1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    euh heb je een plaatje ... misschien is het een onofficiele controller??

    De xbox 360 is in iedergeval stukken beter dan de xbox controller":)
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    wil je er even vind ik achter zetten .. :) want ik mis echt het witte en zwarte knopje (one hand play!)

    o en ook graag even een plaatje :)
     
  3. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de normale 360 controller er beter uit zien.
     
  5. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ik ook
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    gewoon een "goedkopere" versie van de xbox 360 controller ... niets beter dus
     
  7. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goedkoper is zegt het niets of het beter is of niet. Deze controller ziet er anders uit en ligt voor sommige mensen misschien beter in de hand. Of deze dus beter is, lijkt mij heel persoonlijk.
     
  8. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    heey wat kan het zijn als je een tweede coontroller heb maar hij connect niet aan de xbox 360 wat moet je dan doen
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    handleiding lezen .. werkte bij mij ook ;) .. daar staat in op welke knopjes je moet drukken :) (dus de handleiding die bij je plug and charge kit zat ...
     
  10. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    ik nee want ik had gelezen dat je eerst je play en charge er in moet doen maar kan als je dat gedaan heb kan je dan daarna al je die play en charge erin heb gedaan kan je dan gewoon draad loos met dei tweede draardloze controller
     
  11. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap ff niet helemaal wat je bedoeld
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt geen play and charge kit nodig ...pak dat blaadje eens .. en vertel eens wat je gedaan hebt RTFM

    Maar ik ben de kwaadfste niet dus hier heb je de info:

    To connect the Wireless Controller to the Xbox 360 console, follow these steps:

    1. Press and hold down the Xbox Guide button until the controller turns on. The Xbox Guide button is the round button with the green
    "X" near the center of the controller.

    2. Make sure that the Xbox 360 console is turned on. If the console is not turned on, press the power button. The power button is the large round button on the Xbox console.

    3. Press and release the connect button on the Xbox 360 console. The connect button is the small round button on the Xbox 360 console.

    4. Press and release the connect button on the controller. The connect button is the small button on the front edge of the controller.

    5. After the Ring of Light spins and flashes one time on the controller and on the console, the controller is connected. The quadrant on the Ring of Light that remains lighted indicates the position in which the controller is connected.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  13. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    maar kan je daarna ok met die tweede controller draadloos
     
  14. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me niet dat je voor een tweede draadloze controller een andere procedure moet volgen om ermee te spelen ;)
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    toch moet ik eerlijk bekkennen dat ik het knopje op de controller ook niet direct had gevonden...:)
     
  16. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet, dus ik dacht dat de accu gewoon leeg was, dat ie het daarom niet deed. Dus ik de play en charge kit erin gestoken en toen deed ie het wel :)
     
  17. Nature_1

    Nature_1 Stephanovic NL

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    goddamn zelfs met de play and charge kit nog storing met die headset :confused:. Heb even getest blijkbaar is dit alleen bij Halo 2 en niet bij het xbox-dashboard. Zal wel BC probleem zijn -_-
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja bij Halo2 stoort de headset gewoon erg idd. Alle andere xbox live games (360) lopen goed.
     
  19. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet dat connect knopje lang ingedrukt houden.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  20. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dat ook gelezen maar ik heb een ander probleem namelijk ik heb in huis 2 Xbox 360's. 1 staat boven en 1 staat beneden. Bij elke Xbox 360 zat 1 draadloze controller maar als ik een van de 2 controllers als 2de controller bij een van de 2 wil gebruiken dan moet ik eerst op de 2de controller de guide button indrukken om de controller aan te zetten omvervolgens de connect buttons op de console / controller te kunnen drukken zodat de desbetreffende xbox 360 hem herkent. Maar als ik dat doe dan springt de andere Xbox 360 aan!?8) Dus als ik beneden willen gamen met 2 controllers moet ik eerst na boven lopen om de controller op te halen dan doe ik hem aan (beneden) om de controller te connecten dan moet ik weer naar boven om de andere Xbox 360 uit te doen dan weer naar beneden om te kunnen gamen! (Wie zegt dat gamen niet gezond is?) Maar je raad het natuurlijk al als ik controller weer boven wil gebruiken (als controller 1) dan moet ik om de controller weer te connecten eerst de guide button indrukken maar dan springt beneden de console aan?! omdat daar de controller als laatste mee was geconnect...

    Dr. Fardo please help me?!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina