Xbox 360 controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    die zijn niet voor iedereen handig King Kai ;)

Die controller is echt sexiii _O_ :+
    Ik kan echt niet wachten tot ik em in me knuistjes heb _O_

2. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Nou met gta kon ik niet een van die knopjes met nog 'a' of 'b' indrukken.
    En de controller vind ik ook echt prachtig en hij zal vast ook héérlijk in je handen zitten, ge-wel-dig!

3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet niet of dit al gepost is, maar dit voor mij toch wel verhelderend (en voordeliger ;)).
    Major Nelson, Xbox Live Director of Programming, is gevraagd hoe het nu precies zit met die oplaadbare controllers:

Misschien wat voor in de begin post. Ik had zelf gerekend dat ik 1 play en charge kit en twee battery packs moest kopen. Maar ik kan dus nu 1 batterypack laten. Goed nieuws dus!! *)

4. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Is wel heel verhelderend jah:D

5. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil niet vervelend zijn, maar wil het toch graag weten O-)

Edit: hoeft natuurlijk niet per se Hordo te zijn, mag ook iemand anders zijn die het weet.

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Hangt ervanaf wat je zelf wilt. Ik deed het gewoon met mijn middelvinger, je moet ook niet vergeten dat het niet dezelfde triggers zijn als je nu gewend bent, deze zijn veel plezieriger en iets ondieper. Je hoeft dus minder kracht te zetten om ze in te drukken.

7. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    krijg je ook zo een lader voor je controller bij of moet je het nou apart kopen ( wat een kut streek is )

8. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, moet je apart kopen. voor 15 euro krijg je een accu en een oplaad snoer.

9. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Naai streken! Ik dacht dat er standaard al een oplaad snoertje bijzat! :mad: Maarja.... die paar € tjes extra (gouden handel zo'n bedrijfJE als Microsoft)

Laatst bewerkt: 2 sep 2005
  10. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    jah dat vind ik ook zon naaistreek die draadloze controllers vind ik al best duur 45 euro moet je er ook nog een kabeltje bij kopen om hem op te laden :confused: maar voor de rest is die controller geweldig O-) *)

11. Xibiz

Xibiz Xibiz: Bitch!

Leuk Bevonden:
    0
    ALS ik een XBox 360 koop, wordt het voor mij ongetwijfeld de draadloze, dat is weer nét iets meer revolutionair, damn, ik wil weten wanneer de Playstation 3 uitkomt, want dan weet ik of ik de XBox 360 koop of niet!

12. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat mij een beetje dwars zit na het lezen van deze topic en de info op Xbox.com Kan ik nergens vinden of je de Headset ook kunt aansluiten op een draadloze Controller volgens Xbox.com NIET!

Xbox 360 - Draadloze Controller! -geen info over xbox live headset-
    • It's cordless—no cables to plug in—with a 30-foot wireless range.
    • The controller features integrated 2.4GHz high-performance wireless technology.
    • New and improved ergonomic design enables maximum comfort and endless gameplay.
    • New left and right shoulder buttons are designed for ease of use.
    • Two analog pressure-point triggers, two vibration feedback motors, and one eight-way directional pad are included.
    • Experience easy Vibration Control with a simple On or Off setting to match your personal preference.
    • The Xbox Guide Button at the center of the controller gives you quick access to all your favorite Xbox 360 system activities, such as watching movies, listening to music, contacting friends on Xbox Live, and customizing your gaming experiences. Easily jump to the Xbox Gamer Guide or Xbox Live Marketplace.
    Xbox 360 Wired Controller -Met info over xbox live headset :confused:-
    • New and improved ergonomic design enables maximum comfort and endless gameplay.
    • New left and right shoulder buttons are designed for ease of use.
    • Two analog pressure-point triggers, two vibration feedback motors, and one eight-way directional pad are included.
    • The controller includes a nine-foot (nearly three-meter) break-away controller cable.
    • Experience easy Vibration Control with a simple On or Off setting to match your personal preference.
    • A port for your Xbox 360 Headset is included.
    • The Xbox Guide Button at the center of the controller gives you quick access to all your favorite Xbox 360 system activities, such as watching movies, listening to music, contacting friends on Xbox Live, and customizing your gaming experiences. Easily jump to the Xbox Gamer Guide or Xbox Live Marketplace.
    Ik weet niet hoe jullie hier over denken... maar ik ik weet het niet hoor! en dit is info van Xbox.com/en-US/

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan de headset gewoon aansluiten op je draadloze controller ... don't worry :)

zie dit plaatje

Ps. ik ga mijn Fardo cast ... wat minder droog maken ... nou ja minder :9

Laatst bewerkt: 6 sep 2005
  14. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga ook voor de draadloze controllers, is wel zo gelikt. Koop er ook nog 1tje bij wanneer er een leuke multiplayer game is, maar niet direct.

Ik speel nu ook nog gewoon met de grote controllers, maar dat deze meer weg hebben van de S maakt me niet veel uit. Enige wat mij het irriteerde bij de S was dat het zwarte en witte knopje onder ipv boven zaten, en daar heb je nu ook geen last meer van..

nog even een offtopic grappige quote van m'n vriendin:
    "waarom zou je die nieuwe xbox meteen kopen, over een paar jaar issie veel goedkoper"

O M F G... een paar jaar!! LOL

15. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Oke thnx voor je reactie... Anders was het best wel genaaid op de release wel een xbox 360 wel xbox live maar geen headset die je kan aansluiten :p

Off-topic: Ja.. op die reactie zat ik al op te wachten :p hahahaha

16. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0

Sorry voor de vernaaide Layout :{

17. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    dat knopje, om waarschijnlijk je headset mic uit te zetten, vind ik wel dom eruit zien. Het lichtje van nu vind ik vetter. Maar, wie weet, misschien is het juist wel über handig.

18. Jesse Z

Jesse Z Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg toch een beetje het gevoel dat het plaatje een fake is... Naja ik kan er ook keihard naast zitten :9

19. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0

KEIHARD NAAST MAN :9

20. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    heb net voor me verjaardag een oplader gekregen voor 4 batterijen, komt dat nou even goed uit :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina