1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 E Super Slim Usb probleem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ktemmi, 2 jun 2014.

  1. ktemmi

    ktemmi New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag allemaal omdat ik niet het geld heb voor een xbox one heb ik de Xbox 360 E 250gb gekocht. Ik had hiervoor een witte xbox zonder wifi. Die heb ik inmiddels verkocht.

    Gisteren wilde ik wat films kijken die ik op usb sticks heb. Heb 3 sticks ( 32gb , 4gb en 2 gb). Hier staan films op die ik gewoon kon kijken op mijn oude witte xbox. Nou hier komt het: tot mijn grote verbazing krijg ik bij alledrie de usb sticks de melding dat ik ze nu moet configureren. Dit terwijl ze gwn werkten op de oude xbox.

    Ik heb dus de laptop gepakt en de films overgezet naar laptop en wilde de usb configureren voor xbox. Ik heb 5x de foutmelding gekregen dat de actie niet kon worden voltooid. Dus ik heb 1x andere poort geprobeerd en na lang configureren lukt het wel. Krijg wel een foutmelding met dat het niet optimaal kan werken enz.

    Ok dus er staat 3,2 gb vrije ruimte geeft ie aan op xbox dus ik de stick in laptop doen zegt ie dat ie vol is!!! En dit bij alledrie de sticks. Zijn allen verschillende sticks.

    Kan iemand mij helpen aub?
     
  2. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Niet gek!:thumbs:

    [​IMG]
     
  3. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Tegenwoordig kan je eigen usb-sticks op de xbox gebruiken als extra opslag, je kunt dan daar bijvoorbeeld savegames opzetten. Eerst moet je echter je usb stick configureren voordat dat werkt. Eenmaal geconfigureerd werkt je usb stick als extra opslagmedium op de xbox maar niet meer op een pc/laptop (vandaar ook de melding dat de stick vol is).

    Ik heb geen idee of je tegenwoordig nog films vanaf je usb-stick kunt afspelen, ik dacht eigenlijk van wel. In ieder geval moet je daarvoor de stick niet configureren. Druk de home knop eens en kijk of daar geen tab tussen zit, waar je de optie hebt om media af te spelen.

    En anders: Netflix.
     
  4. ktemmi

    ktemmi New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je niet gek? Jij snapt me denk ik niet. Als ik een willekeurige usb stick met films erop in de xbox doe dan geeft ie aan dat usb geconfigureerd moet worden. En als ik dat doe staat er dat er 27 gb vrij aan ruimte is. Maar als ik m in laptop doe om films ernaar toe te slepen geeft usb stick aan dat hij vol zit.

    Weet iemand het?
     
  5. ktemmi

    ktemmi New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Daniel hiervoor had ik de witte xbox en na configureren kon ik gwn films van laptop naar mn usb stick slepen. En dan in xbox doen en gewoon afspelen. Heb dit met tientallen films gedaan. Zou het met de nieuwere versie zijn geblokkeerd? Zou echt balen zijn pffff
     
  6. ktemmi

    ktemmi New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand?
     

Deel Deze Pagina