1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik was al aan het zoeken geweest maar weet je hoeveel threads je krijgt als je intikt controller of licht op controller.
    Maar het is dus niks defects of zoiets.
     
  2. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0

    nope, is bij mij ook zo, je kan evt. wel je accu dr af halen, zoals al gezegd is.
     
  3. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    ik haald idd me accu ook ff eruit, en dan er weer in. Maar nu ik dit lees, blijkt t dus niet nodig te zijn.
    Tog wel fijn dat k nu weet geen manke controller te hebben:cool:
     
  4. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik weet niet of dit al eens voorbijgekomen is. kan het zo snel ff niet vinden.

    ik heb zo nu en dat als ik aan het spelen ben dat de lichtjes op mijn controller om de media knop gaan rondraaien. 2 tegelijk.
    Dus zeg maar 1 links boven en 1 rechts onder daarna 1 rechts boven en 1 links onder etc etc.
    weet iemand wat dit wil zeggen?
     
  5. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Urty;Je batterijen zijn bijna leeg,of je pack is bijna leeg.

    Even vernieuwen en je bent er vanaf.

    Angelo
     
  6. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ok, zo'n vermoeden had ik al.
    Bedankt voor het duidelijke antwoord :)
     
  7. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Effe misschien een hele rare vraag maar ik heb sinds vandaag ook een Play&Charge kit en vind het een beetje onhandig om mijn 360 aan te zetten om alleen maar de controller op te laden. Ik heb hem nu op de USB adapter van mijn Sony Walkman aangesloten omdat ik die wel gewoon in een stopcontact kan steken. Heeft dat nog nadelige gevolgen voor de batterij of dit moet geen probleem geven? Zo te zien laad hij wel gewoon want het rode lampje brand.
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik vind dat inderdaad ook een beetje gaar, maar of wat jij doet schadelijk is weet ik niet. Je zou denken van niet, aangezien een accu een accu is, maar je weet het nooit.

    Gelukkig komen binnenkort van die oplaaddingen voor in het stopcontact, dan laadt je accu sneller op en je hoeft niet met je 360 te kloten.
     
  9. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    tja ik heb ook 2 draadloze controllers.
    1 voor mij en 1 voor mijn vriendin ;)

    ik vindt de controllers er goed uit zien, ik vindt vooral die letjes (of hoe je ook schrijft) bij het logo onwijs ;)

    en hij speelt ook heel lekker ;)
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hmm mijn xbox360 begint soms ook echt ook al heel maf tedoen. Zit ik gewoon met één controller aan tegamen, zie ik opeens dat dat ledje in de xbox360 opeens naar de 2 gaat, Links boven (poort 1) gaat dan uit en dan krijg ik netzoals als je je xbox uit heb staan heel lichtjes (dat lampje) rechts boven (poort 2) aan gaat. Naar een paar seconden is het dan ook weer weg.
     
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij ging hij ook ineens van een naar twee. Heb mijn Xbox rechtopstaan dus 1 is dan linksboven. INeens ging hij dus naar rechts toe. Ik schrikken. Xbox ff naar links gekanteld en toen ging ie weer naar links. Af en toe sprong hij nog terug, maar ff de Xbox kantelen en hij zit weer goed, nu geen last meer van.
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dus ik ben niet de enigste :9. Maar je kan hem ook gewoon laten staan hoor, want bij mij ging hij uit zichzelf weer recht.
     
  13. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik tik dan altijd heel zachtjes met mijn vinger erbovenop, dan gaat het ook weg.
     
  14. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Viezen controllers
    Ik en denk ook anderen hebben vaak viezen controllers. Nu helemaal om dat de Xbox 360 controler's wit zijn. Het meeste vuil komt bij het "back" knopje en de LB en RB maar vooral tussen de randen.

    Wat je moet doen is een vochtig doekje pakken (je vindt ze meestal wel ergens op het toilet) en vrijf nu net zolang over de knopjes tot dat hetvuil weg is. Voor de naden bij de controller kan je het best je nagel gebruiken en er langs gaan.
     
  15. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0

    bij de xbox 1 die ik nog heb, gebruikte ik altijd een sateprikker voor die randen :) haal je echt alles goed mee weg.
     
  16. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel uur kan je gamen met een volle accu(ik bedoel dus geen batterijen maar zo'n accu dat in een play and charcher kit zit)?
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    25 tot 30 uurtjes
     
  18. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt
     
  19. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit last van Vieze controllers, dat komt om dat ik er voor zorg dat mijn handen altijd goed schoon zijn. Dus ik eet nooit chips onder het gamen daar krijg je zoon vettige handen van. Ik let er in ieder geval goed op dan mijn controllers, of toetsen bord van mijn pc goed schoon blijft.
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Doe je netjesss!

    Maar verhelpen kan je het niet altijd.
    Onze computer wordt zo wie so al altijd door iedereen hier gebruikt. En ook op mijn Xbox 360 spelen vrienden wel eens.

    En neej, die laat ik niet van te voren verplicht hun handen wassen :p.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina