1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al ervaring met het gebruiken van de controller met snoer op de computer?

Want ik wil z'n controller met snoer voor m'n PC kopen.

2. rorast

rorast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alle voordelen? Waar heb jij het nou over dan? Ik heb het over de controller, ik laat mijn beeld over de kwaliteit van de controller niet vertroebelen door het totaalpakket van voordelen van de premium die losstaat van de controller an sich.

Ik heb overigens inderdaad een core, good guess. *steekt veer in kont*

Overigens, wireless bestaat al langer dan de 360 release 2005, en zo geld dat ook voor controllers. If you catch my drift wat op waarde schatten betreft. De volgende controller die ik bij ga kopen zal wederom een wired worden.

3. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het jammer dat de 360 niet echt goed rekening houd met controllers met draad. Vind het toch geen gezicht dat er zo een kabel uit het niets tevoorschijn komt. Toch maar een draadloze aanschaffen met de tijd :)

4. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat betekent het als de lichtjes rond de Guide button op de controller zegmaar gaan draaien. Kijk hier: http://home.kabelfoon.nl/~baatje/Xbox.3gp. Betekent het misschien dat de batterij bijna leeg is?

5. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    idd

6. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Betekent, zoals je zelf al aangeeft, dat je batterijen bijna leeg zijn.

7. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oke dank je wel! Dan gaan de batterijen iig best lang mee. Heb er langer dan een week meegedaan en dan heb ik elke dag een flink portie gegamed ermee.

Maar koop ooit wel de play and charge kit. Scheelt toch weer batterijen.

8. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    die er standaard bij zitten, zijn dat herlaadbare? anders steek ik die in mijn boostcharger (zo'n groen oranje ding, je kent het wel)

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Wat ik mij nou afvroeg ( heb zelf nog geen 360) Met zo'n play & Charge kit, moet je dus aan het spelen zijn om hem op te laden??? Dat zou ik echt kut vinden, je neemt een wireless controller en dan moet je nog spelen met draad als dat ding leeg is. Het beste zou zijn als ze met een adapter zouden werken. Die je s'nachts gewoon kunt opladen.

10. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat zoiets toch bij de batterypack zit, dat je je battery apart kunt opladen. (pack zal toch wel meer zijn als enkel ne batterij)

en anders laat je je xbox aan staan en laad je hem gewoon 's nachts op hé.

kzou eens moeten uitzoeken wat type batterij er in die pack zit. Want voor sommige type's moet je die eerst volledig leeg hebben om hem op te laden. anders heb je volgende keer maar bijv 75% stroom

11. Freaky800

Freaky800 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten Nihm accu cellen in die Play and charge kits(staat in de gebruiksaanwijzing).Je mag ehm dus gewoon bijladen,ook al is ie niet helemaal leeg.Zou het alleen niet te vaak doen,wat 1 keer bijladen geld als 1 keer laden,dus de levensduur word verkort.

Je kunt dus ook gewoon Nihm accu's gebruiken,die je in je digitale camera stopt,daarom vind ik zo'n Play and charge kit ook wat overbodig.Ik heb een snellader die mijn accu's in een half uur tijd,volladen.

Als er Ni-cad cellen inzaten,moest je ehm inderdaad wel helemaal leeg trekken,Dit in verband met het eventuele geheugen effect van de cellen.

Laatst bewerkt: 29 jan 2006
  12. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje:
    Hoe sluit je een draadloze controller aan op een andere X360.?

13. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, hetzelfde als op je eigen?

14. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar dat is juist het probleem hij doet het niet hetzelfde?!?!

15. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon connecten en die vinden mekaar

16. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn wireless controller is de D-pad kapot :'-( , heb net ff gebeld met MS en ben em waarschijlijk een weekje kwijt :mad: . Ook zou ik een mailtje ontvangen over wat ik nu moet gaan doen voor mn controller, alleen heb ik deze nog niet gehad. Heeft iemand hier ervaring mee?

17. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    m'n controller weer is laten vallen en nu dat kapje met die batterijen eraan kapot, ook dat knopje dat daar bovenop zit om dat kapje los te halen, als ik een play en charge kit haal dan heb ik toch een accu die dat kapje met batterijen vervangt? en op die accu zit dan toch zown knopje?
    Alvast bedankt:)

18. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jep, Jep :).
    Met een Play & Charge kit krijg je een nieuwe accu.
    Hierbij heb je dus weer een klepje dan dicht klikt, en wanneer je erop duwt weer open gaat.

19. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Is het jullie ook opgevallen dat ook al staat de controller uit hij toch bij de ring heel zwak blijft branden.
    Toevallig kwam ik er gisteren achter het was vrij donker en zag dat de ring of light heel zwak brandt je ziet het bijna niet.
    Maar als je de batterij eraf haalt is het wel gelijk weg.
    Dus hij zal ook wel iets aan stroom gebruiken als hijgewoon uitstaat

20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Is al eens eerder vemeld.
    Dit is, zodat de accu niet dood gaat zeg maar.
    Het zou niet goed zijn voor de accu als hij constant aan en uit zou moeten gaan.
    Vandaar dat hij 'heel' zwakjes licht geeft. Is gewoon normaal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina