1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had vandaag iets vreemds, ik drukte het knopje voor het zoeken naar mijn Xbox iets langer in dan normaal, hield het ingedrukt en verhipt, na ongeveer 15-20 secconden begon mijn ring of light te draaien.
    Daarna snel natuurlijk op de Xbox360 zelf op die knop gedrukt en het werkt nu, misschien helpt het ook voor andere mensen met dit probleem.
     
  2. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je in Nederland silicon hoesjes voor xbox 360 controllers kopen/bestellen?
    Het lijkt me wel handig want als ik zweethandjes krijg kan ik de controller niet lekker vasthouden.
     
  3. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik heb sinds vandaag een (waarschijnlijke) kapotte 360 wireless controller:

    Om de 2/3 minuten drukt ie automatisch op de xbox guide button...en dat 3x achter elkaar

    Duz tijdens het spelen switched ie ineens naar het guide menu, erg irritant.

    Iemand dit probleem ook gehad? Mssn zit er stof in ofzo maar je komt er zo moeilijk bij om te 'blazen' :p

    edit: Hij is trwns een jaartje oud en mssn 1 of 2 x een klap van de grond gehad :p maar sinds vandaag heb ik dit probleem duz pas...
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2006
  4. SW Rico

    SW Rico Gamer4live

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook met een probleempje.
    Heb vandaag een wireless controller gekocht (mm 39,95 xbox merk), maar de linker stick piept verschrikkelijk. Moet ik nu terug naar de winkel of kan ik microsoft bellen voor hem te repareren of evt een nieuwe?
     
  5. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerst de winkel opnieuw proberen aangezien je de kans hebt direct een nieuwe te krijgen. Als ze daarmee niet akkoord gaan, kan je nog altijd bellen naar microsoft.
     
  6. SW Rico

    SW Rico Gamer4live

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je antwoord :)

    Maar die verpakking is natuurlijk helemaal verknipt,maken ze daar geen punt van dan? Want op de bon staat in orginele verpakking
     
  7. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had net iets vaag ik wou me 360 aanzetten via me controller toen gingen alle 4 de ledjes branden op me controler en me 360 ging niet aan?
     
  8. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien is hij dan nog niet toegewezen aan die Xbox360? Of batterijen leeg?
     
  9. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is nog steeds de controller die erbij zat dus daar zou het niet aaan leggen maar hij doet hetw eer
     
  10. Menace

    Menace Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een wireless controller, en nu heb ik vandaag dat er regelmatig twee groene lampjes (tegenover elkaar) op de ROL van de controller ronddraaien, hij werkt verder goed.

    Is dit de waarschuwing dat de batterijen bijna leeg zijn of iets anders?
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dan kan hij niet goed connecten met de Xbox, of je batterijen zijn leeg..

    met een batterypack heb je er duidelijk minder last van.. die kan ik je ook echt aanraden..
     
  12. Menace

    Menace Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zo'n wireless connection kit, dus de battery-pack zit er al in :)

    Het is een andere soort van knipperen dan je hebt bij connecten, vandaar dat ik benieuwd was. Ach.. hij zit nu in de lader, kijken of het zometeen weg is :)
     
  13. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tijdje terug een tweede wireless controller aangeschaft met een aparte accu (ben wel in het bezit van een play n charge kit), maar het lijkt wel alsof de accu niet oplaadt, terwijl ik al diverse malen de play n charge kit in de computer heb aangesloten en aan de xbox 360. Wat moet ik doen? Kan het zijn dat de accu kapot is?
     
  14. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik ook... ben naar de musicstore gegaan en na bijna een jaar gaven ze mij gewoon vanuit de winkel een nieuwe! topservice!
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Lol dat had ik zonet ook, ledjes bleven maar knipperen....
     
  16. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    batterijen/accu is dan leeg.
     
  17. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zou toch een nieuwe 360 controller komen? Ik had gehoord van een speciale controller voor PES6, maar ik heb ook gehoord dat MS een nieuw controller wou uitbrengen met motion-sensor met verbeterde d-pad. (ik hoop dat het waar is)
     
  18. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    niks van gehoord of loop ik achter:eek:

    kun je misschien een bron geven;)
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat dat waar is, want het D-pad is echt drak van deze controller.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    D-pad gebruik ik nooit. Alleen voor het koppen in PES6 :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina