1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet gewenning voor mij. Ik kom nu namelijk ook al niet aan de triggers.
    En dus dadelijk ook niet aan de shouder knoppen.
    Misschien komt er snel een kabel converter zodat ik mijn oude controller kan gebruiken. Lik-sang schijnt er mee bezig te zijn.

    Zou dit niet werken? http://www.darkplanets.co.uk/product_info.asp?pid=1557
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2005
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik zelf heb het vermoden dat er ook wel een oud model controller voor de 360 zal uit komen...

    @ gamer 24 heb je geen mogelijkheid om 1 van de triggers wel te gebruiken. ik bijv leg mijn rechterhand in een vuist en zet die rechts voor tegen de controller aan, wil ik dan de rechtse trigger gebruiken dan schuif ik de controller naar voren!
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2005
  3. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in in ieder geval blij met de anologe sticks die vin ik, ook al vanaf de eerste xbox, veel beter geplaats dan de ps2. Heb de conrtoller op PUGameplay vast gehouden en er mee gespeeld en het speelde was wel relaxt maar merk dat controllers fijner in de hand liggen als je ze los vast heb als dat ze aanvoelen op een gamepod. Dus volgens mij kan ie alleen maar beter in de hand gaan liggen als ik hem op 2 Dec om kwart over negen thuis in de hand heb.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2005
  4. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat lukt mij niet. Nu is dat geen probleem omdat ik die gewoon onder de thumbstick klik programmeer. Met die nieuwe controller zijn dat al 4 knoppen die ik dus ergens anders moet gaan programmeren. Hopelijk komt er een SmartJoy Frag uit voor xbox-xbox 360.
     
  5. Souljah

    Souljah New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    ben blij dat de zwarte en grijze knoppen nu boven zitten scheelt heel wat als je pro evolution soccer speelt
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    oude controllers werken niet op de xbox 360 ook niet met zo'n converter
     
  7. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou bij Lik-sang zijn ze overtuigd dat het wel gaat. Alleen moet er een goede converter komen zoals de SmartJoy Frag. De Xbox controller kun je met deze kabel ook gebruiken op de pc (ook USB). Dus ik zou niet weten waarom het niet op de 360 mogelijk zou zijn.
     
  8. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    USB = USB daar heb je gelijk in, maaaaarrr,

    het signaal is waar het probleem zit, usb is gewoon +- & data +-

    wat voor data er verstuurd wordt, daar gaat het om... en die frag? dat is toch gewoon voor muijs en toetsenbord??

    Dus je zou iets met software erin moeten hebben dat het signaal omzet.
     
  9. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Die waar ik naar verwijs niet. Die is om je controller op de pc te gebruiken.
     
  10. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    owwww owkey... maar daar zit dan toch ook een chippie met software in? of installeer je die software op je pc?
     
  11. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik niet, heb hem niet. Maar het kan wel. Ik zie het wel. Komt nog genoeg 3rd Party denk ik.
     
  12. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Al iemand wat meer info over 3rd Party controllers? (programmeerbaar)
    Wat wel duidelijk is, is dat de Smart Joy Frag die Lik-sang maakt niet werken op de 360. Dus daar zullen ze een nieuwe voor moeten maken.

    Hoop dat er snel wat komt. Ik wil namelijk ook z.s.m. op de 360 kunnen spelen.
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    zo juist heeft iemand al verteld dat de knoppen wel veranderd kunnen worden in PGR 3 je schijnt zelfs gas te kunnen geven met het rechtse pookje!
     
  14. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is bij race games vaak. Maar daar zit het probleem ook niet.
    Spellen waar je veel knoppen moet gebruiken daar zit het probleem.
     
  15. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb hem ook Nog net een advanced scart cable kunnen vinden, koste wel veel moeite... Ben nu alvast ff demotje aan het downloaden! Met xbox live aansluiten en zo alles net zo makkelijk.

    Allen dat met die draadloze controller aansluiten... dat snap ik nog nie helemaal met dat connecten..???

    Weet iemand hoe dit precies moet?
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gewoon op het symbool drukken van de xbox360 op je controlle, die X :). Toen ging hij bij mij tenmiste wel aan :+
     
  17. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon op het knopje van de controller drukken dan gaat hij vanzelf een kanaal zoekne met de 360
     
  18. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik en een vriend hebben de 360s naast elkaar staan, nu vraag ik me af. we hebben 3 controllers.

    1tje wordt gebruikt op die van hem, de andere twee wil ik gebruiken op mijn xbox.


    Maar, maar 1 van mijn controllers vind mijn xbox de andere niet
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Knopje op controller en knopje op Xbox360 al ingedrukt?
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    te groot dit topic dus deze vraag maar ff zal vast al gesteld zijn
    werkt een nieuwe draadloze 360 controller op de xbox 1 ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina