1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je hebt geen kastje nodig om thirdparty headsets aan te sluiten ... je koptelefoon van je mobiele telefoon past er gewoon in

    je hebt niets extra's nodig
     
  2. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat weet ik, maar zoals ik al zei kan ik dan dus mn volume niet regelen en er zit ook geen mute knop op mn plantronics headsetje.

    De ms-x360-headset-met-koord heb ik nog niet geprobeerd maar ik weet bijna zeker dat mn eigen headset beter zit als ik dat geval zo zie;)

    Blijkbaar zit dat kleine grijze kastje/stekkertje waarmee de headset in de controller plugt (de originele headset dus) vast aan het draadje en ik denk niet dat ik dat ertussenuit geknutseld krijg zodat het op een ander snoertje komt;)
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja maar er zullen heus wel nieuwe third partysystemen komen ... je kan trouwens de nieuwe headset niet los koppellen ... Je kan trouwens wel de volume/mute regelen via de Guide (xbox live systeem) dus je hebt dus geen regelaar nodig
     
  4. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Aah wel handig... Maar dat werkt ook niet echt lekker tijdens het spelen. Ik heb mn stereo altijd vrij hard staan tijdens het racen dus dat is niet erg prettig voor de anderen. Plus dat ik wel eens een huisgenoot wil toespreken zonder dat de hele room het hoeft te horen;)

    Ja, dan zit ik met vier headsets... haha. Mjah, volgens mij moet ik eerder ontevreden zijn over de headset dan over de controller O-)

    Controller lijkt me overigens wel zeer goed bruikbaar met de schouderknoppen. Zijn nu al volop games waarbij je die perfect zou kunnen gebruiken -> halo 3 = dual wielding + alternate fire ala unreal :9

    Fijn ook dat je meteen de handige functies bijelkaar hebt op de controller met dat menu... uit en aan zetten _O_
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    het leuke is ... dat je stereo nu niet meer hoeft aan te zetten :) .. je kan nu je eigen muziek via je xbox 360 spelen
     
  6. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Zo, das zeker leuk! Baanbrekende feature :confused:

    Haha, dat kon toch allang :D? Ik heb mega-gare boxjes op mn tv (10Watt 8)) dus ik heb standaard een koptelefoon in de tv zodat er geen geluid uit komt. De hele zooi loopt dus via mn stereo }:]

    Iig thx voor de uitleg...

    /ed: of bedoel je muziek van je cd/dvd/pc/ipod tijdens het spelen??? Dat zou wel 'n beetje baanbrekend zijn natuurlijk...

    (Beetje offtopic O-))
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2005
  7. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    das helemaal mooi nieuws, gewoon even kijken naar een relax zittende headset dus.

    Hoe weet jij zulke dingen allemaal? (heel goed opgelet in de filmpjes?)
     
  8. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hoelang gaan gewoone aa baterijen mee in de draadloze controller??? en oplaadbare ???
     
  9. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er aan wat voor AA je er in stopt..ligt aan het mA. En dan weet ik het nog niet. Praktijk zal moeten uitwijzen!
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    AA is gewoon AA maakt dus niet uit ... de een is gewoon sneller leeg dan de ander

    de duur van gewone en oplaadbare batterijen kan dus vershillen ... en dat moet je dus in de praktijk ondervinden

    Jeb ik bedoel de muziek van mp3/ wma op je xbox of Ipod of op je computer ... ipv de ingame muziek
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2005
  11. PR Skywalker

    PR Skywalker klaar voor 360

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    bij het 360 pakket van 400 euro krijg je draadloze controller met 2 regargeble batteries en een oplader.
    en de batterijen zijn goed voor 40 uur game plezier

    www.powerweb.nl
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    die hebben het verkeerd ... de batterijen zijn niet oplaadbaar en ze zijn goed voor 20 uur ... maar ja power slaat ook vaak de plank mis
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  14. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Dat klinkt erg positief..
    als er dingen in staan als:
    The Xbox 360 controller is the best gaming device I've ever touched
    I've found myself falling in love.

    en dat is alleen nog de controller:p :+
     
  15. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een boel gelul over een controler :p
    Ik weet dat het heel belangrijk is dat er een goede controler bij zit, anders zijn alle games gedoemd. Maar wat iedereen zich nou druk maakt, dit is gewoon een verbeterde, draadloze xbox controler met een paar heel handige lampjes en een mooie grote media knop in het midden O-)

    Waar kan je je nog meer druk om maken :D ???
     
  16. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in amerika en blijf daar tot Mei volgend jaar. Omdat ik pas een 360 ga kopen als ik terugkom, wil ik hier wel alvast een beetje kunnen gamen. Aangezien er een aantal amerikanen hier zitten die de 360 gaan kopen op de 22ste, wilde ik gewoon een losse controller erbij kopen zodat ik gewoon mee kan gamen tot volgend jaar. Maar ik weet niet zeker of ik mn Amerikaanse controller dan gewoon kan gebruiken om mn Nederlandse 360?? Is er iemand die weet of er aan de hardware ook een soort regio-gebondenheid zit?? (Misschien doordat er met een draadloze verbinding gewerkt wordt??
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Controllers waren niet regio gebonden bij xbox 1, denk dat bij de 360 het zelfde zal zijn.
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Wordt het niet een beetje moeilijk om oude xbox games te spelen zonder zwarte en witte knop
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Die zijn er wel, maar die zijn veranderd in twee extra L en R knoppen.
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    ow ok.. haha had ik even niet gezien op t plaatje :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina