1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, klein vraagje als je xbox krassen maakt (ik heb de 1e drive) kun je hem dan gewoon opsturen en dumpt MS er dan een nieuwe aan of gaan ze hem repearen. (ja ik weet wel dat dit niet onder de elite valt)
     
  2. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    I kvind het anders ook wel handig te weten voor mijn Elite, want ik had verwacht dat er de nieuwe drive in zit, en dan krijg ik die oude troep voor 450 euro
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Zolang je geen krassen hebt zou ik hem niet opsturen, je hebt toch ruime tijd om uit te vinden of je Xbox Elite een 'goed' product is of niet. Maar je krijgt dan als het goed is gewoon andermans Elite, je eigen Elite word dan onder de loep genomen en word na controlle weer naar iemand anders gestuurd. Het is dan nog wachten of je een Elite terug krijgt met de 'goede' drive van Benq.

    @Vriendloos
    In meer en deel van de Elites zit ook gewoon de Benq drive hoor, no worries zo ie zo is de Elite een stuk stiller dan de premiums. :)
     
  4. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Startpost moet ff aangepast worden. Op dit moment is ook de Xbox 360 Arcade en de Xbox 360 Halo 3 edition op de markt. ;)

    Voor de rest, goed topic. Volgende week schaf ik een Elite aan. ;) Ja , ik heb geld teveel.
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Gewoon n verlengsnoer kopen voor die rode en witte tulpjes die

    of aan je componentensnoer zit
    of aan de audiodongle (elite)
     
  6. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ik heb hem vandaag binnen. Het nummer op de doos is 0728, dus ik neem aan dat ik een van de nieuwste heb. :)
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik moet mijn Elite opsturen ivm defecte Hitachi dvd-drive die krast en dvds niet goed leest.
    Om gek van teworden.
    Denk je dat je voor 450,- een fatsoenlijke 360 krijgt maar nee hoor weer CRAP :mad:
    Ben altijd anti PS3 geweest , maar zou er na de reparatie weer iets kapot gaan dan moet ik er aan geloven.
     
  8. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem! Sinds gisteren.
    Bij de bart smit gekocht voor 380 euro. Heb 2< uur in de rij moeten staan tussen een heleboel mensen in die krappe winkel. Het was echt VRESELIJK maar het scheelde me wel weer 67 euro en ik had dus precies genoeg om hem dan te kopen.
    Ik heb nu 0 games erbij, nogal lomp. Maar morgen/overmorgen haal ik CoD4!
     
  9. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik zit er ook aan te denken om mijn Xbox weg te brengen, hij heeft de eerste Halo 3 al gesloopt, en op de tweede zitten ookal weer krassen. Ik ben zo bang ervoor dat ik niet eens PGR eruit durf te halen om te kijken of daar krassen opzitten
     
  10. MadMike BE

    MadMike BE pGaming

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe komt het dat m'n hdmi kabel niet meer naast m'n andere kabel gestoken kan worden, die dikke ( scartachtige ) kabel is gewoon te breed, zodanig dat m'n hdmi kabel er niet naast past? hoe krijg ik em er nu in?
     
  11. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    He mensen ik heb eindelijk mijn transferkit van de week gekregen. Nu kwam ik gisteren thuis ligt er post voor me. Ik maak het open ligt er gewoon wéér een transferkit voor mij!

    Haha ik heb dus nog een nieuwe kit die nog helemaal niet gebruikt is. Mocht iemand interesse hebben dan wil ik hem wel opsturen met de post voor €4,-
     
  12. Nosferatu111072

    Nosferatu111072 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0

    Als het over de elite gaat dan moet je de kabels gebruiken die bij het pakket zitten. Overigens de hdmi kabel kan je wel wisselen. Maar de geluidsaansluiting regel je via de meegeleverde kabel die je in de video-out aansluiting stopt, onder de HDMI aansluiting.
     
  13. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Heey,

    Wat hier las is dat het verzenden van de transfer cable heel lang duurt? Is er mischien iemand die zo vriendelijk is en kabel naar me op wil sturen?:9

    Alvast bedankt:thumbs:

    Groeten Daan
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 nov 2007
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    kijk eens omhoog?
    :+
     
  15. schoonwater

    schoonwater Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    "Binnenkort zal de Premium Set een nieuwe naam krijgen: Pro", dus als ik het goed begrijp wordt overhitting en ROD hier pas aangepakt.

    dus overstappen op de Elite heeft geen zin

    Enyone??
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Omdat hij mooi zwart is, omdat hij 120gb heeft...
     
  17. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ik heb nu een tijdje de Elite, maar met die 120 GB doe ik niets. :emo:
    Muziek van m'n pc naar de xbox zetten gaat ook al niet. Dus ik moet gewoon nog m'n pc aanzetten om muziek te luisteren. :b: En Demo's downloaden om dan toch je HDD te vullen is ook doelloos. Heb liever het volledige spel dan zo'n halve demo. Maar voor de herfstupdate is die 120 GB wel weer handig, om oude Xbox Original games te downloaden. Genoeg ruimte! _O_
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Daarom, wat is je punt dan? Want Microsoft heeft echt niet die 120gb voor niks in het leven geroepen, en op mijn Elite staan alle demo's nog, heb ook geen zin meer om ze er af te halen teveel werk. :p
     
  19. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach en zo gebruikt iedereen hem weer anders he O-)
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Misschien dat hier iemand het weet:

    Even een vraagje over een 360 Elite aansluiten via HDMI. Als ik de Elite via component aansluit, dan start hij gewoon op. Sluit ik hem via HDMI aan, dan krijg ik geen beeld, loopt hij tijdens het opstarten vast en geeft m'n TV WXGA aan ipv HDMI. Iemand een idee wat dit is en hoe ik dit kan fixen?
     

Deel Deze Pagina