1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    in een van mijn twee draadloze controllers wil de Play & Charge Kit niet opladen. als ik de batterypack in de controller stop, en de usb etc aansluit gaat er geen lampje branden dat hij aan het opladen is. Heeft iemand hier ook last van, of weet iemand hier meer van?
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    DE controller is de bomb,maar nu las ik net, over die vibration,ik begin te twijfelen of ik dat al gevoeld heb bij mijne controller:D, eens gaan checken:D
     
  3. BP360

    BP360 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een extra controller bij mijn 360 gekocht maar die doet het niet lampje blijft knipperen.
    ik ga morgen terug naar de winkel
     
  4. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    nope :)
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook nog even een vraagje m.b.t. de Xbox 360 controllers, met draad dus, voor de PC....

    Ik heb begrepen dat er een versie in de winkel ligt waar een CD-ROM bijzit om de software te installeren, nu vraag ik me af of je per se die versie moet kopen ? Of kan je ook gewoon de controller met draad in een gamestore kopen en die in je PC pluggen (is toch USB ?), en dat je dan de software kunt downloaden ofzo ? En zo ja, waar kan ik die software dan precies vandaan halen ?

    Alvast bedankt :)
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, ik zie het idd :)

    Thx again Fardo, had geen zin om een computerwinkel op te zoeken speciaal voor die CD-ROM....nu kan ik gewoon langs mijn lokale gamesstore gaan :D

    EDIT : Software geinstalleerd, nu de controller straks even gaan halen....kan ik eindelijk F.E.A.R. op een voor mij fatsoenlijke manier spelen :cool:
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  8. pogo the monkey

    pogo the monkey lets get serious

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, luitjes. Effe een vraagje.

    Als ik m'n 360 uitzet dan brandt nog steeds het lampje rechtsboven (nummer twee zeg maar) van m'n controller. Dacht eerst dat het wel hoorde maar toen had ik het met andere 360 bezitters erover en die hadden dit niet. M$ hulplijn zegt dat het hoort maar niet wat het nut ervan is. Ik dacht effies dat er iets aan de hand was maar toen kreeg ik gisteren een tweede wireless controller en bij die brandt als de console uit is lampje nummer 3. het light dus niet aan de controller en de console staat uit dus ik snap niet waarom die dingen nou licht geven. in beide zit een accu van de play 'n charge kit. kun je die dingen niet gewoon uitzetten of zo. die handleiding is ook zo beperkt dat je alles zelf moet uitvinden. Maar branden die lampjes bij jullie nou ook als je console uitstaat.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je moet handmatig dan je controller uit zetten ... controller 1 gaat automatisch uit als je de console uitzet
     
  10. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaan al mijn controllers gewoon uit als ik de console zelf uitzet. Het is toch niet de bedoeling dat je controller aan blijft staan als de xbox uitstaat (tenzij je de accu aan het opladen bent) anders loopt je accu alleen maar leeg.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hmmm ik moet het ff checken .. check het vanavond wel ff ;)
     
  12. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe zet je je xbox uit dan?? Met de power button of via de controller??

    Als je de controller gebruikt gaan bij mij altijd alle controllers en de xbox zelf uit..
     
  13. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet hem meestal uit met de controller maar volgens mij werkt het beiden.
     
  14. pogo the monkey

    pogo the monkey lets get serious

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij brandt dus van beide controllers een lampje. lampje 2 bij de ene en lampje 3 bij de andere. maar niet zo fel als wanneer de console aanstaat. haal je de accu er even uit en weer in. branden de lampjes weer. Verder werken ze perfect. Kom op luitjes, hoort dit nou of niet? Lijkt me wel erg vaag dat ik een tweede controller krijg met hetzelfde euvel.
     
  15. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit hoort niet. Bij mij gaat gewoon alles uit zodra de console uitgeschakeld wordt. Ik zou ook niet weten hoe je dit probleem zou kunnen oplossen.
     
  16. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik had ook zoiets dergelijks jah.. de console uitschakelen, en toen in het pikkedonker zag ik een klein beetje licht uit lampje, 2,3,4 komen.. alleen nummer 1 waar hij op was aangesloten gaf helemaal geen licht..

    Ik denk dat omdat hij net zo werkt als een afstandsbediening dat hij dan eigenlijk wel altijd aan moet staan.. anders kun je de console er niet mee aanzetten.. dat kleine beetje controle licht zal niet zo veel stroom vreten lijkt me.. vooral een LED niet...

    kijk als 1 van de rumble motortjes nou bleef draaien.. jah dat is lastig..

    (nieuwe vraag: gaat dat rode lampje op je play and charge eigenlijk op een andere kleur over als hij vol is? groen ofzo?
     
  17. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    het is ook alleen maar zichtbaar in het pikkedonker... net als zon glow in the dark idee, echt super weinig licht maar als het echt donker is, dan zie je het.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dan is ie groen :)
     
  19. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou wel kunnen, ik zal er vanavond eens op letten
     
  20. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag het namelijk opeens.. ik kwam nadat ik uit was geweest, om 05:00 uur thuis.. en dacht hey wat leuk glow in the dark.. en toen dacht ik die houdt het dan wel verdomd lang uit.. ik had vanaf 20:00 geen licht meer op mijn kamer gehad.. dus ik denk heeey, ik haal die battery er eens uit.. en toen ging het uit.. en doe de battery er weer in en hij gaat weer aan.. maar na de vijfde keer (ik kon het niet geloven met mn dronken kop) bleef het lampje uit.. dus ik meteen in de stress... en maar op mijn guide button drukken om mn box op te starten, maar nee hoor niks meer......

    ik denk shit 2 dagen die nieuwe controller en ik heb hem al weer gemold, shit...

    dus ik maar gaan slapen (nog steeds dronken) en nachtmerries gehad over een totaal verneukte xbox door het in en uit zetten van die battery, schrik ik wakker en zie ik dat mijn battery er nog steeds uit ligt, hahaha vandaar dan hij niet opstartte, want toen ging het meteen prima..>!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina