1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anto NL nius

anto NL nius Kondition: Macht.

Leuk Bevonden:
    1
    Heej, bedankt over dat knipperen, maar het is inderdaad raar dat er geen beschrijving bijzit voor de controller.

2. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat je met deze:

http://www.dixons.nl/De_online_wink...x 360 Play en Charge kit.7062833/default.aspx

Geen batterijen etc. en oplaaddingen allemaal niet meer nodig hebt?
    Of moet je dan nog meer kopen?

En zitten er al standaard oplaadbarebatterijen bij de Premium? Of zitten er weggooibatterijen standaard bij?

Alvast bedankt :).

Ohja en dat play en charge ding, kan die ook batterijen opladen of alleen accu's?

Ohja, en zitten er AA of AAA batterijen standaard in de controller.

3. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    er zitten standaard oplaadbarebatterijen (aa maar die kun je alleen maar opladen met een play and charge)

4. Arie_Bombarie

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik komende week wil spelen (heb geen accu en andere dingen) moet ik nog even in de winkel AA batterijen kopen die ik dan "extern" oplaad?
    (Er gaan neem ik aan 2 batterijen in?)

5. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij het zelf al eens geprobeerd dan? die dingen "opladen" ?

volgens mij zijn het helemaal geen oplaadbare batteryen hoor...

//Edit: Net zelf geprobeerd, het zijn echt geen oplaadbare batteryen die er bij zitten..

gewoon leegmaak en weggooi...

Laatst bewerkt: 24 dec 2005
  6. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Jah 2 AA batteryen, ik zou persoonlijk batteryen nemen met een zo hoog mogelijke mAh (milli-Ampere-hour) ergens rond de 2500 zou een aardig lange levensduur moeten hebben, (Duracell gaat het langste mee). Maar toch, op de iets langere termijn kun je beter een Play en Charge kit kopen omdat je anders met de prijs van je batteryen de pan uit vliegt...

Laatst bewerkt: 24 dec 2005
  7. Arie_Bombarie

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt.

Bij zo'n Play en Charge ding zit dus een accu + oplader en heb ik geen batterijen of iets anders meer nodig?

Zoja, dan koop ik vandaag 2 goede AA oplaadbarebatterijen en koop ik over een paar weken wel zo'n Play en Charge ding.

Hoelang kan je ongeveer met de bijgeleverde batterijen?

8. Arie_Bombarie

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor dubbelpost:

Maar ik krijg in geen mogelijkheid dat batterij ding van de controller af. Ik druk dat ding in en probeer hem omlaag te krijgen maar tlukt niet. Tlijkt wel of ik er 3 handen voor nodig heb ofzo...

Wat doe ik fout :confused: .

9. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn contrloller verliest zonder reden de verbinding met de xbox. Tis me net gelukt om dit 3 keer in 1.5 rondjes rijden voor elkaar te krijgen. Hij heeft dit een tijdje geleden al eens vaker gehad. Het ligt zeker niet aan de batterijen want ik heb de accu gisteren opnieuw opgeladen en de 1e keer dat hij de verbinding verloor maakte hij niet meteen opnieuw een verbinding dus heb ik er snel dat ding met 2 AA baterijen in gedaan waarna hij na een minuut ofzo weer geen verbinding had. Kan iemand mij vertellen wat ik hier aan kan doen of wat de oorzaak is? zit btw niet meer dan 2 meter van de xbox af dus afstand is geen mogelijkheid

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    staat je xbox 360 in een metalen kast?

11. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij ligt plat op mijn oude xbox(daar zit aan de binnenkant een metalen kast om alle hardware) en naast mijn ps2 die recht staat. Meestal zit er ook een laptop beeldscherm tussen. Heb net om te kijken toch ff de controller vlak voor het beeldscherm gehouden en hij had nergens last van. Zoals ik al zei zit dat scherm er meestal tussen en heb er af en toe last van dus denk niet dat het daar aan kan liggen.

Laatst bewerkt: 27 dec 2005
  12. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Het scherm is het probleem niet maar zoals Fardo aangaf kan de metalen kast zorgen voor problemen.

13. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of dit de juiste plek is om dit te vragen, maar ik heb nu een draadloze contoller en wil er nog 1 bij kopen. Dan wil ik meteen 2 battery pack's bijkopen, kan ik deze ook opladen op de een of andere manier zonder Play & charge kit, of heb je om de battery's op te laden echt een play & charge kit nodig.

Verder vroeg ik me nog af, of er bij een play & charge kit een battery pack zit.

alvast bedankt

14. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een 2e draaadloze controller koopt dan krijg je altijd standaar 2 AA batteries bij. Maar die 2 AA batteries kun je alleen maar opladen met een Play & charge kit.

Maar je kan ook met andere battery spelen. Als je al twee oplaad bare batterijen hebt dan hoef je eigenlijk geen Play & Charge

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Die 2 AA baterijen kan je niet opladen ... Met een play and charge kit krijg je ook een battery pack deze kan je wel opladen

Op de AA batterijen die je bij de draadloze controller krijgt staat duidelijk dat je deze niet mag op laden!

16. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan ook een play & charge kit (€19,99) kopen en voor de 2de controller alleen een battery pack(€15,99) maarja de extra oplader heb je al voor 4 euro meer dus kan je eigenlijk beter 2 play & charge kits kopen dan..

17. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Wordt die batterijpack met de play and charge kit opgeladen via de USB poort of via het stopcontact?

18. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Net een 2e controller gekocht. (draadloos) en een Play en Charge kitje :D. Maar ik vind 1 ding slecht van de controller. Bij mn controller die ik erbij krijg doet de Dpad af en toe raar... of dat i een afweiking heeft ofzo.. en bij die ik net had ook. Volgens mij is dat standaart dat de dpad gewoon een beetje meedraaid want hij blijft bij beide een beetje hangen. Niet dat hij echt vast zit maar dan drukt het wat moeilijker.. meer mensen dit? want ik vind het wel gek. 2 controllers hetzelfde :confused:

19. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Halo ^^ zie bovenstaande vraag.

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Hallo, wat denk je? Na een uurtje heb ik wel antwoord?
    Geduld is een schone zaak...

De Play & charge kit laadt de accu op via de USB aansluiting op de 360.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina