1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat zou ook weer zonde zijn als de ledjes op een gegeven moment door hun branduren heen zijn omdat de batterij leeg gezopen moet worden!

EDIT: Bij mij brande eerst het 4de lampje wat sterker en nu branden ze alle 4 heel lichtjes dus zelfs daar is over nagedacht! Soms doet M$ toch nog wat goed hé!

Laatst bewerkt: 16 dec 2005
  2. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bel dalijk nadat ik gegeten heb de helpdesk wel even :)

3. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Haha jij bent grappig..8) Ik bel even de helpdesk...:D ...whahahaha....
    dat is niet even hoor..je hangt eerst zo'n 10minuten aan de telefoon daarna krijg je iemand die dan je naam en telefoon nummer vraagt en dan zeggen ze we bellen u zo spoedig mogelijk terug...heb dit nu geloof 3x gedaan en ben pas 1x terug gebeld!|:-

4. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow, ik dacht dat dat weer voorbij was omdat ik terug ben gebeld :p

5. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    jep echte klanten sevice in het spits uur 1 medewerker hebben moest maar 15 min wachten :D.
    Mijn RT werkte niet meer na alle test gedaan te hebben werkt hij nog steeds niet.
    Dus moet ik terug naar de MM :mad: gaat mijn Zaterdag(gamedag).

6. supremacy

supremacy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan mijn 2e controller niet verbinden:confused:?

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Thnx voor de verklaring, ik voreg het me al een tijdje af *)

8. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje heb je een play and charge kit nodig om de draadloozen controler op te laden of kan dat ook zonder de play and charge kit

9. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik nou mijn xbox360 controller(draadloos) aansluiten op mijn pc (ik heb al die ene software gedownload van ms)??

10. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Met een Play & charge kitje kan je allen een draadlose controller opladen.

Kan niet

11. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals je als zegt is die draadloos. De ontvanger zit ingebouwt in je xbox 360 deze zit niet in een pc. Dus heb je iets nodig om hem te ontvangen en aangezien dat er niet is kan dit nog niet. Misschien dat M$ ooit in de toekomst iets daarvoor uitbrengt maar ik denk dat je het gewoon moet doen met een controller met snoertje om hem zowel op de pc als xbox 360 te kunnen gebruiken!

12. supremacy

supremacy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij pakt mijn 2e controller niet hoe kan dat? of moet je dan iets speciaals doen?

13. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus ik moet er een play and charge kit bij kopen om mij draadlooze controler op te laaden

14. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hoeft niet. Je kunt er je eigen AA-batterijen in doen! Dus ook gewone oplaadbare AA-batterijen, die je in het stopcontact oplaadt.

15. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k thx dan haal ik 2 draadloozen controllers en later de play charge kit doe ik nu er gewoon baterijen in

Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  16. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gevoel dat mijn play en charge kit niet goed werkt. Ik speel nu al ruim een week met de play en charge kit aangesloten en nog steeds is de accu niet volledig opgeladen. Als ik de 360 uitzet blijft hij nog wel 'aan' om via de USB-poort de controler op te laden al stopt dat op een gegeven moment. Ook brandt het groene lampje niet altijd als ik de play en charge kit aansluit op de controler om hem op te laden. Iemand die deze ervaringen herkent of weet wat ik eventueel fout zou kunnen doen?

17. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Steviger in de controller drukken, ik dacht eerst ook dat die van mij er in zat, maar je moet hem over een soort blokkering heen drukken...

had ik eerst ook last van...

18. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook het probleem van de lampjes op de controller die aan blijven staan als de 360 uit is. Blijkbaar is hier niets aan te doen? En is het geen probleem?

19. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij blijft de batterij dan doorgaan met opladen. Het steviger aandrukken heb ik al geprobeerd maar dat zorgt er niet voor dat de batterij zich oplaad. Het snoer werkt wel maar opladen niet zo lijkt het.

20. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bedoelt hij (net als ik) wanneer hij gewoon uit staat zonder op te laden :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina