1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 DVD-ROM Drive Check

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lethal AK47, 13 apr 2006.

  1. Bountyspot

    Bountyspot Just for Fun

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister was ik online DOA 4 aan het spelen met mijn zwager! Tot dat zijn xbox de disc niet meer wilde lezen! Hij vertelde mij dat peeps dit vaker haden meegemaakt! Echter zelf nog nooit gehoord! Meteen nagekeken maar zijn disc was helemaal verrot gedraaid! Vol krassen! Gekeken welke dvd we hebben en dat is wel de samsung. Zelf ook mijn games bekeken! Krassen te vinden op DAO 4, PGR 3 en op Fifa 06!?! Lekker kut dus nu is het een kwestie van tijd voordat mijn DOA of welke game dan ook het niet meer doet :mad: Ben benieuwd wat Xbox nl gaat zeggen tegen mijn zwager vandaag!
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2006
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Van harte, alsnog past dat niet op een dvd. Oblivion is rond de 6/7 gig.
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan niet...
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    9,7 GB zou best kunen, omdat de xbox 360 gebruikt maakt van ene compressie techniek .. een Dual Layer DVD geperst door ms heeft +/- een capaciteit van 10 GB (9,4 GB = dual layer dvd) ... maar de dvd's zijn voorlopig nog zeker voldoende hoor .. en ms zal de HD-DVD speler niet voor games gaan gebruiken
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2006
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zal geen screenshot van de image posten, maar geloof mij maar dattie niet zo groot is.
     
  6. TiNuSsssss

    TiNuSsssss Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod *knip

    PS love your signature slurpgeit

    /Mod Je zegt zelf al dat we over dit soort zaken hier niet mogen praten, dan moet je er hier ook niet naar verder vragen. -Arjan

    /Mod Voor deze reactie heb je ook een OW (officiele waarschuwing) gekregen - Fardo
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jun 2006
  7. halo_operator

    halo_operator H2O Huntedkiller

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ook de samsung maar heb eigenlijk helemaal nergens last van.
     
  8. Raptiod

    Raptiod ..

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de 'goede' nieuwe samsung. Heeft er iemand ook dat je een klik of een soort piep geluid hoort als je hem dicht doet? Het is meestal pas na een aantal seconden als ie dicht is.
     
  9. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    LG heb ik en nog geen krassen, dvd's doen het perfect.
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Jupe me 2, en het geluid valt reuze mee \o/
    De CD spelers en de DVD speler in mijn PC maken zelfs meer geluid :)
     
  11. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de slechte versie maar heb es op de discs gekeken maar alleen op oblivion zat een heel klein rond krasje (gaat ook al 150 uur mee)

    Is er echt zo een groot verschil in lwaai, iemand al vergelijkt?
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ervan uitgaande dat m'n fotografisch geheugen me niet in de steek laat, heb ik als het goed is de Samsung Drive :) Geen zin om naar m'n X360 te lopen om te checken, maar ben er zo goed als zeker van dat het de Samsung is 8) :+
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  13. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de samsung:p
    Alleen als ik op het xbox 360 dashboard ben, en er zit een spel in de dvd-drive dan blijft de dvd nog een beetje brommen, het maakt best veel lawaai en dat is erg irritant, vooral omdat ik dat een paar weken gelden niet had. Pas als ik de disc eruit haal stopt het brommen.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  14. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat had ik ook de laatste tijd doen ook, strange
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn zogenaamde fotografisch geheugen had het dus fout want ik heb zojuist nog even gekeken en ik heb dus de LG-Hitachi :lol: :+

    Maar ik heb geen enkel probleem met die Drive, hij maakt amper geluid en er zijn geen krassen of whatsoever op mijn discs te bekennen. Dus waarom de Drive van LG-Hitachi de mindere van de twee zou moeten zijn is mij een raadsel :)
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  16. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt mij toch heel erg sterk hoor dat het bij iedereen verschillend zou zijn. als je een dvd drive van samsung In je 360 Hebt. lijkt het mij raar als die bij de ene 360 wel veel lawaai maakt en bij de ander niet. Als dat wel het geval zou zijn zou ik het wel heel erg slordig van MS vinden. Ik vind als je een dvd drive van samsung.Hebt in je 360 moeten die allemaal van de zelfde Kwaliteit zijn. Anders zou ik echt een klacht in dienen. Verder is het vrij normaal
    Dat een dvd drive redelijk luidruchtig is. Ik heb in mijn pc een dvd drive van plextor zitten dat zijn een van de beste dvd drives die er zijn. En die vind ik zelf nog redelijk luidruchtig.
    Kijk dat bij de drives van verschilde merken. Dat daar veel verschil in zit dat wil ik nog wel geloven Maar dat er bij drives van het zelfde type/merk verschil zit daar geloof ik niets van.
    Althans dat zou in ieder geval niet mogen.
     
  17. dannynima

    dannynima Guest

    De eerste 360's van 2005 krijgen wel 2 jaar garantie
     
  18. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eentje uit mei, maar LG drive, me vorige was april en die was samsung....
     
  19. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    is dit nou waar ober die verbeterde dingen in de drives?
     
  20. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn XBOX 360 vorige week gehaald en heb een Hitachi drive:mad:

    Misschien een verbeterde drive van Hitachi?
     

Deel Deze Pagina