1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eli

    eli Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt zat dus hele tijd te dubben.. heb zelf nu 2 normale controllers maar lijkt me fijner dat ik lekker zonder draad zit te spelen. ;p iig bedankt voor de info..
     
  2. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360wirelesscontroller/

    Als je een wireless controller koopt zit er een houdertje bij voor 2 batterijen die je dan in de controller schuift. Hierin moeten 2 gewone AA batterijen (of kunnen oplaadbare). Je krijgt 2 AA batterijen bij de controller.

    Met 1 plug en play kit krijg je 1 accu, en 1 zo'n charge snoer die via je xbox 360 usb ingang moet worden aangesloten.

    Ik zelf heb 2 wireless controllers, 1 plug and play kit (zit 1 accu bij) en 1 extra accu. Nu zitten dus in beide controllers een accu en laad ik ze om en om op met de plug en play.

    Je kan natuurlijk ook 2 wireless controllers en 2 plug en play kits kopen. Dan heb je ook 2 accu's en kan je beide controllers tegelijkertijd opladen..

    Ik vond 1 plug en play voldoende, omdat een controller snel weer opgeladen is. :thumbs:
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Laatst bewerkt: 4 aug 2006
  4. eli

    eli Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor alle reacties.. :D
     
  5. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem bij mijn 360 controller
    als ik mijn controller en mijn 360 aandoet dan blijft de ring of light op mijn controller groen knipperen en blijft dit de hele tijd doen ik kan hem dan niet gebruiken op de 360 is de ring of light uit aleen het middelste lichtje brand .
    in het boekje staat dat er dan 4 controllers op de 360 zijn aangesloten waardoor er geen ander bij kan komen maar ik heb er maar eentje aangesloten.
    Iemand een suggestie voor wat ik moet doen?
     
  6. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit al geprobeerd?:

    Knopje indrukken op de XB360 (rechts van memory unit B slot) en ook knopje op de controller (in de buurt van de LB).
     
  7. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja geprobeer
    Ring of light op de 360 gaat rondraaien
    op de controller ook
    maar daarna stopt die en is er verder niks veranderd de controller blijft knipperen en het 360 lampje brand aleen maar in het midden
     
  8. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    mn batterijen van mn controller zijn bijna op (AA)
    dus ik probeerde alvast of ik ze er uit zou krijgen en hoe doe zou moeten

    maar ik krijg ze er met geen mogelijkheid uit

    hoe krijg ik ze los..:confused:
     
  9. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerst proberen het klepje open te maken, dat wil wel eens schelen.
    Kom op zeg je krijgt de batterijen er niet uit, laat hem gewoon uit je handen vallen dan komen ze er vanzelf uit
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben geloof ik 1 van de weinigen die gewoon met de wired controller speelt, ik heb wel een wireless, maar het boeit me zo weinig dat alleen lege batterijen irri zijn, dus gewoon met draad voor mij :)
     
  11. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    naja ik ga natuurlijk niet met onderdelen van mn controller gooien
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    scheelt natuurlijk ook in gewicht, en je hebt niet zo een irritant blokje op de achterkant zitten (accu) ;)

    maar ik word eigenlijk gewoon gedwongen om de wireless te gebruiken, aangezien ik hier een mormel heb rondrennen O-) (99.9% kans dat ie ooit over de kabel struikelt :eek:)
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Ik heb een zoon van 8 rondrennen, maar die noem ik dan weer geen mormel :+
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    tsss...dat is gewoon zijn gamertag :+ 8)

    (nee, hij is mijn neefje van 3, dan mag ik em nog wel zo noemen O-) :9)
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Play & Charge kit aansluiten -> Ring of Light op je controller indrukken -> Play & Charge kit er weer uit halen. Dit hoeft als het goed is maar één keer.
     
  16. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 wireless controlers.. En ik heb 3 accu's ik heb een play and charge kit(wat een kut ding was dat) en ik heb een quickcharger dat gaat lekker snel en twee tegelijk.!
     
  17. yaco1969

    yaco1969 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 wireless controllers, De ene laadt niet meer op, daarmee moet ik verplicht met snoer spelen, daar valt mee te leven maar ik baal er wel van. Ben nog druk op zoek naar mijn bonnetje =0). Zijn er meer met hetzelfde probleem?
     
  18. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik vind die play and charge wel fijn. Over het algemeen gebruik ik hem wireless en als het nodig is, steek ik hem wel ff in :)
     
  19. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf geen 360,maar wel een controller.
    Nu speel ik vrij veel pes bij vrienden van me, en tot dinsdag helemaal nooit geen problemen mee gehad.
    Ik wou mijn controller (Wireless) aansluiten, maar zijn xbox kon hem niet vinden.
    Okeej, gebeurd wel vaker als ik eerst bij de 1 heb gespeeld, en daarna bij de andere xbox probeer te spelen, dus gewoon even het "zoek"-knopje op xbox en controller indrukken, en normaal vindt hij hem dan. Nu niet, de hele avond lang niet.
    De ring op mijn controller knipperde steeds, en af en toe ging hij even draaien, en dan ging hij weer knipperen.
    Hij ging niet vanzelf uit, en heeft zo echt wel een uur lang gezocht, en niets gevonden

    Komt dit wel vaker voor?
    Omdat ik zelf geen 360 heb, kan ik niet in het boekje kijken bvb, dus ik hoop dat iemand iets van duidelijkheid brengen.

    Alvast bedankt!
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Alstu :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina