1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

1. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Laat me maar weten of het nog gelukt is met je HDD. Ik ben er nog niet aan toe gekomen vandaag. Ik voorzie geen problemen ermee, maar toch, laat t maar weten.

2. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Zozo, dan heb je de nieuwste, met Jasper moederbord, daar moet ik eigenlijk ook naar op zoek gaan.

3. X-Seventeen-X

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat al zeker dan? Dat de Jasper al verkocht wordt? Ik had een paar pagina's geleden gezien dat t nog wel ff kon duren.

Valt dat nog enigzins te controleren?

4. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik dacht ook dat er al Jaspers in omloop waren, maar het zijn gewoon Falcons. Die nieuwe GPU zou dus minder verbruiken wat uiteraard ergens logisch is zoals ook met de CPU van de Falcons alleen de foto’s die tot nu toe zijn gepost van de consoles laten nog steeds 14,2A zien en 12V x 14,2A = 170,4W. Dat is gelijk aan de Falcon, dus het lijkt me sterk. Maar goed, even afwachten! :)

6. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Het staat alleen op tweakers.net omdat sommige knurften op 360drives.com aangeven een jasper te hebben. Dit baseren ze dan op het feit dat de xbox net gekocht is. Conclusie, er is nog GEEN jasper, anders hadden we allang pics gezien.

7. X-Seventeen-X

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik ook. Ik las ook ergens dat ze ook een voeding van 140(?)W hadden bij de Jasper. Die van mij is echter 'gewoon' 175W.

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gister ook een nieuwe Elite gekocht.
    Controller vandaag bij Intertoys omgeruild, had hetzelfde euvel wat Lethal had.
    Deze is duidelijk stiller als m'n oude Premium. Ben 100% tevreden. :cool:

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Netjes! Ik ga dat ook maar even regelen. :)

10. DAY

DAY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week ook een Elite gekocht, helaas een wat ouder model, maar ok. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar wanneer die uitstaat hoor ik toch een zacht gezoem. Is dit normaal, of ligt het aan mijn Elite?

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is het niet je voedingsblok?

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat zou opzich niet mogen. Ik heb hier 2 Xbox 360 consoles staan en ze geven geen kick als ze uit zijn, wat ook hoort lijkt me. Is die niet gewoon op de achtergrond nog aan het downloaden of je controller aan het opladen en wat is de kleur van het controlelampje op de voeding, oranje?

13. DAY

DAY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maken de voedingsblokken dan geluid? Volgens mij komt het uit mijn 360.

Hij staat gewoon uit/standby. Geeft oranje lichtje. Controller is niet aan het opladen en hij is ook niet aan het downloaden. Ik heb namelijk die kabels er even uitgetrokkken om te kijken of hij het geluid ook maakt. Het is trouwens geen hard geluid, maar een heel licht gezoem.

Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Er zit een ventilator in de voeding, maar als je console uit is hoor je die niet. ;)

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Er gaat stroom doorheen, dus dat maakt wel een beetje een geluid.
    Maar luister maar even, als het niet de voedingsblok is dan moet je even kijken wat Lethal zei. :)

16. DAY

DAY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tips in ieder geval! Zal straks wel even kijken of het aan eht stroomblok ligt.

17. X-Seventeen-X

Leuk Bevonden:
    0
    He Lethal, weet niet of je het nog geprobeerd had met je oude HDD. Ik wel iig. Hij maakt wel wat nieuwe gegevens op je nieuwe Elite, profielgegevens ofzo. Maar het maakt verder niet veel uit, hij doet het gewoon prima.

18. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om een 60 of 120 gig HD te kopen.

Als ik van plan ben om alleen mijn gamertag naar de schijf te halen (save games, arcade games ect geef ik niet zo veel om) heb ik die MS kabel niet nodig, toch? Mijn gamertag kan ik van live zelf ophalen toch?

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom vraag je het , als je het antwoord al weet ;)

20. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15

Deel Deze Pagina