1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 DVD-ROM Drive Check

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lethal AK47, 13 apr 2006.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat heb ik allemaal nog niet, maar hij moet een keer kapot gaan.
     
  2. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Naja, het liefste niet hoor ;)
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Liever wel, dan krijg ik nog een nieuwe binnen de garantie, anders ligt ie straks buiten de garantie en dan zul je zien dat ie stuk gaat :+
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ho is, ik dacht dat m'n BenQ stil was. Ik heb nu een Xbox 360 Elite erbij gekocht (LOT #0824, Team FDOU) met een Lite-On en dat ding hoor ik helemaal amper alleen een lichte luchtstroom van het draaien van de disc... ik schrik er gewoon van! :eek:
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nieuwe? Ja, als je geluk hebt ja.
    Met een beetje pech krijg je een nog veel slechtere thuis gestuurd.
     
  6. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    JAA echt he ik heb ook een nieuwe xbox360 gekocht (arcade) met een Lite-On drive van productiedatum 2008-08-06 en hij is echt superstil je hoort hem alleen blazen als je een game start. \o/
     
  7. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou t voordeel van een Lite-on, tov een normale BenQ? Alleen dat ie stiller is?
     
  8. dvdspeler

    dvdspeler Guest

    je spreekt je avatar wel een beetje tegen nu:+
     
  9. rain

    rain Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused:Ik ga morgen een elite halen moet ik nou naar het eind nummer kijken of het begin nummer.Ik heb er nog nooit opgelet namelijk!!greetz
     
  10. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    8)


    Ik ben van plan om mijn Xbox 360 20 GB te verkopen. Met eventueel games er bij. En dan een Elite te kopen. Maar wat krijg je nog voor zo een versie.
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ligt uiteraard een beetje aan de staat van het beestje.
    En wat er nog bij zit, aan controllers etc.
    En welke games, uiteraard.

    Ik heb recentelijk ook mijn eigen Premium verkocht, en vervangen door een nieuwe Elite.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, zover bekend wel. Ik heb het laatst getest en de Lite-On is nu echt de winnaar. Het lijkt er ook heel erg op dat de Lite-On op minder toeren draait. Een ander voordeel en voor anderen misschien een nadeel is dat de Lite-On (nog) niet te flashen is. Maar goed, hier gaan we het uiteraard verder niet over hebben. ;)

    Op het label op de doos is een "LOT NO." vermeld, bijv. 0824 en 08 geeft het jaartal en 24 de week aan wanneer een console is geproduceerd. Gewoon het hoogste kiezen en anders om vragen, dan komt het altijd goed. Suc6! :)
     
  13. rain

    rain Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    ha ha oke ik dacht dat het met serienummer te maken had!Ik heb vandaag maar meteen gekeken en mijn lot nummer gaat 0833 worden ik heb de elite op me werk apart gezet!20% korting en nog korting van microsoft ik dacht dit is wel een goed moment om een elite te kopen:cool:
     

Deel Deze Pagina