1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. Achillias

    Achillias Guest

    Heb zelf de Playstation 3, zeer lekker controller die lekker ligt in mijn handen, maar de xbox360 controller mag er qua design ook wezen.

    Vind het stiekem mooier dan de ps3 versie :D
     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    mijn controller is gisteren kapot gegaan.. de batterijen zijn niet leeg wat ik heb z'n batterypack en die had ik m'n andere controller gestopt, en die werkte.

    moet ik de klantenservice (morgen) bellen, of moet ik eerst iets proberen (bij de psp bijv. 24 van het stroom halen)
     
  3. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komen de QWERTY controllers eigenlijk :'-(
     
  4. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er bij de Play & Charge kit ook zo'n klepje dat je op de wireless controller kan zetten ? Die van mij is een beetje kapot.
     
  5. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Je krijgt een accu erbij. Dit is zegmaar het klepje+batterijen wat je normaal erop/eraf haalt. Maar dan één geheel ;)
     
  6. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt, dan moet ik die maar is gaan kopen. Na een fanatiek potje DoA 4 is er niks meer van m'n controller over:9.
     
  7. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Ledjes gone wild

    Hey allemaal,
    Heb sinds kort een vaag probleem. Nadat ik Overlord uitgespeeld heb doen de ledjes rondom me Guide-knop nogal vreemd. Als ik gewoon een willekeurig spel zit te spelen gaan ze gezellig om de beurt knipperen. Dan blijft het ledje even hangen om duidelijk te maken dat ik player 1 ben, en vervolgens gaan ze weer knipperen.
    Kan het zijn dat dit normaal is?:eek: Ik game al een aardige tijd met me 360. Maar die knipperende dingen zijn me nooit opgevallen!
    Heb er opzich geen last van, controller mankeert verder weinig aan. Maar toch kan het irritant zijn als ik in het donker game. Als iemand meer weet, you know what to do:b:
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Is je batterij / accu niet bijna leeg?
     
  9. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Nop, hij had eerst nog 3 streepjes. En momenteel 2. Zit dus nog wel wat in!
     
  10. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch betekent het dat je accu/batterij bijna leeg is. Hij begint dat nu al aan te geven (in mijn ogen te vroeg maar wie ben ik), je kan voorlopig nog wel even doorspelen.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Van die batterij-indicator klopt geen zak. Bij mij doet-ie soms ook heel vaag. De ene keer heb ik 3 streepjes, dan opeens 1 en dan weer 2 of 3. Daar moet je maar 's op letten, heel vaag! 8)
     
  12. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm das wel heel erg vreemd dan... Heb wel gezien dat hij het een enkele keer niet correct op het dashboard aangeeft. Maar meestal blijft hij lief op bijv. 2 streepjes staan.
    Maargoed, ik krijg vandaag of morgen een play & charge kit binnen. Kijken of daar het probleem mee opgelost is :)
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    nieuwe controller gehaald voor mn andere 360, maar hij kan mn 360 niet vinden als ik op het connect knopje druk op mn 360 en daarna op de controller. Ring of light draait ook niet, alleen die van de controller8) Als ik de recharge kabel erin doe vind ie de controller wel ineens, ook als ik de kabel eruit haal.

    Iemand idee hoe op te lossen?
     
  14. battlefiel31 nl

    battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand als je een draadloos controller hebt en een play en charge cable in je pc doet of het dan ook werkt?
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2007
  15. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Sinds vandaag werkt mijn wireless controller niet meer goed. Ik maak gebruik van de battery pack en krijg heel de tijd de melding dat deze leeg is. Zodra ik deze aan de charge cable hang gaan er geen lichtjes branden niks en laad de batterij ook niet op. Iemand hier ook ervaring mee of oplossingen?
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2007
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb eem een raar vraagje..
    Ik heb 2 (witte) controllers, eentje gebruik ik altijd als 'mijne' (met batterypack), en de ander als er iemand langskomt ofzo.. Niet zo heel vaak dus.
    Alleen wil ik wel graag een zwarte controller kopen..
    Nu heb k één probleem: 3 Controllers vind ik wat veel.. En het is toch een half spel wat je ongeveer erbij koopt :9

    Dus mijn vraag is: Als ik mijn 2e controller verkoop, hoeveel brengt een 2e hands controller op?
    Tis gewoon een witte, niet veel gebruikt. Doet het prima, de sticks zijn niet 'slap' etc..
     
  17. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    20/25 ofzo denk ik :) Zoek anders even in de bazaar naar andere verkopers van controllers en kijk hoeveel zij vragen ;)
     
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah vervelende is dat daar alles verkocht wordt dat nog in verpakking zit.. Tevens vind ik opsturen beetje kut, moet dan helemaal in pakket en das duur!
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Verzendkosten zijn 6.20. Je kan er 25 euro voor krijgen en voor minder moet je het eindelijk niet doen. Dus je houd er bijna 20 euro aan over wat toch weer een begin is naar een nieuwe controller :)
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah zo'n zwarte is 32 op play-asia.. Maar dat weet nie iedereen ;)
    Dan ga ik dat wel ff doen denk ik :D Thx dan
     

Deel Deze Pagina