1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kapotte HDMI aansluiting?
    Heb je nu trouwens een Elite gekocht?

2. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    zijn alle elites nou uitgerut met zo'n 65nm Cpu geval?

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
  4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb nu een Elite staan ja. :)
    Vind het overigens geen ramp als het niet via HDMI werkt. Verschil bij de 360 is vrij klein tot niet zichtbaar via HDMI.

5. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    geen een, of niet allemaal. Hoe kun je dat weten?

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kom er zojuist achter dat het HDMI probleem komt door m'n TV. Schijnt niet lekker te werken met Sharp TV's. Xbox is dus gewoon prima!

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je dat van de Xbox Consumenten lijn (jeweet 0800 023 3894) gehoord of ergens anders? Zo ja, dan lullen ze uit hun nek. Ik had problemen met mijn beeld, dat leek wel ultra-zichtbaar-interlaced op 720p. Kreeg te horen dat de Xbox 360 niet goed compatible is met Philips TV's (als zijnde, dat Philips hun 'eigen' standaard er op na zou houden, De Xbox 360 zou echter geen apartheden hebben).

Uiteindelijk werkte m'n Xbox wel goed op 1080i maar niet op 720p. Op een gegeven moment begon 'ie echt raar te doen en heb ik gevraagd om een nieuwe component kabel. En verrek, toen werkte alles perfect. Inclusief 720p..

Moraal, de klantenservice geeft graag de andere partij de schuld. Is lekker makkelijk namelijk :).
    Besides, al die standaarden zijn er niet voor niks. No way dat iemand daar iets aan gaat aanpassen. Dat is sowieso super dom, want dat betekend extra R&D = extra kosten.

Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  8. Nosferatu111072

Nosferatu111072 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je even je xbox resetten. En dan vervolgens de tv + xbox uitzetten en de hdmi kabel aansluiten. Een soortgelijk probleem had ik met het aansluiten van component naar VGA. Hoe je reset zal hier vast wel ergens op de site staan of op de officiele xbox site.

9. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Hmm, mn mooie, foutloos sinds 22 jan 2006 en fluisterstille xbox360 gisteren ring of death:mad:

Wel vriendelijke dame aan de lijn, duurt max 20 werkdagen....maar daar wachten we zeker niet op.

Ik wil eigenlijk een 65nm Elite, maar die is er niet.
    Morgen naar de gamebeurs, s kijken of er aanbiedingen zijn. Denk dat ik maar een arcade koop met hdmi en 65nm, zet ik daar mn harde schijf weer op. Koop er n hdmi met audiodongle bij en later (als je na de fall update films in hd kan downloaden) n 120GB bij.
    Heb ik gewoon een witte Elite 65nm!:thumbs:

10. Linkin Park

Linkin Park Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, ben van plan om een elite te kopen om mijn witte te vervangen nu, en eigenlijk alleen vanwege het feit dat er HDMI ondersteuning op zit.
    Ik game nu via VGA, omdat het beeld een stuk scherper is dan componement, maar erger me eraan dat veel kleuren zijn weggevallen enzo.

Is het bij HDMI nou alletwee in een?.. dus het beeld van VGA en kleuren van componment?

Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  11. Simba

Simba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In US zijn ze al gesignaleerd. zie draadje http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=104244&page=16

Ja, het is is 2 in 1. Ik had voorheen mijn xbox ook zowel via component als VGA op een Full HD Tv aangesloten. En beeld VGA was scherper, maar minder kleurrijk dan component. Toen xbox verkocht. Een Elite gekocht en via HDMI aangesloten. En het is perfect.

Laatst bewerkt door een moderator: 23 nov 2007
  12. Linkin Park

Linkin Park Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je met HDMI nou trouwens net als bij VGA die exacte resolutie van je 82 ich scherm instellen? dus 1300keer nogwat?

Of is het gewoon net als bij Component keuze tussen 720p en 1080i/p?

13. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt inderdaad de keuze uit 720p, 1080i of 1080p. :)

14. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus een Elite, en ik dacht dat die minder geluid dan de 'gewone' zou maken. Maarja dat is dus ook niet zo, wat een herrie maakt dat ding zeg. Als ie aanstaat denk ik altijd dat het stormt buiten als ik een koptelefoon op heb, maar dan blijkt het me 360 te zijn.
    Tja ik ben PS3 gewend.

15. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Stel je niet aan man. Enige wat zo'n takke herrie maakt is de drive, maar dan zet je de speakers gewoon een tandje harder.

Laatst bewerkt: 25 nov 2007
  16. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Yep alleen de drive maakt herrie, en dat is trouwens per spel verschillend. Als je er geen spel in hebt zitten is hij fluisterstil. Tja ik ben de Elite gewend. ;)

17. Simba

Simba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja... waarom eigenlijk, je mag van een apparaat dat ongeveer 400 a 450 euro toch wel kwaliteit verwachten. Ik vind de PS3 fluisterstil ook als er een spel in zit. Dus in principe moet het mogelijk zijn om dit ook voor elkaar te krijgen voor 360. Maar ja, MS heeft al zoveel problemen met de hardware van de 360....

18. Flash

Flash Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag een elite met! falcon moederbord gehaald bij MM denhaag.
    Stond er zeker nog eentje in de stapel (175 watt ipv 203 )

Laatst bewerkt: 25 nov 2007
  19. zenn

zenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leuke aanbieding gezien voor 'n elite?

Ik wil binnenkort een Xbox 360 elite aanschaffen, ik heb 'm bij MediaMarkt gezien voor € 429,-. Weet er iemand ergens nog wat leuke aanbiedingen te vinden? Mag ook best online-shop zijn.

Ik hoor 't graag van jullie.

20. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    404 euro bij de Wehkamp tot en met vanavond.

Deel Deze Pagina