45 incl.? nog een mededeling: ik zit nu in de trein en ben voorlopig niet thuis. je kan blijven bieden en ik zal ook reageren, maar ik kan even niks opsturen.
In de gaten houden deze persoon zou ik... Na een week zijn game nog niet ontvangen terwijl de afspraak was dat wij het tegelijk zouden sturen (hij had vorige week mijn game al ontvangen). En daarna kwam hij met een smoesje dat zijn been gebroken zou zijn & zijn moeder het op de post zou doen.. nou, inmiddels een week verder en geen spoor te bekennen van de game..!
Dit is best wel erg voor je hoor maar ja de fout kan niet bij hem liggen als hij ze been gebroken heb. Trouwens ik heb ook een paar x een deal met hem gehad en die liepen vlekkeloos dus ja iedereen zijn oordeel maar dit kan ook een fout zijn van TNT.. dat loopt ook nooit heel soepeltjes
Na 8, 9 dagen niet? Sorry hoor, maar dat vind ik wel erg apart. Ik neem aan dat het dan een dagje of 3 - 4 duurt, maar zolang kan het dan toch weer niet duren? Anyway, ik kijk het nog ff aan en als ik hem vandaag niet binnen heb, informeer ik de Admins.
IK heb zelfs een x op een pakketje 7 dagen moeten wachten terwijl die normaal gelijk die dag erna word geleverd
@jorrit: sorry, niks interessants. @dennis: lijkt me nix die game. @SteelDog: U suck! ik kan er niks aan doen dat TNT aan de late kant is en stilletjes begin il te hopen dat ze hem nooit meer brengen. @Element: Jij bent een baas, baas. Aardig dat je het zo voor me opneemt.
Haha steeldog, de admins zijn niet aansprakelijk voor schade op handel-gebied. Verder zal TNT het wel verkeerd bezorgd hebben. Sorry hoor steeldog, maar het gaat ook wel eens in jouw nadeel fout dus wen er maar aan!
Inderdaad. Bij mij is mn pakketje een keer bij de buren bezorgd. gelukkig waren die zo eerlijk het even langs komen brengen. TNT maakt fouten en daar kan en wil ik nu ook niet meer iets aan doen.
I know, IK ben BAAS is goed man, als je kijkt naar hoeveel goeie deals je hebt gehad en niemand anders heeft zulk commentaar in je topic dan is het een x fout gegaan bij TNT want Steel Dogg kan het ook na vragen bij de rest met wie je deal hebt gehad MAAR VOOR DE REST SUCCES MET JE TOPIC MAN
@servantes: is die PAL? ik zie namelijk in je draad een NTSC versie staan en ik gane op n oude tv die alleen bij PAL kleur geeft. @Elements bedankt en van hetzelfde, baas! @koen: sorry, dat lijkt me niks. ik hou niet van racegames. je hebt wel een toffe avatar.
Oké, mensen. De game is goed en wel aangekomen. Het lag aan TNT zelf, en niet met WOUW5. Feel free to make a deal with him.