1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 drive raar

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door EgYoWns, 4 mei 2006.

  1. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, dit is al mijn 3e Xbox 360 en ik word steeds negatiever over Microsoft te denken mijn 1ste: 11x haken, kon echt niet meer verder spelen en strepen komen er als ik naar de Xbox dashboard ga. 2e: harde krak geluid bij aanzetten, tikkende geluiden, die strepen ook als ik naar de Xbox dashboard ga en vaak blijven haken. 3e: Toen ik het kreeg al gelijk 2x blijven haken, strepen bij het Xbox dasboard ga alweer, een wat mindere krak geluid bij het aan zetten, strepen boven en beneden bij het DVD kijken en het slaat stukken over van me DVD ik probeer bij een ander TV en een ander DVD speler maar daar was gewoon alles normaal, heb van alles geprobeerd of het aan me tv ligt of DVD (maar nee) en het rare het heeft mijn spellen niet beschadigd maar wel mijn DVD's. Dus aan die strepen ligt volgens mij aan mijn (kappote). Wat zou ik een godsnaam kunnen doen?
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    eehhm... :confused:

    nog een keer bellen? -en alles uitleggen. misschien krijg je dan wel een helemaal nieuwe en zijn al je problemen opgelost. (behalve dan met de dvd probleem want dat heeft volgens mij iedereen, dat de niet goed afgespeeld worden.)
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Wel echt vreemd al die verschillen.
    Ik heb ook een Xbox 360 vanaf de Launch, en nooit problemen ermee gehad.
    Ondertussen verkocht, en ook bij diegene werkt het allemaal nog perfect :).

    En dan krijg je hier te horen, dat het al de 3e is die kapot is gegaan!
    Vreemd, Vreemd...
     
  4. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit reparatie's gehad alleen maar steeds nieuwe gekregen, kijk als ze me weer een nieuwe kijg weet je maar nooi of die kapot is, als z die nou die probleem weten en het reparen zit het helemaal goed
     
  5. patrickm

    patrickm you only live once

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Je was hier ook al een keer geweest met dit probleem , klopt he.( je wilt het gewoon even kwijt, kan)
    gewoon naar m$ bellen, laten ophalen. waarschijnlijk hebben ze nu wel weer nieuwe.

    nieuwe lading van de box is geweest he . O-)
     
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke datum is die wie je nu hebt gemaakt?
     
  7. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Patrickm inderdaad dat was mijn 2e Xbox 360 die kapot is belde Microsoft en bezorgde me nog een kapotte xbox 360. Die laatste is van 20 maart 2006
     
  8. Bountyspot

    Bountyspot Just for Fun

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn zwager en ik hebben die van ons in Maart gekocht echter die van hem heeft afgelopen week ook de geest gegeven! Drive deed ook raar. Maar na contact met MS terug gegaan naar de winkel en nieuwe 360 gehad tevens nieuwe DOA 4 want die was helemaal verneukt door de drive!
     
  9. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je je problemen bij MS net zo uitlegt als hier dan snap ik wel waarom je nog steeds niet een goed werkende xbox hebt. Damn, er is bijna geen touw aan vast te knopen. Verder is het natuurlijk balen dat je 360 telkens weer omgeruild moet worden, maar dat is toch nog altijd beter dan helemaal zonder 360 te zitten toch?
     
  10. venom87

    venom87 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfde probleem

    Mijn 2e xbox 360 is net ook weer kapot gegaan :confused: (had ook een nieuwe gekregen dus al men savegames etc weg). Ik begin nu toch ook nogal pissed te worden hierover. Bij mijn eerste Xbox 360 deed het HDTV/RGB gebeuren het niet goed. En bij deze had ik bij oblivion een fout dat mijn xbox 360 de dvd niet kon lezen, daarna kon de DVD de xbox 360 niet als xbox 360 "zien". En nou liep ie vast tijdens Battle field 2: Modern Combat online en start ie niet meer op. Hij blijft nou stil staan bij het xbox 360 logo, en zegt dan dat ik met customer support contact op moet nemen.

    Greets Michael
     
  11. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heeft 99% van de mensen geen problemen met de 360!

    Als ik al die problemen zie ben ik toch blij dat die van mij het goed doet!
     
  12. Gamegirlheidy

    Gamegirlheidy GamegirlHeidy

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste xbox 360 die wij hadden deed het in het begin goed.
    Opeens begon hij een brandgeur te geven. Opbellen en opsturen die handel.
    De tweede x-box was heel erg beschadigd en deed het niet een.
    We hebben nu de derde xbox360 en die wordt ook weer teruggestuurd.
    Hij wordt heel erg heet (je kan er brood op roosteren) en bij oblivion blijft die steeds op laden staan (bv als je iets van een dode wil pakken)
    We worden er helemaal gek van. Hadden ze die xbox360 niet eerst zelf een jaar kunnen testen voordat ze die (troep) computer uitbrachten.
     
  13. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    dat van dat laden -> clear cache (bij opstarten A knop inhouden)
    en verhitting kan zijn dat ie niet platligt, dan kan de lucht beter ontsnappen
     
  14. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Of dat de voeding niet voldoende beademing heeft (vol met stof/weggestopt in een hoekje).
     
  15. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er toch wel mensen omruilen die een hele nieuwe willen MFR April 2006 gemaakt, en dan problemen zoeken bij hun 360. Ik doe dat niet in iedergeval liever reparen!
     
  16. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook!

    als ik die van mij aanzette dan liep hij na een tijdje (1 tot 5 minutten) helemaal vast. als ik hem daarna meteen weer aan dee, dan liep hij meteen weer vast, dus die van mij wordt gewoon zwaar oververhit en dat kunnen ze makkelijk verhelpen!
     
  17. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er soms last dat Oblivion vastloopt en dat hij de cd niet meer kan lezen, maar de cd is niet beschadigd en er zit geen stof op..
     
  18. venom87

    venom87 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik idd ook liever gehad, want ik had dan 'n hele nieuwe gekregen (ook HDD dus alle savegames weg :confused:). Nou was ik weer 'n endje en kan ik straks weer opnieuw beginnen alsk men 3e xbox 360 heb, begin echt 'n beetje pissed te worden eerlijk gezegd.
     
  19. venom87

    venom87 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit had ik dus ook met deze xbox 360, die nu dus kapot is gegaan. Dan liep je bijvoorbeeld door de stad, en dan werd de herrie van je 360 in een keer 'n stuk minder omdat je DVD/CD speler gewoon niets meer deed. Ik wilde eerst van mijn dashboard Oblivion opstarten, maar toen kreeg ik alleen een zwart scherm en zei dat de xbox 360 de DVD niet kon lezen, daarna kreeg ik nog een keer 'n bericht dat ik Oblivion in een xbox 360 moest stoppen ipv iets anders :confused:

    Ik hoop voor jou dat je niet hetzelfde probleem krijgt dan mij. Maar als het nog vaker voor komt zou ik toch even contact opnemen (want straks is je standaard garantie verlopen en gaat ie dan net kapot)
     
  20. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dat probleem heb ik ook alleen als ik naar het dashboard ga, doet hij het weer. Gelukkig loop mijn garantie nog tot eind januari. En dit is ook het enige spel waar ik problemen bij heb.
     

Deel Deze Pagina