1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar een controller met draad gaat wel sneller stuk. Door veel voddig gebruik kan er op den duur een knik in die draad komen. Bij mijn neef zijn beide controller van de xbox 1 al stuk. In beide gevallen ging het om de draad. Zonder draad is dus beter Om dat die er geen heeft. En wat er niet is kan ook niet stuk gaan. Daarbij zijn er ook nog eens heel veel voordelen aan. Zoo is het bereik veel meer dan een met draad 9 meter in plaats van die 3 meter lang kabels. Waar je in blijft hagen of over struikelt of die de hele tijd in de weg zitten.
    En zoo veel duurder zijn die zonder draad niet. Die zijn maar 5 euro duurder valt heel erg mee vind ik.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    idd, ik ga als ik ooit wat centjes over heb ook de wireless versie kopen, alleen zodat ik niet kan struikelen over die draad.

    maar voor de rest heb ik absoluut geen problemen met de bedrade controller (mits je er netjes mee omgaat natuurlijk ;))
     
  3. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Die met draad kost 39.99 en die zonder 44.99 is maar 5 euro duurder.
    En ik heb al controllers gezien die veel duurder zijn die 44.99 dus we
    Mogen niet klagen vind ik. Met al die voordelen die ik bij een controller
    Zonder draad heb. Betaal ik daar graag 5 euro extra voor.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2006
  4. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je dan vannalles instaleren.. of is 't meer plug en play?:)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik heb dus een bedrade controller (ik heb een Core systeem ;))
    maar het enige ECHTE voordeel van de wireless t.o.v. de bedrade is....dat ie geen draad heeft
    daarbuiten moet je nog voor €20 extra een Play & Charge Kit kopen, is er dus een KANS dat hij uitvalt tijdens het gamen als je dat niet doet + je kan hem niet op je pc aansluiten

    zoveel voordelen heeft ie niet :p
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2006
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    volgens mij moet je dan eens rondneuzen bij Windows Update, volgens mij had ik eerst een update geinstalleerd voordat ie goed werkte

    nu weet ik dus niet of je dat moet terwijl ie erin steekt, of voordat je hem erin steekt :p
     
  7. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitvallen doetie niet, hij zet het spel op pauze en vraagt je nieuwe baterijen te plaatsen, of als je play en charge kit heb op te laden.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ok, dan valt ie niet letterlijk uit, maar hij houd je wel op ;)
    vind ik geen voordeel

    ik hoor eigenlijk mensen geen ander voordeel noemen buiten dat je je nek niet breekt over een draad...

    zijn er dus wel meer voordelen dan een bedrade controller? :confused:
     
  9. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Licht eraan waarvoor je m wilt gebruiken :

    - Als je s'avonds in je bed ligt te gamen is draadloos erg handig hoor:)
    - Je kan verder weg ( 9 meter ipv 3 meter)
    - Niet meer elke keer 't draad oprollen.
    - Next gen gevoel, doordat je meer vrijheid heb.

    ps. ik heb trouwens 1 met draad.. en 1 zonder:)
    pps. Is 't trouwens niet mogelijk om met een play en charge kit je draadloze controller op je pc aan te sluiten?
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2006
  10. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb beide zonder draad en het enige nadeel is dat ze behoorlijk wat kosten, maar met draad kosten ze ook veel...
    met draad zuigt echt vergeleken met wireless...
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    kun je je mening mss ook onderbouwen :confused:
     
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    \

    - Als er iemand op bezoek is die ook ff wil gamen hoef je de draad niet moeilijk over of onder de tafel te begeleiden (dus geen omvallende glazen etc.)
    - Als er iemand op bezoek is die ook ff wil gamen hoef je niet de controller over je benen te gooien en dan door geven :9 (de eerste keer dat ik iemand de controller aangaf maakte ik zo'n "draad weg gooi" beweging) (de mensen die ook voor het eerst met een draadloze speelden kennen dit gevoel wel denk ik _O_ )
    - langslopende kinderen, honden of what ever staan nu alleen nog maar voor het beeld ipv ook nog eens te struikelen over de draad of de draad in tweeën te laten knakken of zelfs de Xbox op de grond te laten knallen..... (is bij mn vorige namelijk wel gebeurd..... |:- )

    Ik heb geen P&C kit, gewoon oplaadbare batterijen en een oplader, zo ben ik altijd draadloos :9 Gewoon ervoor zorgen dat er altijd een setje opgeladen is.

    Mijn conclusie, echt optimaal gamegenot haal je beter met de draadloze controllers :9
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik ga er zker eentje kopen :)
    al is het alleen maar voor het next-gen gevoel :D
    maar over draden hoef ik me geen zorgen te maken want mijn kamer is zo klein dat er niemand over KAN struikelen, en bezoek heb ik toch nooit (of je moet mijn oma meerekenen ;) )

    meer ik denk dat het wel handig kan zijn als je een bedrade controller hebt; kan ermee game op de xbox 360 (duh) + op je pc, spaart dus ruimte en geld ;)
    je laat gewoon de meest irritante persoon in de ruimte met de bedrade controller spelen :+
     
  14. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je xbox op de grond kan vallen als je over de kabel struikelt dat kan niet zoo snel gebeuren. Die kabels zijn daar op verzien die schieten dan los daar zit zoon tussen stukje op.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dat vind ik trouwens een _O_ uitvinding van M$
    de eerste xbox (niet 360) stond wel in de woonkamer, en het is daar vaak van pas gekomen (krijg je als je met zijn 6en in 1 huis woont)
     
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, en 99% van de keren werkt het ook fantastisch.....

    Lang gelden bij mij een keertje niet.... Sja, vraag me niet hoe het kon gebeuren maar een visite struikelde er over en trok mn Xbox van zn plaats.... (verder geen schade gehad gelukkig.
     
  17. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van me heeft z'n Xbox 360 best hard laten vallen.. Had daarna een flink aanlopend fan geluid, maar hij doet het nog.. Nu is dat geluid na wat schudden en lichte mepjes ook weer weg.. Hij heeft veel mazzel gehad denk ik.. :{:p
     
  18. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb geen zin om het hele topic te doorzoeken dus ff een snelle vraag,
    mogen er ook oplaadbare batterijen in, met maar 1.2V per stuk. En maakt t uit hoeveel mAh?
     
  19. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    In die controllers moeten batterijen van 1.5 v per stuk. Je mag daar nooit in steken die minder zijn. Om dat die controller daar anders stuk van kan gaan.
     
  20. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat jou dat net moet overkomen. Dan vraag ik mij wel af hoe er met die xbox word om gegaan niet bepaalt zuinig denk ik. Je moet de xbox in de eerste instantie zoo plaatsen dat die nooit kan vallen. En als er bezoek komt uitkijken dat er geen kabels in de weg liggen. Eigen schuld zou ik zegen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina