Uhmm, Vind het lullig om het te zeggen maar toch, I TOLD YOU SO TNT maakt ook zo ze fouten En waar zijn je excuses voor het zwart maken van WOUW5 in ze eigen topic
Fallout 3 en/of Dead Space voor een combo uit mijn draadje? http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=130614
@Fjodor75: nee sorry. er staat niet iets tussen wat me trekt @BigKabuto: Ik lijk voor geen meter. Wel qua grootte, maar die kop? ik heb veel meer haar! @Steel Dogg: Beg for my mercy! nee, tis al goed. En is ie nou vandaag binnen gekomen? op een maandag? normaal wordt er op maandag geen post bezorgd En ik ben weer terug van mijn vakantie.
Ik heb vandaag ook post gekregen ik vond het ook al raar maar het is dus toch mogelijk bij TNT BTW hoe zit het met die Deal van PoP en CoD 4 want het bod van Fable 2 staat nog steeds
\o/ Goede grap man. ik heb sowieso beide games gespeeld en fallout 3 is tig keer beter dan fable 2 en gta 4. geeft ie ook nog eens aan dat ie van mij een kleine bijbetaling wilt
Zeg dan gewoon "nee bedankt" ofzo. Die reactie slaat dus nergens op, Fallout heeft een CAP van 40 euro, en Fable nog gewoon 60 Ook GTA IV is duurder, dus vindt je het dan zo raar dat ik ff om een kleine bijbetaling vraag?