[Xbox 360] Elite Console Zwart (120GB), Guitar Hero World Tour en meerdere games

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door thorong, 9 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thorong

thorong Member

Leuk Bevonden:
    0
    kick!

2. thorong

thorong Member

Leuk Bevonden:
    0
    en een laatste kick voor een goede bieder voordat het spul via een andere weg er uit gaat... :)

3. sasuke_uchiha

sasuke_uchiha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok Schiet me meer, ik las kleine letters niet waarop je weigerde om optestuuren. Gratis kick van mij.
    /Mod Reageer normaal of reageer niet. Ik heb de originele tekst ook gezien en dat sloeg werkelijk nergens op. Gaat het wel..? ~FFWD

Laatst bewerkt: 18 jun 2010
  4. thorong

thorong Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben verward... Heeft dit ook maar iets met mijn poging tot verkoop van spullen te maken of zit onze sasuke_uchicha in het verkeerde draadje? Ik heb geen kleine letters in de advertentie staan en begrijp helemaal niets van de zinsnede die sasuke_uchicha heeft gebruikt en ben waarschijnlijk blij dat ik geen eens de originele tekst van hem heb gezien... Volgens mij moet ik de MOD bedanken...! :confused:

Om met Jochem Meyer te spreken: "Snap d'r helemaal niks van!" ;)

5. sasuke_uchiha

sasuke_uchiha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry, ik vond die 1000 euro nergens op slaan vandaar dat ik grapje over maakte maar niet duidelijk de grap beschreef. Maja je kan de spellen niet verzenden en ik wilde graag dat je het verzond maar dat gaat niet door excuses :p.

6. thorong

thorong Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow.... keeeee...........

Dit is echt het meest wazige draadje voor mij ooit (weet het: ben niets gewend...) en ik ga de boel maar op slot gooien en mijn handel ergens anders verkopen.

Bedankt voor jullie aandacht... \o/ _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina