Heb je dat van de Xbox Consumenten lijn (jeweet 0800 023 3894) gehoord of ergens anders? Zo ja, dan lullen ze uit hun nek. Ik had problemen met mijn beeld, dat leek wel ultra-zichtbaar-interlaced op 720p. Kreeg te horen dat de Xbox 360 niet goed compatible is met Philips TV's (als zijnde, dat Philips hun 'eigen' standaard er op na zou houden, De Xbox 360 zou echter geen apartheden hebben).
Uiteindelijk werkte m'n Xbox wel goed op 1080i maar niet op 720p. Op een gegeven moment begon 'ie echt raar te doen en heb ik gevraagd om een nieuwe component kabel. En verrek, toen werkte alles perfect. Inclusief 720p..
Moraal, de klantenservice geeft graag de andere partij de schuld. Is lekker makkelijk namelijk .
Besides, al die standaarden zijn er niet voor niks. No way dat iemand daar iets aan gaat aanpassen. Dat is sowieso super dom, want dat betekend extra R&D = extra kosten.
Laatst bewerkt: 19 nov 2007