Xbox 360 Elite [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

1. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daarom dus, kijk Falcon of Jasper zal wel wat uitmaken hoor, maar ik heb liever die 50 euro cash back. Ik heb niet zo gek veel gelezen hierover maar tis alleen de chip die kleiner wordt of weet ik t wat, stiller wordt ie toch wel, want diegene die ik nu heb die overstemd de grondherrie van Schiphol hier nog. Ik ga wel gewoon voor de Falcon, was ook niet echt van plan om te wachten tot 2009 =P.

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    De Jasper zou eind Aug in productie gaan, maar heeft kennelijk wat vertraging opgelopen.
    Ongetwijfeld dat dit een dumpactie van MS is. Maar wel goed aangepakt, toegegeven.

3. X-Seventeen-X

Leuk Bevonden:
    0
    Dumpactie of niet, ik haal hem wel nu dan. Of verwachten jullie dat de Jasper dan komt voor het eind van het jaar? Ikzelf zou zeggen van niet. Dan wachten ze daarmee tot 1-1-2009 toch?

4. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    wat maakt het ook uit.

je krijgt alleen maar meer mensen met een xbox 360 wat ook betekend meer leden op dit forum ;)

als xboxlive maar niet overbelast gaat raken ;)

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ach, Falcon of Jasper... ik ben blij met m'n Elite en zeker voor deze prijs. M'n Elite is fluisterstil en er komt amper warmte vanaf dus ik vind het prima zo. En... Dumpactie of niet, het is en blijft een topactie van ze! :thumbs:

6. X-Seventeen-X

Leuk Bevonden:
    0
    Exactly my thoughts;)

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is er dan zoveel veschil tussen de Falcon en de Jasper?

8. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach, zo is het eigenlijk ook weer..... als je ook naar de vorige post (paar maanden geleden) kijkt duurde het ook erg lang voordat de Falcon echt op grote schaal beschikbaar was.... hetzelfde zal ook wel gebeuren met de Jasper waardoor het 2e kw 2009 wel eens waar zou kunnen zijn.... het is de vraag of je zo lang zou willen wachten..

9. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kleinere chip, stiller en zuiniger.... nog minder kans op ROD (althans dit is wat er op internet te lezen is, k weet niet of het de waarheid is..)

10. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb sinds juni ook de elite,hij is ietjes stiller als de witte versie,maar scheelt niet heel erg veel vind ik.Blijft een goede console,ook al heb ik in het verleden vier kapotte gehad.

11. X-Seventeen-X

Leuk Bevonden:
    0
    Ja jongens, ik heb em vanochtend opgehaald. Voor degene die het boeiend vinden. Tis een Team FDOU en Lot# 0833. Jaja, een van de nieuwste ;). Toevallig keek ik ff naar alle dozen bij de Saturn en deze zat achterin te wachten op mij.

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Netjes man, da's een gloednieuwe! Wil je trouwens 's kijken wat er bij jouw als Ampere staat en of je compleet zwarte (Nidec) of ventilators met een label (DC Brushless) hebt. :)

13. X-Seventeen-X

Leuk Bevonden:
    0
    Die eerste kan ik zo voor je checken, maar die ventilators, zie je dat door gewoon erin te kijken ofzo?

Edit: gevonden, er zit wel een label op idd, DC Brushless

Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, als je door het rooster aan de achterkant kijkt zie je dat duidelijk.

15. X-Seventeen-X

Leuk Bevonden:
    0
    Zie edit trouwens Lethal en hijs 175W idd

Nog ff 2 vraagjes trouwens:
    1) Het kan toch geen kwaad om (tijdelijk) je oude HDD (20gb) te gebruiken op de Elite? En daarna als de Migration Cable er is pas alles over te zetten de nieuwe HDD te gebruiken
    2) In dat formulier voor de Migration Cable staat 2x een vakje dat je een Serienummer moet opschrijven? 1 voor de Core/Pro en 1 voor de Elite. Is het nou de bedoeling dat je alleen het nieuwe Serienummer opschrijft? Of moet je ook in het vakje voor Core/Pro het Serienummer van de Premium die ik al had opschrijven?

Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan is die gelijk aan de mijne alleen is die van jouw nieuwer. Ze gebruiken ook weleens van die Nidec ventilators en die zijn helemaal muisstil zonder dat gebrom alleen duiken die laatste tijd niet meer echt op.

17. X-Seventeen-X

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ok, ja zoiets las ik denet ook, maar goed, zo te horen is die van jou ook hartstikke stil, en zoals ik al eerder aangaf, meer herrie dan die oude xbox 360 kan ie niet maken ;). Had je trouwens die vragen nog gezien die ik denet stelde, miss kan jij ze beantwoorden?

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    1) Zelf heb ik nog niet geprobeerd, maar dat zou wel moeten werken zoals ook met MU’s. Ik ga het vanavond sowieso even proberen aangezien wat item op m’n Elite nodig heb.

2) Ik ‘m telefonisch aangevraagd en ik moest zowel het serienummer van me oude Premium en nieuw Elite opgeven, dus het lijkt me dat je ook beide moet invullen op het formulier.

19. X-Seventeen-X

Leuk Bevonden:
    0
    Ok top, ja ik verwacht niet veel problemen. Een harde schijf is een harde schijf zou je zeggen. Iig bedankt voor de info!

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, alleen zijn er geloof ik sommige items die console/HDD gebonden zijn. Maar ik weet niet zeker of dat al was opgelost en anders kun je dat via Xbox.com met Xbox LIVE naar je nieuwe console overzetten.

Deel Deze Pagina