Laat me maar weten of het nog gelukt is met je HDD. Ik ben er nog niet aan toe gekomen vandaag. Ik voorzie geen problemen ermee, maar toch, laat t maar weten.
Is dat al zeker dan? Dat de Jasper al verkocht wordt? Ik had een paar pagina's geleden gezien dat t nog wel ff kon duren. Valt dat nog enigzins te controleren?
Ik zag het een paar dagen geleden op Tweakers.net staan. http://tweakers.net/nieuws/55923/xbox-360-met-65nm-chips-in-winkels-gesignaleerd.html http://joeygadget.com/2008/09/29/ja...facturing-date-lot-and-team-details-revealed/ Als ik het goed heb had jij toch ook een lot 0833? Die heeft dus Jasper volgens dat plaatje. EDIT: Toch nog even wat verder gelezen, de mensen van de 2e site die gereageerd hebben lijken het niet echt te vertrouwen, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen.
Ik dacht ook dat er al Jaspers in omloop waren, maar het zijn gewoon Falcons. Die nieuwe GPU zou dus minder verbruiken wat uiteraard ergens logisch is zoals ook met de CPU van de Falcons alleen de foto’s die tot nu toe zijn gepost van de consoles laten nog steeds 14,2A zien en 12V x 14,2A = 170,4W. Dat is gelijk aan de Falcon, dus het lijkt me sterk. Maar goed, even afwachten!
Het staat alleen op tweakers.net omdat sommige knurften op 360drives.com aangeven een jasper te hebben. Dit baseren ze dan op het feit dat de xbox net gekocht is. Conclusie, er is nog GEEN jasper, anders hadden we allang pics gezien.
Dat dacht ik ook. Ik las ook ergens dat ze ook een voeding van 140(?)W hadden bij de Jasper. Die van mij is echter 'gewoon' 175W.
Gister ook een nieuwe Elite gekocht. Controller vandaag bij Intertoys omgeruild, had hetzelfde euvel wat Lethal had. Deze is duidelijk stiller als m'n oude Premium. Ben 100% tevreden.
Vorige week ook een Elite gekocht, helaas een wat ouder model, maar ok. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar wanneer die uitstaat hoor ik toch een zacht gezoem. Is dit normaal, of ligt het aan mijn Elite?
Dat zou opzich niet mogen. Ik heb hier 2 Xbox 360 consoles staan en ze geven geen kick als ze uit zijn, wat ook hoort lijkt me. Is die niet gewoon op de achtergrond nog aan het downloaden of je controller aan het opladen en wat is de kleur van het controlelampje op de voeding, oranje?
Maken de voedingsblokken dan geluid? Volgens mij komt het uit mijn 360. Hij staat gewoon uit/standby. Geeft oranje lichtje. Controller is niet aan het opladen en hij is ook niet aan het downloaden. Ik heb namelijk die kabels er even uitgetrokkken om te kijken of hij het geluid ook maakt. Het is trouwens geen hard geluid, maar een heel licht gezoem.
Er gaat stroom doorheen, dus dat maakt wel een beetje een geluid. Maar luister maar even, als het niet de voedingsblok is dan moet je even kijken wat Lethal zei.
He Lethal, weet niet of je het nog geprobeerd had met je oude HDD. Ik wel iig. Hij maakt wel wat nieuwe gegevens op je nieuwe Elite, profielgegevens ofzo. Maar het maakt verder niet veel uit, hij doet het gewoon prima.
Ik ben van plan om een 60 of 120 gig HD te kopen. Als ik van plan ben om alleen mijn gamertag naar de schijf te halen (save games, arcade games ect geef ik niet zo veel om) heb ik die MS kabel niet nodig, toch? Mijn gamertag kan ik van live zelf ophalen toch?