1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik denk dat het juist makkelijker makkelijker wordt :)
     
  2. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een handycap (dwarslaesie) en heb nu op de Xbox een volledig programmeerbare controller van Thrustmaster.

    Wie weet of er zo 1 ook voor de Xbox 360 is (gaat komen)?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Vermoedelijk wel ... maar wanneer deze komt weet ik niet
     
  4. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    M$ wou toch voor de Xbox 360 geen 3rd party shit meer?

    Of zit ik nu fout?
     
  5. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je dat toch niet tegen houd.
     
  6. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wel ze willen wel third party want in het filmpje wat ik heb gezien zegt iemand van m$ if there will come third partys they will be get in to your controller (het ging toen over de head set ) !!!
     
  7. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij willen ze wel gewoon third party spul, maar dan wel dat het in overleg/samenwerking gaat met ms. Zodat er alleen maar kwalitatief goed spul komt voor de xbox360.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ze gaan licenties verstrekken ... maw men moet een licentie met ms afsluiten per produkt
     
  9. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus voor geld mogen fabrikanten controllers maken voor de 360. Was dat bij de xbox nog niet zo dan? :confused:
     
  10. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe het zit met reactietijden van de nieuwe draadloze controllers?
    en of je ook een beetje op de console moet richten tijdens het gamen? dat lijkt me namelijk zwaar irritant.
     
  11. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de Xbox 360 die periode wel voorbij is, en dat je dus uit alle normale posities gewoon lekker moet kunnen gamen.
     
  12. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Ja als je moet gaan mikken op dat ding dan zou dat echt te belachelijk voor woorden zijn. De techniek is toch al wel een aantal stappen verder....
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Tuurlijk, anders is het gewoon genaaid, en heb je geen FUCK aan een draadloze controller :p !!

    Maar je kan dus MET je controller de Xbox aan zetten ofniet? (of was dat de afstands bediening?/ Of allebei :cool: )
    En kan je met dat X'ding op je controller, zo ook door je Xbox-Live BLADES heen scrollen? :D

    Ben echt benieuwd, en wil hem GAUW in mijn handjes hebben _O_
     
  14. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ja wat ik ook heb begrepen van die filmpjes is dat je hem iig met je controller aan kan zetten. Het zou zeker verrot zijn als je steeds moet richten maar dat zal wel niet maar anders koop ik wel weer met draad :)
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zou gewoon k*t zijn jah...... (constrant richten OP de xbox)
    Het aanzetten van die controller is echt dik _O_ !! Controller in bedje leggen, s'ochtends pakken en de Xbox aanzetten.
    Gelijk kunnen gamen, zonder eruit te hoeven :D !!

    Dat richten zal wel goed zijn. Een draadloze muis hoeft ook niet precies op een lijn met de ontvanger te zetten. Het zelfde met een afstandsbediening :) , hoef je ook niet PRECIES op de TV te richten.

    Dus die draadLOZE controller zal wel werken, niet voor niets door een bedrijf als microsoft ontwikkeld :cool: . Zullen daar ECHT wel over na gedacht hebben joh!
     
  16. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit dat met die reactietijd van die controllers??
     
  17. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    kan de draadlioosen controler ook door hout heen want mij xbox zit achter mij houten bed dus wordt nog een probleem
     
  18. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit dat met die reactietijd van die controllers?? Ook heb ik een vraagje over de batterijen:

    Ik heb van t weekend een nieuw toetsenbord met muis gehaald. Heb ik twee setjes oplaadbare batterijen bij gekocht, (1.2 Volt Ni-MH 1900 mAh). Dacht ik, heb ik ook nooi een setje batterijen voor de controllers van de 360! Heb ik die batterijen in mijn toetsenbord en muis gepropt, doen t prima, een dag later batterijen op! Blijkt dat er in de muis en toetsenbord alleen LR6 Alkaline,koolstofzink of zinkchloride batterijen in mogen! Ik hoop dat dit met de controllers van de 360 niet zo is anders heb ik die 20€ voor die oplaadbare batterijen voor nix gekocht.
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Aldi baterijen in mijn toetsenbord en draadlose controller.

    Die in het toetsenbord zitten er al een Half jaar in en nog niet leeg.

    Die in de draalose controller 3 maanden en nog niet leeg.

    Bij het programma Kassa kwam de Aldi baterijen het beste uit de bus.
     
  20. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    kdenk dat ik gewoon een wired controller er bij ga kopen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina