1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Is eigenlijk haast niet te doen, maar wat ik doe als ik er aan denk is voordat ik m'n xbox uitzet even snel de controller op de zoek stand zetten. Dan is hij niet meer gelinkt aan je xbox en zal hij je xbox ook niet meer aanzetten.

    Uitzetten kan volgens mij niet, maar dat gebruik ik sowieso op de xbox ook nooit.
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb toch maar een zilveren gekocht voor ~35 euro.
    Kan ik die prob als hoofdcontroller voor de 360 gebruiken en gebruik ik de andere hoofdzakelijk voor de pc.
    En dan niet aan de 360 koppelen en dan zou ik die eigenlijk altijd kunnen gebruiken zonder de 360 op te starten als het dus zoals hierboven is aangegeven werkt.
     
  3. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke Rapid Fire controller is het beste/makkelijkste.. Ik wil hem eigenlijk alleen gebruiken voor achievements te halen zo dat ik hem s'avonds laat aan kan laten staan. ;)
    Kan iemand mij hier met ervaring wat informatie over vertellen.? PM mag ook.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als je de controller aanzet meteen op de connect knop drukken, dan gaat je Xbox niet aan :p
     
  5. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat trouwens ook nog kan is een play & charge kabel aan je pc hangen, sluit je die dan aan op de controller dan connect hij uit zichzelf al met de pc zonder dat je xbox aan gaat ;)
     
  6. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Even mezelf quoten. Heb hem afgelopen weekend weer ingeleverd. Kon er toch niet ''gelukkig'' mee worden. Enige wat ik fijn vond was het rennen en adem inhouden(black ops) op de Linker MFB. Krijg namelijk altijd kramp ik me linker duim met black ops:x. De rest vond ik toch vervelender. De triggers van de standaard controller liggen mij toch veel fijner onder de vingers (ook sneller te tappen) Anyway, heb hem terug gebracht en de nieuwste ''grijze'' controller van microsoft gehaald incl play&charge dinkje. Ik ben happy!:thumbs:
     
  7. Zamaster360

    Zamaster360 Mr. Coöp

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook net die zilveren controller binnen en ik moet zeggen dat ik even aan de analoge sticks moest wennen, maar het is verder wel een mooi ding. Ik heb al gekeken of ik het frontje van de controller kon omwisselen met mijn Reach controller, maar dit gaat niet omdat de d-pad natuurlijk heel anders is en de behuizing dan niet past. Gelukkig kwam ik daar achter voordat ik m opgeschroefde en de garantie daarmee liet vervallen :).
     
  8. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Inmiddels kleine 2 uur met de razer onza (tournament) gespeeld. En ik heb soms dat mijn karakter ineens ietsje langzamer gaat lopen. Alsof je de left thumb niet helemaal naar voren duwt. Heeft iemand hier ook problemen mee? Of ligt het hem aan Bulletstorm?
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    uitgaande van mijn ervaringen met de Onza zeg ik dat het aan de controller ligt.
    Na de eerste die terug is gegaan naar amazon heb ik een tweede die dezelfde problemen met (in mijn geval) de rechter stick gaat vertonen.
    Ergonomisch vind ik de controller heerlijk, het instellen van de sticks en gevoeligheid van de buttons ook. Maar de kwaliteit is voor een Razer product belabberd.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Even Halo gespeeld en daar had ik er geen last van. Maar ik zal hem nog eens goed uittesten. Want ik krijg de indruk dat als ik naar achteren loop ik sneller loop dan naar voren. Erg vervelend allemaal, maar bij Bulletstorm valt het me voornamelijk op. Het is dus wel een bekend probleem bij deze controllers. Erg jammer.
     
  12. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    bij mij heeft het groene lampje van de A-knop het inmiddels begeven. 2 maanden in bezit en nauwelijks gebruikt.

    geen ramp, maar wel typerend ;)
     
  13. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    MLG Pro-Circuit Controllers

    [​IMG]
    Ik ben héél erg geïnteresseerd, voornamelijk in het feit dat je de d-pad en de stick kan verwisselen. Als de reviews goed zijn haal ik er sowieso één voor de PS3, en misschien zelfs ook voor de 360.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2011
  14. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    De razer onza was bijna perfect, op de triggers en de duurzaamheid na. Zijn er nog opties voor deze controller die de normale ms controllers niet hebben? De sticks vind ik bijv nu al te laag. Ik heb gelezen dat steelseries ook een "pro" controller gaat uitbrengen. En deze controllers zijn tog in samenwerking met Madcatz gemaakt? Dan hebben ze misschien ook remappable buttons net als de vorige madcatz controllers, die overigens shit waren.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2011
  15. fawaka

    fawaka Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb volgens mij hetzelfde probleem. Controller maakt gewoon geen verbinding met de Xbox.. Weet niemand hier een antwoord op?
     
  16. xNiels

    xNiels Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vandaag rond 18:00 2 problemen waarvan ik zeker weet dat ze samenhangen, mijn controller connect niet meer met mijn xBox (zoals meerdere mensen in deze topic hebben, het "De lampjes blijven knipperen op mijn controller maar op mijn xBox zijn er geen lampjes aan en de connect knopjes werken ook niet fatsoenlijk meer" gedoe), maar mijn xBox start dus ook niet helemaal op volgens mij. Ik krijg tenminste geen beeld op mijn tv. Ik weet zeker dat alle kabels werken en ik heb dit probleem ongeveer anderhalve maand geleden ook gehad, maar toen was het na een uurtje weer weg. Heeft iemand hier ook ooit mee te maken gehad? Heeft iemand een oplossing?
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Probeer het met een andere kabel naar je TV; misschien is het maar een kabeltje wat stuk is!
     
  18. hesselmid

    hesselmid Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ..
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2013
  19. Don Sloos

    Don Sloos Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag:

    Ik heb twee draadloze controllers voor de xbox 360 maar als ik ze helemaal oplaadt gewoon die dag speel even later uitzet en de volgende dag of 2 dagen later weer wilt spelen gaat die niet meer aan! Ik moet ze dan weer opladen!

    Is me accu gewoon op of is het wat anders?
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Het is bekend dat die accu's erg slecht worden na verloop van tijd (of direct). Je kan beter overstappen op oplaadbare batterijen, dan kan je weken gamen zonder op te laden!
     

Deel Deze Pagina