vol;gens mij is dat alemaal gelul van krassen maken zullen gewoon mensen zijn die gewoon disc zelf perongeluk beschadigen en dan zeggen dat het door de 360 komt iik heb de 'zogenaamde slechte'
cd gebrand half uur aflate spelen geen een krasje
had poosje terug dara een mailtje over gestuurt en gebeld mailtje zijden ze dit:
Hallo Aron
Ik wil je bedanken voor het schrijven naar de xbox klantendienst.
Indien je Xbox 360 console na het beschadigen van de game disc ook andere game discs heeft beschadigd, wil ik je vragen even (gratis) telefonisch contact met ons op te nemen. Wij zullen het probleem dan nader bekijken. Mocht het probleem slechts eenmalig zijn voorgekomen, dan heeft de console op het moment van beschadiging waarschijnlijk een beweging, trilling of tik gehad. De Xbox 360 game discs worden op hoge snelheid gelezen. Indien de console tijdens het lezen van de disc bewogen wordt, bestaat de kans dat de disc beschadigd raakt. Dit valt tot mijn spijt niet onder de garantie. Het is tevens mogelijk dat het probleem bij de game disc heeft gelegen en dat daarom de disc beschadigd is geraakt.
Microsoft Xbox heeft veelvuldig tests uitgevoerd naar beschadigingen van games discs en uit deze tests is gebleken dat de Xbox 360 console geen spellen beschadigt.
M ocht u nog vragen of problemen hebben, dan verzoek ik u om een reply hier op te sturen of telefonisch contact op te nemen met onze gratis bereikbare Xbox customer care.
Alle informatie hier is alleen geschikt voor Europese regio markt en consoles.
Bedankt voor het gebruiken van Xbox 360 customer support e-mail.
Vriendelijke groet,
Bianca
XBOX customer Care Support
en aan de telefoon zijden ze dat het echt niet kan en dat het kan komen door dat de 360 onstabiel staat of op iets staat wat triling geeft als de xbox aan staat
net nog 1 x keer gebeld want vertrouwde het niet ff goed uitgelegd en er blijkt tog iets niet goed te zitten
Laatst bewerkt: 18 okt 2006