1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hordo, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je xbox controller werkt niet op de xbox 360 ... is al een paar keer beantwoord inderdaad ... zelf in deze thread :eek:
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2005
  2. zunepite

    zunepite Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    die controller ziet er slick uit.
    en draadloos is opzich ook el handig :D
     
  3. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Das klote, want ik heb zo'n programmeerbare controller (heb ik nodig i.v.m. handicap). En die zijn er (nog) niet voor de Xbox 360.

    Dus het werkt ook niet met zo'n converter?
     
  4. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Je kan het altijd proberen met z'n converter.

    En er komen vast nog wel 3rd party controller uit.
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    hoi
    ik zit met het zelfde probleem als jij ik heb microsoft hier ook al over gemaild msaar dan krijg je (helaas) geen serieus antwoorD!

    IK HOOP ook op een oplossing zodat je ook je oude controllers kunt gebruiken .. (ook i.v.m handicap. ik vond de witte en zwarte knopjes zeker een uitkomst!)p.s alsik iets meer weet over dit laat ik je het zeker weten(als andere meer weten hoor ik dat natuurlijk ook graag!)
     
  6. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks. Gebruik je nou ook die controller wat ik je toen heb laten zien?
    Best wel kut dat er zo weinig goede controllers zijn waar wij wat meer mee kunnen instellen. Nu heb ik weer een andere besteld Interact Powerpad Pro.
    Daar kun je zowel combo's mee programmeren als de configuratie veranderen.

    Hoop dat er op de 360 ook zoiets komt. Jammer dat ze dat niet hardwarematig kunnen inbouwen, zodat je in het menu van de Xbox dit kunt aanpassen. De meeste spellen zijn toch beperkt in de controller configuratie.
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Da's idd wel vervelend als je een handicap hebt.
    Ik denk wel, dat ze met dat soort controllers voor de Xbox 360 komen, alleen ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
    Ik hoop niet te lang.
     
  8. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    voor de oude controllers komt er helaas geen oplossing ... hopelijk komt er voor de xbox 360 een soortgelijke third party oplossing ... maar meestal gaat daar een paar maanden over heen
     
  10. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    speeltijd xbox wireless controller

    Hoelang kan je ermee spelen achter elkaar en je moet dus zo en zo een oplaadkabeltje halen
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je kan +/- 10 uur spelen zonder op te laden ... je kan ook oplaadbare batterijen gebruiken
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd, hoe lang doe je met een volle ACCU, van het Play & Charge kit pakket?
    Ik hoop toch wel tijdje.
    Dus nu niet zeggen, "Jah, ligt eraan welke batterijen je hebt". Ik bedoel dus ECHT DE ACCU van het Play & Charge kit gebeuren.

    En je krijgt toch een waarschuwing als hij bijna op is ofniet? :)

    Edit:/ Zie net dat Fardo post. Die +- 10 uur geld voor die ACCU dus?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja . +/- 10 uur met accu (geloof ik)

    Het is niet zeker of de converter gaat werken met de controller ... ik verwacht het niet ... misschien kan iemand het uit testen als de xbox 360 binnen is

    //edit ... ja je krijgt een waarschuwing als de accu bijn leeg is ... tevens kan je de status zien in je dashboard
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  14. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Op Xbox.com staat dit:

    "Dankzij geoptimaliseerde technologie kun je de draadloze Xbox 360 controller en twee AA batterijen tot wel 40 uur vanaf maximaal 9 meter gebruiken."

    Over de oplaadbare accu zeggen ze dit:

    "Geef je draadloze controller van de Xbox 360™ voldoende energie om 25 uur onafgebroken te kunnen spelen."
     
  15. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Met die play and charge kit is opladen toch niet meer nodig?? Wat moet je bij de aanschaf van de xbox er nou allemaal bij halen aan accesoiressen echt degene die je nodig hebt die t spellen bevorderen en dat er geen gezeur komt van me accu is leeg enzo
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Okay dan is het 40 uur ... das helemaal mooi :)

    Als je een play and charge kit hebt ... moeten de batterijen nog wel opgeladen worden als je weer wireless wilt gamen

    xbox 360 premium en een play and charge kit

    koop je meerdere wireless controllers kan je er ook voor kiezen om alleen een battery pack te kopen

    je kan er ook voor kiezen om oplaadbare batterijen te kopen .dan heb je de play and charge kit en accu's niet nodig
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, koop je bv 4 stuks, 2 laad je op. en 2 gebruik je.
    Dan zit je wel met het "probleem" van batterijen wisselen. Maar dat duurt maximaal 20 seconden. Gewoon ff op start rammen en wisselen.
     
  18. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Want als ik twee wireless controllers nodig heb dan heb je ook twee charge kits nodig ofniet?? Die kit heeft bijvoorbeeld de stroomtoevoer en de battery wordt opgeladen van de controller?? of heb ik dat fout
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee je kan dan ook een battery pack kopen .. zoals ik al gezegd heb

    Jeb ... je batterij word opgeladen via de usb poort van de xbox 360
     
  20. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Yup, maar het prijsverschil tussen een play and charge kit en een battery pack is vijf euro. Dus ik zou die vijf euro wel neerleggen voor een extra play and charge kit. Want je zult weer net zien dat beide controllers tegelijk leeg zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina