1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 DVD-ROM Drive Check

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lethal AK47, 13 apr 2006.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    De drives van BenQ zijn specifiek gebonden aan productiedata. 1 van de 3 drives kun je aantreffen. Productiedatum is aan de achterzijde van de console vermeld en is ook te vinden onder het klepje van de doos.
     
  2. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    wss wil ik een forza pack kopen, heb je grote kans dat daar een benq drive inzit? omdat forza 2 redelijk nieuw is?

    en heb begrepen dat de productiedata eind 2006 is en recenter van de benq drives?
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Vanaf die datum zijn ze begonnen met die drives te gebruiken, maar zoals ik zei kun je 1 van 3 drives tegenkomen. Het is NIET gebonden aan de productiedatum!
     
  4. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx, heb een xbox 360 met forza 2 gekocht en er zat een samsung drive in, ben ik ook tevreden over :D
     
  5. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je drive naar z'n grootje gaat en je stuurt hem in. Krijg je dan de Benq drive? Of heeft niemand hier ervaring mee? :p

    Alvast erg bedankt.

    Ps: Heb zelf sinds zaterdag een 360 en de samsung drive. Vind niet dat ie te veel lawaai maakt, en ik maak me niet al te veel zorgen over de andere dingen. 2 jaar garantie ftw.
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    nee je krijgt gewoon willekeurig een 360 krijgen met welke drive dan ook.
     
  7. Oos87

    Oos87 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    miss. een domme vraag, maar waaraan kan ik zien wat voor drive ik heb? en ik heb af en toe dat ie niet uit gaat als ik em uit zet, geen beeld meer, maar hij blijft zoemen. :confused:
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie pagina 1 post 1 ;)
     
  9. Oos87

    Oos87 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    :x

    ja hoor, moet mij weer overkomen, koop ik eergister een 360, heb ik er 1 met zo'n hitachi drive... |:-
    veroorzaken al die hitachi drives krassen?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee .. ik heb al sinds de launch een hitacji en geen krassen. Er waren wat incidenten met krassen, als je die pech hebt wordt dit gefixed door MS .. maar je hoeft je normaal geen zorgen te maken. Zeker niet als je een nieuwe xbox hebt. Dit probleem speelde met launch 360's
     
  11. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een samsung maar vind dat ding wel knetter veel herrie maken. Stil een spelletje doen is er niet bij. Maar goed geen krassen daar ben ik blij om.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Da's niet helemaal waar, want de slechtste zijn die van eind vorig jaar. Zolang de stootkussentjes rond de lens missen heb je kans op krassen. ;)
     
  13. rorast

    rorast Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik vreemd, ik heb er een uit 2007, met de hitachi DVD drive.:confused:
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik had gehoord over trillingen met xbox 360 dat dat krassen op je games kan veroorzaken. Hij staat nu boven (houtenvloer) op een tapijt en dan op een tafel. Als je langs loopt krijg je dan gelijk krassen op je schijf als het wat dreunt? Het is een Samsung drive.
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat kan. Die worden nog steeds gebruikt.

    Valt wel mee, zo erg is het ook weer niet. Die van mij staat op de grond en het werkt allemaal perfect. De een heeft er last van en de ander weer niet. Als je je console tijdens het gamen gaat kantelen of opeens opzij schuift kunnen er wel krassen ontstaan.
     
  16. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook één met een hitachi dvd drive. Ik vroeg me af of er geen BenQ ergens in geplaatst kan worden?

    Greetz
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zie:
    ;)
     
  18. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    damn:p..

    Heb mn box ongeveer 1 maandje geleden opgestuurd voor een reparatie..jammer dat ze niet gelijk zo'n goed ding erin zetten. Ik had er best wat euro's voor willen neerleggen..
     
  19. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb laatst een nieuwe xbox 360 gekregen omdat mijn oude kapot was gegaan. Nu heb ik dus de dvd-drive van BenQ. Hij is dan wel stiller ofzo maar ik krijg nu steeds vaker de melding dat de disk niet leesbaar is of dat ik deze disc in een xbox 360 moet stoppen om hem te kunnen spelen. Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben met de dvd-drive van BenQ?
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Da's wel een beetje vreemd. Maar ja het is Philips, daar kun je alles verwachten. Let's make things better. 8)
     

Deel Deze Pagina