1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    HD-DVD drive werd aangesloten via USB. Dit zal bij een eventueel andere drive niet anders zijn.
     
  2. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb sinds gister er ook een Elite bij gekocht. Alleen weet ik niet goed waar ik de stekker met witte en rode ingang voor nodig heb (staat een audio logo op) is dat misschien voor surround ingang? En is de ene kabel een netwerk kabel die je erbij krijgt. Of is dat een data kabel (voor je save games enz over te zetten) Of moet ik daar microsoft voor bellen?
    Verder krijg je wel heel veel zooi mee op je Elite 3 demo's en heel veel arcade shit. De een kan het wel waarderen maar ik kan er persoonlijk niks mee jammer genoeg. Verder is ie echt lekker stil ik ben namelijk een Hitachi gewend. En dat ik nu maar 3 kabels hoef aan te sluiten vind ik helemaal geweldig. Morgen kijken hoe de spellen op hdmi eruit zien.


    Alvast bedankt,

    Groeten Ramon
     
  3. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem morgen ;) vandaag de deal rond gemaakt met een maat van mij, me oude xbox aan hem verkocht ... dus morgen de elite. Voor HDMI doe ik het voornamelijk. Maar je kan toch je gamertag opvragen via live ?, dan kan ik die xbox gewoon meegeven met mijn huidige hdd en later met de migratiekabel de rest over zetten ?
     
  4. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Je kan je gamertag laten recoveren. Duurde bij mij 10-15 min. En daarna kan je met die kabel alles overzetten.
     
  5. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand voor mij een Elite data transfer kabel te leen? Ik vergoed de verzendkosten. PM me maar alsjeblieft :)
     
  6. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien niet juist gezocht maar kan het nergens vinden.

    Ik heb een Elite gekocht naast mijn early adapted 360 premium.

    Ik had voor de oude xbox toendertijd een Amerikaanse account, omdat mijn hotmail account was gekoppeld aan een Amerikaans adres ivm de grotere inbox ruimte.

    Na aanschaf van de 360 bleek dat je met de MS points geen content kon kopen op dat Amerikaanse account. Daarom een NL silver account gemaakt om alsnog content te kunnen kopen(geen CC). Aangezien beide accounts op de box stonden kon ik mijn gekochte content voor bv Forza 2 of arcade games via silver aangeschaft gewoon gebruiken op mijn gold.

    Ik heb beide profiles ge-retrieved. Maar als ik mijn gold account zit heb ik dus alle arcade games als trial staan(maar wel alle achievements), en in bv Forza kan ik niet eens beginnen omdat hij dan de boodschap geeft dat hij "downloadable content" mist.
    Op silver kan ik alles full game gebruiken.

    Lang verhaal, iemand dezelfde ervaring en misschien oplossing om die fijne Elite duidelijk te maken dat het ok is?
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bel ff met de support denk ik ...
     
  9. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    dat wordt de volgende stap. Was benieuwd of anderen hetzelfde hebben meegemaakt.

    Evengoed bedankt voor je reactie!
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    2 vraagjes:
    1. Zit er zo een data transfer kabel bij de Elite?
    2. Is er nog iets waar ik op moet letten als ik een Elite wil hebben? Ik kan me herinneren dat in het begin werd gesproken over verschillende 'LOT nummers' oid.
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    1. Nee zit er niet bij, moet je per post aanvragen/telefoon.
    2. Ja je moet naar het aantal WATTS kijken op de doos. De oude versie is 203 watt, de nieuwere is 175 watt. Ik heb 203 watt, maar nog geen enkel probleem gehad hij maakt alleen misschien wat meer herrie dan de nieuwere versie.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    thnx. :)
    Dan zal ik in de winkel even de doos checken. Weet je verder misschien hoe lang de levertijd van zo een kabel is?
    Als dat even snel gaat als die controller wat ik van MS zou krijgen... :eek: (nooit ontvangen. :+)
    Vervelend trouwens dat die kabel niet gewoon in een winkel te krijgen is!

    (pff..vroeger was het veel gemakkelijker om een console te kopen; minder dingen om op te letten)
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ur welcome!

    Ik weet niet hoelang het duurt voordat je de kabel in huis hebt, want me Elite is me eerste Xbox. :p Snap ook niet waarom ze die kabel niet gewoon in de doos mee geven, vroeger was het kwa consoles idd allemaal veel makkelijker gewoon plug and play! :D
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dulle is zou nog even wachten, volgens mij weer bijna prijsverlagingen /andere bundels (o.a. arcade met motion controller...)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat is 'bijna'? Ik was namelijk van plan om er vandaag al een te halen.
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja dat weet ik niet, kan nog wel een maand of meer duren. Maar dit jaar iig..

    Je hebt toch al een 360?
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je kan er nooit genoeg hebben. :+
    Nee, maar ik heb nu nog zo een oud Core model. Even een upgrade zo vlak voor de fall update komt goed uit.
    En dat zwarte is een stuk mooier. ;)

    Maar in die pakketten zal volgens mij niks hardwarematig veranderen? Misschien dat ie iets goedkoper wordt, of dat je er een game extra bij krijgt, maar verder niet echt wat interessants.
    Alleen als ie nog stiller wordt, of nog minder warm enz. wordt vind ik het misschien waard om te wachten. Want voor leuke bundels doe ik het niet.
    Heb al voldoende crap van mezelf. ;)
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2008
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Inmiddels heb ik em toch gewoon gekocht.
    Ook al heb ik al een 360, het uitpakken blijft altijd even leuk :D

    Omdat ik nu nog geen transfer kabel heb ben ik nu alleen even mijn profiel aan het recoveren. Maar sodeju wat gaat dat traag. Waarschijnlijk door de hoge concentratie awesomeness :cool:

    Maar dan kan ik tenminste alvast een potje Halo 3 spelen. Die gegevens staan volgens mij toch online opgeslagen.

    Ligt het btw aan mij of oogt HDMI iets minder scherp dan VGA. Wel mooiere kleuren, maar gewoon wat minder scherp?
    Ik dacht dat HDMI de kleuren van component had, en de scherpte van VGA :confused:
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ga even over mijn nek. ;)
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

Deel Deze Pagina