1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    USB hub? neej ik ben bang voor je dat je gewoon een wireless kontroller moet kopen
     
  2. Earry

    Earry Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, vreemd dat ze er wel mee adverteren "4 wired of wireless" - blijkbaar moet dat een combinatie van zijn.
    Heb sinds vandaag een premium.. met wireless :D Morgen even games inslaan.
     
  3. Freaky800

    Freaky800 Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand bekend met dit probleem?

    Als ik de X-box 360 aanzet met de knop op het apparaat zelf,gaat mijn draaloze controller niet aan,dit moet ik handmatig doen.

    Dit is al mijn 2de 360 ,en bij mijn vorige ging de controller wel gewoon aan.

    Wie kan mij helpen..
     
  4. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ze gaan niet aan...lijkt me wel zo logisch..aangezien anders voor elk dingetje je controller aan gaat en gelijk de batterij leeg zuipt. Als je een dvd wil kijken heb je geen controller nodig dus zonde van de accu als die hem opstart voor niks en daarna weer uit zet.

    Tevens heb ik die knop geloof pas 2 keer gebruikt op mijn xbox zet hem altijd aan met de controller of afstandsbediening..of zelfs gewoon met de eject knop!
     
  5. Panja

    Panja Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaat ie ook niet aan hoor.
    Lijkt me ook logisch dat dat niet gebeurd.
    (check het antwoord van Vassie, helemaal mee eens)
     
  6. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zijn vandaag de batterijen opgegaan die bij de 360 zaten, ik ga morgen een Play and Charge kit halen, maar kan ik er nu gewoon 2 weggooi batterijen in stoppen?
     
  7. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja. Zodra je de Play & Charge kit hebt, de accu die daarbij zit aansluiten.
     
  8. rorast

    rorast Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn hemel, het klinkt mij als een heel gedoe die wireless controllers, play en charge kits, batterijen en weetikwat allemaal, ik vind het al oervervelend dat ik om de zoveel tijd mijn mobieltje moet opladen, ik heb persoonlijk echt geen trek om nog meer van die apparatuur om me heen te hebben dat schreeuwt om aandacht. Gewoon hup stroom uit de xbox zelf, hoe ideaal?

    Wanneer is wireless nou ECHT handig? als je verder van het scherm vandaan zit dan het snoer lang reikt, en hoe vaak komt dat nou voor? en als je bang bent om over een snoer te struikelen dan ben je ook niet helemaal wijs denk ik. Eerlijk gezegt begrijp ik gewoon niet waarom je in hemelsnaam wireless wilt gamen. Is het voor de 'high tech' ervaring? De hype? Check mij eens gamen met mijn draadloze controller?
    Je betaald er uiteindelijk een behoorlijk stuk meer voor om wireless te spelen, en je hebt er alleen maar kopzorgen bij, apparatuur dat schreeuwt om opgeladen te worden. Om het wireless gamen een beetje aangenaam te maken moet je eigenlijk een play en charge kit kopen , daar gaat weer 20.00, maar als je nog een controller erbij koopt, moet je ook daar eigenlijk weer een play en charge kit voor kopen om te voorkomen dat er 1 net zonder stroom komt te zitten...klopt het ook nog dat je elke keer als je je 360 aanzet je de wireless controller moet aanmelden?

    Mijn god, waarom niet gewoon een snoertje erin?
     
  9. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een soort van extra'tje en dat is leuk. Opladen moet altijd wel. Er komt binnekort ook zo ding dat je gewoon via een adaptor kan opladen en daar mee kan je er twee opladen. En een snoertje is ook niet alles!
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als je in de woonkamer zit is het handig .... Vrouwen klagen altijd dat het zo'n rommel is ... Nu zijn er geen draadjes .. dus geen troep in het huis :9 ... tevens hoef je neit elke dag je controller op te laden hoor .. dus zo'n groot nadeel is het niet

    Je hebt maar 1 play and charge kit kopen... daarnaast kan je battery packs kopen of oplaadbare batterijen ... Ik heb 4 controllers twee play and charge kits ... achter af was 1 play and charge kit voldoende geweest ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  11. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Rorast

    Groot gelijk, ik ben het met je eens.
    Doe mij maar gewoon een controller met een snoertje al die wireless shit hoeft niet zo voor mij.
     
  12. rorast

    rorast Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar Karf, je koopt toch niet een wireless controller omwille van het feit dat het een extra'tje is, en dus 'meer' is dan een 'gewone' controller? Zulk gedrag is compleet hol/leeg van binnen, en lijkt op een vorm van competitie, net als volwassenen doen met gepimpte auto's.
    Je zou het kopen omwille van de betekenis van dat exta'tje, maar wat is dan de betekenis van dat extra'tje voor jou, wil je dat er ook even bij vertellen? Daar ben ik namelijk erg beniewd naar, zonder cynisme.

    Fardo, minder draden is inderdaad meestal wel fijn, maar de draden waar ikzelf het meest mee zit betreft de dradenmassa achter mn audiomeubels, dat is een chaos, de draden van mn ontrollers zijn makkelijk te onderscheiden, en vaak ook wel makkelijk weg te moffelen onder een meubelgleuf, of door het draad gewoon op te rollen om de controller heen. sja, ze zeggen we3l eens dat dat slecht is voor het draad, persoonlijk is bij mij nog geen controller om het leven gekomen op die manier.

