Xbox 360 controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik ga met schone handen gamen en eet geen chips etc. tijdens het gamen, alleen de viezigheid die ontstaat komt (iig bij mij) door zweet :9 .
    Dat vormt een soort van zwarte prut die vooral bij de triggers zich ophoopt :cool: .
     
  2. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    maak er maar 15 tot 20 uurtjes van;)
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhhhh, volgens mij is het wel 25 tot 30 km/h
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Kilometer per uur? :+
     
  5. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    als je m wegsmijt ofzo? dan haal k wel meer denk _O_
     
  6. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel 25 tot 30 uur :)
     
  7. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    De Wavebird(Gamecube) vind ik nog steeds de beste, omdat deze controller er van een veel langere afstand nog reageert waar het bij de 360 veel minder het geval is
     
  8. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog nooit last gehad van een slechte verbinding tussen me 360 en controller. Vind m juist super werken:D
     
  9. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Lees goed wat ik zeg. Ik zeg dat de wavebird op een langere afstand nog werkt en een 360 controller niet
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Game jij op een langere afstand dan 9 meter dan?
     
  11. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus niet waar wat je daar zegt de controller van de xbox 360 is als beste getest.
    Die heeft volgens het boekje een bereik van 9 meter wat ik meer dan voldoende vind.
    Daarbuiten heb ik onder vonden dat het bereik veel meer is dan 9 meter. Ik kon bij mij thuis de xbox 360 van uit de kelder aan zetten zoo groot is dat bereik. Terwijl mijn xbox 360 boven op mijn slaapkamer in een ijzer tv kast staat. Daarbij heeft onlang een poll op het Internet gestaan waar uit is gebleken dat de controller van de 360 het meest in trek is bij gamers.
    Hier is het bewijs van wat de beste controller is. http://www.joystiq.com/2005/12/21/poll-results-best-controller/

    update ik heb ooit gelezen op het internet. Aleen weet ik niet meer waar dat het beriek zelfs 15 meter zuo zijn.
    dat is toch meer als voldoende of niet.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2006
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja dit is echt zo'n onderzoek die je niet serieus moet nemen , hoeveel zijn er ondervraagd, 12 ? 8)
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    5887...
     
  14. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun jij niet lezen soms 12 kom op man. Er hebben 5 887 mensen gestemd in die poll en daar van is 37% naar de 360 controller gegaan.
     
  15. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    De wavebird mag dan een goed bereik hebben maar ik zuo zoon lelijke controller nog niet voor niets willen. Is net speel goed en hij ziet er ook nog eens heel kinderachtig uit. En de gamecube vind ik ook meer een kit ding.
     
  16. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst hygiƫnisch doen (hoe schrijf je dat 8) ) en dan met je nagels het karwij afmaken? doe met een kleine schroevendraaier of tandenstoker ofzo...
     
  17. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist voor het eerst mijn controller schoongemaakt, ik voelde me net zo als iemand die aan het bowlen is en iedere x nadat ie heeft "gegooid" zijn bal oppoetst :cool: .
     
  18. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Is't mogelijk om een xbox 360 controller ( met draad) in je computer te pluggen en er mee te gamen?
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    zie je ;)
    alweer een reden waarom de controller met draad beter is dan de draadloze :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina