1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een ervaring, zou mij ook kunnen overkomen :D dan zal ik mijn controllers maar verstoppen voordat ik op stap ga, anders krijg ik er nog n8merries over :p
     
  2. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    :) HAHA :) ben je er ook "zo een" die zichzelf niet helemaal serieus meer neemt als hij dronken ;) is en overal gelijk over in de stress schiet.:eek: ..?
     
  3. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de dag erna niet al te laat moet opstaan zet ik altijd 3 wekkers en dan zet ik ze zo neer dat ik moet opstaan om ze uit te zetten. Dan zorg ik ervoor dat de weg naar de wekker vrij is van rotzooi zodat ik niet op mijn gezicht ga als ik hem uit wil zetten. Dan ga ik slapen en 2 uur later word ik weer wakker met de ged8e dat ik me verslapen heb en raak ik in paniek (dan ben ik dus nog steeds zat)|:- Dat zijn allemaal zon idiote dingen die je doet als je bezopen bent maar das bes wel lachen. Maja, zullen we weer ff ontopic gaan ??
     
  4. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima en ik stuur je vanmiddag als ik thuis ben meteen een Friend Request!!!

    Friend uit mijn list woont ook in maastricht... Muijs, is zijn GT


    maaarrrr.....>>> back On-Topic
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    zo juist een draadloze controller gebruikt wat ideaal geen snoeren zeg!
     
  6. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je kan kijken hoe vol de accu van je controller is? Ik was namelijk aan het spelen, viel mn controller uit (was best lullig op dat moment :)). Als ik van te voren weet hoe vol mijn accu nog is kan ik voordat hij uitvalt de Play & Charge Kit aansluiten.
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ergens bovendien bij je dashboars/guide staat een batterij streepje zoals ook vaak op een mp3speler te zien is.
     
  8. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is krijg je een pop-up dat je battery bijna leeg is...
     
  9. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik niet gezien
     
  10. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe kun je het weten als je in een spel zit?
     
  11. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    door een keer op de guide butten te drukken, dan komt het reschtboven in het dashboard te staan. tijdens spelen dus op pauze zetten.
     
  12. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet wel hoe je vanuit een spel in het dashboard moet komen, maar als je via Live aan het gamen komt het bijna nooit goed uit om ff op pauze te drukken en naar het dashboard te gaan. Jammer dat je niet een kleine popup krijgt net zoals je ziet als iemand uit je friendslist online komt.
     
  13. pogo the monkey

    pogo the monkey lets get serious

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0

    Nou ik denk dat ik er uit ben. Met batterijen gaat je controller gewoon helemaal uit als je de console uit zet. Met de accu van je play & charge kit blijft er dus een willekeurig lampje branden. Wel erg vaag dat het bij mijn twee pads dus lampje twee en drie zijn. Het ligt in ieder geval niet aan m'n console want zowel met de stekker eruit als op een meter of twintig afstand blijven ze gewoon branden. Als iemand nog weet wat dit voor nut zou hebben hoor ik het graag.
     
  14. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat toch vanzelf uit? duurt ff

    edit: bah, niet goed gelezen. Hier duurt het niet lang iig (zowel met batterijen als play&charge kit)
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  15. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Die draadlose controllers zijn echt een pracht idee. :D
    En die baterijen zijn ook niet so op, ik heb hem nog maar 1 keer opgeladen zins vrijdag 2 dec.
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, die controllers zijn idd echt super!! alhoewel ik nogal moet wennen aan het draadloze gedeelte, erg fijn daar niet van :p maar gewoon, dan wil ik hem doorgeven en dan maak ik zoon domme draai weet je wel (dat je de snoer over alle obstakels heen slingert) ziet er nogal dom uit zonder draad :p of als ik voorlangs iemand loop die net bezig is met gamen met die controller dan heb ik telkens het gevoel dat ik niet over het draad moet struikkelen 8)
     
  17. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat ik een beetje genaaid vind is dat je bij de 360 controller niet gewoon standaard een play & charge kit krijgt. 44,99, bijna 50 euro voor een controller en dan nog steeds geen kabeltje en accuutje erbij?

    Ik vind het gewoon jammer dat ik nu telkens er penlites in moet stoppen.
     
  18. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan iemand nog een keer bevestigen dat je met de wired controller ook op de pc kan spelen? Ik heb had een deal gesloten met iemand voor zo'n controller en die probeerde ik ff op de pc. En hij werkt dus. Nu wil ik wel ff weten of ik nie gewoon ben genaaid met een pc versie van de 360 controller.
    EDIT:/ Werkt met de meeste pc's met Windows XP (bron is xbox.nl dus zit wel goed :p)
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2005
  19. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    hoelaat gaat zon controller eigenlijk mee met die normale Batterijtjes?
     
  20. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    30 uur d8 ik
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina