Ik heb een paar spellen voor je te koop. Als je interesse hebt stuur dan een PM: Red Dead Redemption 40 incl.(weinig gespeeld en goed als nieuw) Just Cause 2 40 incl.(ook weinig gespeeld en goed als nieuw) Condemned 1 12,50 incl. Condemned 2 15 incl. The Darkness 10 incl. Left 4 Dead 20 incl. Eat Lead 7,50 incl. Crackdown: 20 incl. Condemned 1 en 2 mag je samen kopen voor 25 euro incl.
Hey, Ik heb SC:IV (PAL), heb je toevallig iets te ruil? En Fallout 3 GotY is €20,- bij Bol.com. Ik denk niet dat je het veel goedkoper kan krijgen. En nog gratis verzenden tot 22 juni http://www.bol.com/nl/p/games/fallo...er=ADVNLPP7bfa431eba8b5aedef05d4f578460000411
hallo joepie sorry maar ik heb hem net een minuut of tien geleden van lijpe mocro gekocht zal hem direct bij bol bestellen bedankt voor de tip maar ruilen doe ik niet
heb hem nu net binnen gekregen net uit het werk zeker voor 21.30 bestelt vandaag in huis kan ook gelijk van de lijst af samen met soul caliber 4
sorry mensen ben net terug van vakantie en heb daar quake 4 gekocht voor 5 euro dus helaas maar zal het gelijk verschonen voor saboteur geef ik 12,50 inc hij ligt 20 nieuw bij intertoys
2 spellen in the pocket sonic all star racing en the saboteur sorrt lord obsidant ben al weer een tijdje van dit forum weg geweest