    Het hele charge en play gebeuren lijkt me toch iets te veel gedoe, controllers om de beurt op de oplader gaan zetten als je maar 1 charge kit hebt spreekt me geheel niet aan. Sommige goed werkende pruincipes moet je gewoon niet willen veranderen denk ik, controller smet draden hebben voor mij altijd prima gewekrt, en geeft nog altijd de minste rompeslomp en is wellicht ook het meest stabiel.
    voor mij geld dus: simpel het snoer in de 360, en verder no bullshit.
     
  13. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de wireless controllers echt heel tof, en bij mij duurt het opladen niet zo heel lang, je kan tog gwoon spelen tijdens het opladen. En het duurt tog zeker meer dan 20 uur voordat hij op is (ik weet niet precies hoeveel, want dat hou ik niet bij:+ ) Ze geven gwoon net dat extra gevoel bij een next-gen console:) .
     
  14. Freaky800

    Freaky800 Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik gewone Nihm accu's die ik binnen een uur oplaad in een snellader,die plug and charge kit,vind ik niet helemaal fijn werken(heb er 1).Vooral het eruit halen van die laadkabel,uit de controller,is een crime.

    Hetwirelles gebeuren vind ik overgens wel tof,geen irritante draden meer,waar je over struikelt,of die in het zicht liggen..En het maakt niet uit waar je zit,de afstand maakt niet uit.Met een draad,zit je met de beperking van de lengte van het snoer
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  15. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ik weet niet of je een Xbox 360 hebt. Maar ik heb de premium paket gekocht van de Xbox 360. Hier bij zit een draadloze controller dus heb niks extra te hoeven kopen. En voor de mensen die het graag willen kopen, doe het vooral het is best handig.

    De Play And Charg kit heb ik zelf niet. Ik heb al een 1 uur opladder met 8 oplaadbare batterijen. 4 zijn er voor de camera. En die andere 4 voor me Xbox 360 ik had deze batterijen al dus heb deze niet speciaal voor de Xbox 360 hoeven te kopen. 2 batterijen zitten in de controller en de andere twee in de oplader. Zijn me batterijen nouw op en verwissel ik ze.

    En zo snel gaan die batterijen nouw ook niet op. Bij mij duurt het minstens 3 dagen.
     
  16. RobGee

    RobGee Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie je nou echt niet in dat draadloos fijner is dan met draad?

    Hier even een paar voorbeeldjes waarom draadloos handiger/makkelijker/fijner/beter is:

    - Ik hang/lig namelijk altijd op de bank, het draad zat dan nog wel eens in de weg, nu dus geen last meer van.

    - Bij de controllers met draad, zaten de draden bij mij altijd wel gedraaid of soms zelfs in de knoop

    - Bij mij in huis kan ik op meerdere plekken zitten waar het draad gewoon niet komt.

    - Het draad ligt nu niet meer in de weg als je je controller gewoon lekker op de tafel wilt laten liggen.

    - En inderdaad wat Fardo ook al zei, geen gezeur van de vrouw over de rommel.

    - En last but not least, ik chat nog wel regelmatig via de 360, nu kan ik dus gewoon lekker onder het chatten de keuken in lopen om een biertje te pakken:)


    En het enige kleine nadeeltje is dus dat je hem weer moet opladen. Maar dit valt reuze mee, want hij gaat lang zat mee, en je kunt ondertussen gewoon lekker verder gamen.

    Het gaat er dus ook niet om dat het met draad niet werkt, maar zonder is gewoon handiger!
     
  17. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik helemaal met je eens de fijnste controller die ik ooit heb gehad..En hij werkt ook gewoon goed want ik heb wel eens eerder draadloze controllers gehad maar dan was het bereik niet goed of de batterijen waren zo leeg..Nee dat is met deze controller echt niet het geval..De levensduur van de accupack verbaasd me want ik speel elke dag maar hij gaat met gemak 30 uur mee en is ie bijna leeg sluit de charge kit eraan, kun je hem opladen en verder spelen tergelijkertijd..geweldig_O_
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  18. rorast

    rorast Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik begrijp best dat jullie elkaar nu willen overtuigen van het uber-gehalte van de wireless controller, jullie willen er tenslotte geen schaamte of schuldgevoel aan overhouden na deze grote aankoop, hahaha.

    Nee ok, die was flauw, maargoed, gelukkig maar dan dat jullie blij zijn met de wireless, ikzelf hou het op eentje met draad.


    P.S. ja ik heb zelf WEL een xbox360.
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik vind die wireless controller echt heel erg fijn. Ook omdat we hier op mijn relatief kleine kamer altijd potjes pro evo deden met 4 man en dus 4 controllers met draad hadden. Tja die raakten nogal eens verstrikt etc.
    Hier hebben we nu helemaal geen last meer van, gelukkig maar :)

    Nee, wireless > wired voor de volle 100%
     
  20. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    een Core zeker...

    je kan ook zon play en charge kabel gewoon in je draadloze controller laten hangen...en dan gewoon de USB stekker als connector gebruiken... en als je dan perongeluk een keer wegloopt van je tv en dat kabeltje er uit trek dan denk je, aaah fijn nu kan ik gewoon ver lopen met een draadje en tegelijk even mijn friendslist doorscrollen... (een verlenging van je mannelijkeid misschien, weet niet of je het nodig hebt?)

    maarja als je dus idd een core hebt dan snap ik wel dat je niet van plan bent om een draadloze te kopen....

    want dan heb je alle voordelen van een premium tegenover een core ook al niet op waarde kunnen schatten...
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina