1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

  1. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    400 euro (ongeveer) las ik in de folder van de bart smit en intertoys.
     
  2. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    369,99 om precies te zijn :9
     
  3. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry blijkbaar is hij bij de Intertoys en Bart Smit 400 euro..=(
     
  4. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Over de Intertoys gesproken, toen de Xbox360 een jaartje terug ofzo iets een algemene prijsverlaging kreeg, stond er dit bij de Intertoys bij ons:

    "Wees er snel bij, nu korting op de Xbox360. OP = OP! ". Hoezo korting? Gewoon afgeprijsd. Alsof het alleen bij hun was ofzo.
     
  5. PatManZ

    PatManZ Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar haal je dit bedrag van daan? Ik zie overal alleen maar 399
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat is nou het voordeel tegenover de premium. 120GB tegenover de 20 GB en HDMI tegenover component. Of is er meer?
     
  8. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe premiums hebben ook hdmi, dus schrap dat maar..

    Eigenlijk alleen de 120gig hd, en de zwarte finish.. volgens mij zijn er verder geen verschillen?
     
  9. PatManZ

    PatManZ Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand dit bevestigen? Als het enige verschil ? 120 gb ipv 20 gb? Ik dacht dat er ook iets was met snelheid ofzo (3 cores?)

    Want dan lijkt mijn keuze niet zo moeilijk meer, dan ga ik toch maar voor de premium.
     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    De snelheid en performance is van alle versies dezelfde. Als ik jou was zou ik gewoon voor de premium gaan ;)
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Al ziet de Elite er super uit, geen 100 euro extra waard. Die 120 GB gebruik ik toch niet.
     
  12. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    En bij de elite krijg je een HDMI kabel. ;)
     
  13. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf ook dat die minder herrie maakt, wat best wel opvalt als je snachts stiekem aan het gamen bent.
    Ook wordt die minder warm aan de achterkant!

    Als je in een goed geventileerde ruimte speelt, en je tv gewoon op normaal volume kan zetten heeft die elite totaal geen meerwaarde. Tenzij je hem als media player gaat gebruiken eheft de 120 gb hard disc geen extra nut naar mijn mening.
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Jij misschien niet, maar ik ben een lui persoon en heb absoluut geen zin om handmatig al die bagger demo's er weer af te halen 1 voor 1 oftewel lekker die 120gb voldouwen! :b:
     
  15. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    voordelen van elite tov van normaal is dat de losse hdmi+audio dongle kabel je al 50,- euro kost.

    Dus dan praat je nog maar over 50.= euro meer waar je dus ook nog eens 100GB meer aan ruimte hebt, die je misschien nu nog niet gebruikt...

    En anders heb je voor die 50,- euro meer een slicke zwarte 360 staan!

    (en in mijn geval had ik een falcon, dus dat was voor mij ook een extra reden om deze elite te kopen)
     
  16. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is dat ik de Elite voor 380eu had (nieuw) anders had ik hem niet genomen. 120gb, wat moet je daar nou mee? 20gb vind ik een beetje weinig.. maar dan komt M$ met 120gb -_-' ... HDMI gebruik ik niet, heb maar 1 aansluiting op me tv daarvoor en die gebruik voor me PS3. HDMI/Component verschilt ook heel weinig.
    De Elite vind ik echt niet 100 euro meer waard.

    Is het echt zo dat de Elite minder herrie maakt dan de normale 360?
    Dan wil ik echt niet weten hoe veel geluid die wel niet produceerd 8)
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Elite is bedoelt voor mij een lui persoon zoals ik al zei, en daarnaast is die 120gb (100gb idd) bedoelt voor de toekomst (on demand films, groot content etc) oftewel 120gb in 1 woord HANDIG!

    Maar uiteraard heb ik hem daar niet voor gekocht, zwart staat beter in mijn huis dan wit. ;) En ja hij maakt minder herrie, jeej!
     
  18. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    nu minder herrie ligt gewoon aan de drive en de koeling die er in zit...

    als je niet van plan bent je xbox via hdmi aan te sluiten en denkt dat je binnen nu en x jaren je xbox niet vol gaat krijgen, dan blijft alleen de keus dat je zwart mooier vindt als wit.... idd.

    Maar als je de xbox via hdmi wil aansluiten, dan kun je wel een premium of arcade kopen, maar bij beide komen er toch kosten bij. Bij beide heb je die hdmi+audio dongle er niet bij, die kost je in de winkel gewoon 50,-, dus dan praat je nog maar over 50,- meer voor 6x meer ruimte die je nu misschien niet gebruikt, maar misschien over een tijdje wel(als het downloadable content hard gaat) of als je misschien een paar xbox - classic's wilt downloaden... ( en over dit trouwens ook al vaker gezegd dat mensen liever zien dat ze hun oude schijfjes kunnen gebruiken, maar de 360 is zovéél stiller als je content vanaf de HDD speelt, dus dat is wel een voordeel als je dus die xbox classics download)

    Ik ben er blij mee, hij staat mooi bij mijn zwarte interieur en mijn witte muur :) :)
     
  19. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    ...als je er geen verstand van hebt hou dan gewoon je mond. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk met zulke uitspraken. HDMI of component maakt veel verschil. De een is analoog de ander is digitaal. De een kan max 720p aan de ander 1080p.....verschil van dag en nacht.
     
  20. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    1080P is ook mogelijk via component. Je bent in de war met het beveiligings verhaal en het kleurdiepte verschil. Daar komt bij dat ik niet vind dat je het recht hebt iemand op die manier aan te spreken, beetje jammer.
     

Deel Deze Pagina