1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    dan had jij dus een ander probleem dan mij :)
     
  2. Rutgerieo

    Rutgerieo Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    controller

    Ik heb twee wireless controllers en als ik de tweede controller aanzet met de guide-knop dan blijft hij knipperen en kan ik er niks mee doen, weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen zodat ik met meerdere kan spelenO-) :thumbs: alvast bedankt
     
  3. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb je hem al ge-synchronised met de 360?
     
  4. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Controller stuk?

    Ik denk dat mijn controller stuk is, als ik er nieuwe batterijen in doe zijn deze binnen 4 uur op. Het maakt niet uit wat voor duracell,phillips,panasonic etc. Het heeft me veel batterijen gekost, het is al ongeveer een maand bezig. Weet iemand iets wat ik er aan kan doen of moet ik contact opnemen met microsoft?

    bedankt
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Haal anders dat Battery Pack geval!
    Werkt met die Accu's allemaal veel prettiger! :)
    Althans, zo ervaar ik dat met mijn twee controllers...
     
  6. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Ach, soms gebeurt er een ongelukje en mors je wat over de controller heen. In mijn geval de restantsap van een schaaltje watermeloen. Kruipt waar het niet gaan kan, en de controllerknopjes werkten niet meer. Keuze tussen opsturen met een lulsmoes en een paar weken wachten of binnen een paar minuten 'm schoonmaken en zonder controllergarantie gelijk door kunnen gamen is dan snel gemaakt.
     
  7. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    [​IMG]

    Op Xlife.nl staat meer informatie hierover.
     
  8. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    he ik heb de controller beetje op vloerkleed geslagen en is er net als bij een paar xbox 1 controllers randje ontstaan in het midden...
    nou wou ik vragen of jullie ook zoiets hebben en hoe jullie hem dichtkregen, want bij ons hebben we niet de goede schroevendraaier thuis liggen, zou het mogelijk zijn hem weer goed vast te draaien?? het moet ckr een 6 koppig dingetje zijn...

    komt allemaal door PES als jullie willen weten waarom
     
  9. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen even snel een vraag want ik heb geen tijd om de forums door te lezen, ik heb zojuist een 2e draadloze controller gekocht en ben nu met een maat aant proberen om met z'n 2en online Gears Of War te spelen. Maar moet ik nou een 2e gamertag aanmaken of wat is de bedoeling? :confused:

    Ik zie wel eens vaker 2 of meer mensen onder 1 gamertag online komen maar dan heeft 1 van die gasten een (1) achter z'n naam staan.

    Alvast bedankt.

    Oh bij CoD3 doet ie het wel gewoon.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2006
  10. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    moet gewoon kunnen en dan heten ze gewoon jouw naam met een 1,2 of 3 achter hun naam denk ik zoals bij xbox 1 live

    maar iemand antwoord op mijn vraag?
     
  11. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, ik heb de wireless controller, en de laatste tijd gaat het lampje in het midden van mijn controller om de 5 minuten ofzo flitsen. Wat houdt dat in? hij maakt zeg maar een rondje, alsof hij aan het connecten is, maar ik kan ondertussen gewoon rustig doorspelen. Heeft het iets te maken dat ik op xbox live ben aangesloten? Dit gebeurt overigens ook als ik gewoon offline aan het gamen ben.
     
  12. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    je batterij is leeg...................
     
  13. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik mis mijn grote Xbox controller steeds bij de Xbox360, vond dat altijd een zeer prettige controller, jammer dat er geen manier is om hem alsnog aan te sluiten :mad:.
     
  14. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik heb nog 2 streepjes als ik kijk in het menu? Wat moet ik nu doen, gewoon wachten tot hij helemaal op is, of alvast vervangen?
     
  15. Gissell

    Gissell Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Instellen controller

    Dag,

    Ik heb gekeken of ik een antwoord kon vinden op mijn vraag maar er staat zoveel op dat ik het toch moet stellen want er is geen doorkomen aan alle pagina's.

    Ik wil weten hoe je de instellingen van de 360-controller kunt aanpassen. Wat ik kan vinden via mijn profiel is zeer beperkt (in tegenstelling tot de vorige x-controllers waar je alles in kon stellen).

    Ik heb grote problemen met sommige spellen omdat blijkbaar de controller zo is ingesteld dat als ik naar links wil ik naar rechts moet sturen en andersom en het lukt mijn hersenen niet om dit te snappen\o/

    zucht...:confused: :confused:
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    gewoon doorspelen
     
  17. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Het enige dat ik kan bedenken is dat de default-instellingen voor genres die je in je Dashboard kan aanpassen verkeerd staan ingesteld. Guide Button -> Gamer Profile (de gamercard dus) -> Game Defaults. Daar kun je het instellen. Als dat het is weet ik het ook niet, misschien is je controller dan wel gewoon stuk.
     
  18. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Dit probleem heb ik ook, ookal is de controller volledig opgeladen.
     
  19. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ik heb sinds zaterdag een Play & Charge kit, en toen al wat problemen mee gehad.

    Met 1 controller laadde hij gewoon niet goed op, ging van rood na een paar seconden weer naar groen, terwijl hij niet eens aanging als je de controller dan los deed en aan wilde doen.

    Het opladen werkt wel met mijn andere controller, dat is geen probleem, maar nu blijft bij die controller steeds de Guide button half aan, alsof er een connector verbonden is ofzo?
    Als ik een gewone batterypack met batterijen erin doe is dit niet zo, alleen met de batterypack van de Play&Charge kit.

    Iemand hier iets tegen (niet dat het een probleem is, maar ik neem aan dat het wel stroom verbruikt)?
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat de Guide een beetje aan blijft dat is voor dat de accu niet 'lui' wordt.
    Het andere weet ik niet :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina