1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    accu leeg!
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2006
  2. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan klopt er bij jouw xbox 360 toch iets niet. Bij mij branden die lampjes wel als ik de voorste usb aansluitingen gebruik. Maar ik gebruik de usb poorten niet voor het opladen
    Van de controllers. Ik gebruik de Quick Charge Kit dat gaat veel sneller.
    En je kunt er twee tegelijk mee opladen gewoon op het stroom net. En ze zijn in 4 uur tijd allebei opgeladen snel dus.
     
  3. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb een vraagje.

    Moet je bij de Play and Charge kit de Xbox 360 aan laten staan om de batterij op te laden? Want anders is het nut van draadloos een beetje weg als je een draadloze controller heb. Dan moet je hem alsnog iets van 2 uur met een draadje spelen. (ze hebben daar de Quick Charge wel voor bedacht, maar die is duurder)
     
  4. basovich

    basovich Guest

    play en charge en quick charge zijn een beetje hetzelfde.

    P&C:
    je ACCU kan met de play en charge opgeladen worden tijdens het spelen, en heeft een aansluiting voor de USB. je kan hierbij maar 1 contrl. per x.
    P&C kit hoef je niet persee aan te sluiten op je usb van je X360, je kan hem ook opladen via de USB van bijv. de pc.

    QC:
    je ACCU moet uit de controller zijn om hem op te laden want de QC is een los apparaat dat je met een stekker moet aansluiten aan het stopcontact, maar je kan wel 2 accu's tegelijk opladen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 okt 2006
  5. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0

    Zo veel duurder is die niet slechts 10 euro Play and Charge 19.99 en Quick Charge 29.99. Dus dat valt best vind ik. Want je kunt met die Quick Charge twee batterijen tegelijk opladen. Daarbij worden de batterijen ook nog eens veel sneller opgeladen. 2 uur voor 1 en 4 uur voor 2.Als je twee Play and Charge koopt waar je elk maar een batterij mee kunt opladen. Ben je duurder uit dan met de Quick Charge namelijk 39.98 scheelt dus weer 10 euro. Het is heel hoe je het bekijkt en ik zie dat zoo.Waarom moeilijk doen als het ook gemaklelijk kan.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  6. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    over mijn wireless controller is drinken gekomen en nu doet hij het nog wel maar plakken alle knoppen super erg dat je haast niet meer kan spelen, weet iemand of je dan nog kans hebt op een nieuwe?
    ik zou het wel zonde vinden anders, want hij kostte toch 45 euro :mad:

    ik heb ook nog gekeken of ik hem open kon maken, maar die schroefjes die ze erop hebben zitten kan ik met geen enkele schroevendraaier openkrijgen :mad:
     
  7. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn vraag is deels beantwoord. Mijn vraag is of je met de Play and Charge kit de batterij kan opladen als de Xbox 360 uitstaat? Het lijkt mij van niet, maar ik denk ik vraag het even :)

    Als dat niet zo is dan koop ik liever de Quick Charge.
     
  8. basovich

    basovich Guest

    jawel dat kan wel, alleen draait je xbox dan nog wel, je hoort hem dan zachtjes nog draaien.
     
  9. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt!

    Heb maar de Play and Charge gekocht. Werkt perfect en het werkt ook via de computer en dat is helemaal mooi.
     
  10. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had deze vraag vraag ook hier gesteld, een medexbw'er zei me dat er ook een "controller-thread" was, dus bij deze.....

    Hey gasten,

    misschien dat jullie me kunnen helpen.
    sinds de 360 uit is heb ik m.
    hiervoor altijd een ps2 fanboy geweest.
    nu zweer ik bij de 360 (mede door Live!)
    enige -puntje vind ik toch de controller.
    weet iemand of er een controller op de markt is die op die van Playstation lijkt en dus voor de 360 te gebruiken is?
     
  11. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen idee, maar de originele ligt toch prima in de hand?
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij vindt van niet, dus vandaar zijn vraag ;)
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    X360 controller ftw \o/

    't is gewoon heiligschennis om een PS2 controller op je 360 te willen =(

    (die van mij maakt nu wel wat vreemde geluiden , volgens mij heb ik em wat te grondig schoongemaakt:+)
     
  14. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0

    alles lijkt toch wel erg veel op wat je nu reeds hebt , ik heb in ieder geval nog nooit een controller gezien die erg lijkt op die van de playstation
     
  15. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je in godsnaam die batterijen op een normale manier uit de controller. Ze zijn bijna op en wil er 2 nieuwe in stoppen, ik krijg ze er alleen niet uit zonder tangetje...
     
  16. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo moeilijk is dat toch niet, ik trek ze er altijd zo uit.
     
  17. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je wel hele kleine vingers hebben:confused:
     
  18. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee valt mee hoor , maar ik verwissel ze niet zo vaak aangezien ik een mijn ene controller een oplaadbare batterij heb. Die andere heb ik twee keer verwisseld en dat ging best makkelijk.

    Heb jij misschien te dikke vingers? :D
     
  19. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, nee dat kan echt niet. Er zitten bij mij oplaadbare batterijen in, misschien is dit merk net iets dikker...:{
     
  20. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik ook een accu want gewone batterijen gaan zoo snel leeg. En oplaadbare is ook geen optie want die gaan nog geen 4 uur mee opgeladen. Althans dat was bij mij het geval ik had er van philips en die gaan snel leeg vind ik. Terwijl zoon accu 25 tot 30 uur mee gaat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina