Xbox 360 Elite [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

1. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou het zeker weten :)

Nu ik toch bezig ben.............

Wie heeft er een leuk vertrouwd adresje waar die 120 spotgoedkoopzijn?

Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2008
  2. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
  3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, eBay zou ik maar niet doen aangezien je grote kans hebt dat het namaak is zoals m'n MU, zeker als het té goedkoop is! ;) Ik had het trouwens nog niet geprobeerd met m'n HDD, maar ik doe ook gewoon een Recovery en ik zet de belangrijkste data gewoon over via een MU zover mogelijk. De kabel is wel onderweg, maar ja... misschien komt die ooit nog van pas. :)

4. X-Seventeen-X

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ook. Ik hoop dat die kabel een btje snel aankomt. Heb me oude xbox al verkocht, en de oude HDD krijgt ie als ik de data heb overgezet. MS kennende zal het nog wel een week of 2 op zich laten wachten.

Krijg je trouwens nog bericht als ie wordt opgestuurd ofzo? Of valt ie ineens in de bus?

5. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb sinds zaterdag ook de elite aangeschaft, en ben er ook zeer tevreden mee. Hij is stiller (zij het niet zo stil als mijn ps:cool: en het verschil tussen component en hdmi is groter dan ik had verwacht (vooral bij COD4).

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hmmm, ik voel me eigen echt zo genaaid toen ik de Premium kocht met 20GB schijf :mad:

Ik verkoop mijn Premium denk met 3 spellen voor 215,- :) Niet klagen, mijn Premium heeft tenminste een 20GB SCHIJF! :p

7. ExtremeGamer NL

ExtremeGamer NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup merkte ik ook.Soms lijkt het,of mischien is het zo: alsof de belichting beter is in sommige spellen en de kleuren.:thumbs:

8. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe slim (of onslim) is het om nu een nieuwe Elite te kopen met lotnummer 0801 en team FDOU?

9. X-Seventeen-X

Leuk Bevonden:
    0
    onslim? die ken ik nog niet ;). Dacht dat dat dom was.

Maar goed, het lotnummer is niks anders dan de week waarin de Elite gemaakt is. 08 het jaar, 01 de week. (Geleerd van Lethal :cool:). dus hoe hoger je nummer hoe nieuwer.

Op zich maakt het geen donder uit. Ze zijn allemaal goed. Geloof alleen dat hogere nummers, vanaf 0817 een nieuwe Lite-On DVD-ROM Drive hebben en de lagere hebben een BenQ DVD Drive.

10. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Onslim klinkt minder negatief dan dom...en aangezien het mijzelf betrof koos ik voor het eerst. ;)

Ok. Thanks. Ik ben geinteresseerd in een zo stil mogelijke 360 en niet in modden dus ik moet een zo hoog mogelijk nummer hebben dus.

11. colinxbox

colinxbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hi, wil binnenkort ook elite aanschaffen, maar 250 € :p.
    maar ga dan mijn premium met 20 gb verkopen.
    maar wil de gegevens overzetten naar die 120gb schijf.
    hoorde dat je zo'n migration kabel gratis kan aanvragen na aankoop elite, maar wil dan zeg maar Z.S.M die data overzetten.
    hoelang duurt het voordat microsfot die kabel opstuurt,
    en of kan ik mischien die migration kabel zegmaar van iemand lenen(of overkopen_?

12. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hee die van mij lag binnen een paar dagen in de bus. aan de telefoon zeiden ze maximaal 15 werkdagen maar gelukkig duurde dat niet zo lang. paar dagen geduld dus, is minder moeite dan er eentje lenen...

13. X-Seventeen-X

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was het precies 7 dagen (ofwel 5 werkdagen). Had op vrijdagochtend de brief gestuurd (je kan het ook telefonisch doen) en de vrijdag erna had ik de kabel binnen. Gaat vrij snel dus.

Waar Microsoft een stuk minder snel mee is, is geld overmaken :cool:. Hoe lang duurde het bij anderen? Als jullie uberhaupt al geld terug hebben. Leuke actie verder, maar t moet wel werken.

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    De doorstroom van partijen consoles gaat vrij snel en zeker nu met die actie. Maar goed, altijd proberen een zo hoog mogelijk nummer te nemen. Vanaf LOT #0817 maken ze dus gebruik van de Lite-On DVD-Rom Drive welke nog iets stiller is dan de BenQ. Ik heb consoles met beide en bij de Lite-On hoor ik eigenlijk alleen de luchtstroom van de draaiende disc, verder niks. En wil je echt een stille console, dan moet je het geluk hebben om een console te vinden met ventilators van Nidec. Er wordt gebruik gemaakt van 3 soorten ventitators namelijk van Sunon, Delta DC Brushless en dus Nidec welke het stilste zijn en niet dat irritantie geluid heeft. Sunon zie je niet zo heel veel, Nidec zo nu en dan en Delta DC Brushless wordt het meeste gebruikt welke een betere "airflow" schijnen te hebben, maar wel meer herrie schopt. Nidec ventilators zijn compleet zwart en die andere hebben labels waar je ze dus aan kunt herkennen. Het schijnt dat Nidec ventilators meestal zijn te vinden in consoles van TEAM CSON en als ik dit eerder had geweten had ik het zeker geprobeerd zo'n console te vinden, maar ja... ik ben nu al te laat en ook al is m'n Elite stiller dan m'n Premium van de Launch. Dat gejank van de Delta DC Brushless ventilators hoor ik nog wel, vooral in het Dashboard. Hieronder een vergelijking, luister maar goed. ;)

En wat betreft die €50,00: Tja, dat duurt vrij lang ja. Ik heb m'n aanvraag begin oktober gedaan en nog steeds geen geld gezien. Maar goed, er staat duidelijk aangegeven dat het 4 maanden in beslag kan nemen. Ik wacht dan maar af...

15. Stepp1n Raz0r

Stepp1n Raz0r Watch out for Detox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag eindelijk een Elite gekocht,
    snel uitgepakt en aangesloten.
    Ik dolblij natuurlijk.
    Maar toen ik hem aan deed, was hij luider dan ik had verwacht.
    en toen ik er een game in deed maakte hij een soort piep geluid, erg irritant.
    Waar zou dit door komen, dacht dat de Elite juist erg stil zou zijn.
    Het Lot nummer is trouwens 0836 en van team ADUE

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Als het goed is heb je een Lite-On DVD-ROM Drive en die hoor je amper, tenminste bij mij dan of je moet een rotte appel hebben. Kan je trouwens even checken welke ventilators je hebt. Misschien heb je Sunon ventilators welke een pokkeherrie maken (nog erger dan die Delta DC Brushless).

17. Stepp1n Raz0r

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb DC Brushless,
    Ik heb ook geen zin om hem op te sturen nu Fable 2 en GoW2 uitkomen.

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Die kunnen ook een behoorlijk kabaal maken, maar luister even goed waar het vandaan komt.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je hoeft hem niet optesturen je kan ook gewoon terug gaan naar de winkel. Je hebt hem pas vanmiddag gekocht.

20. Stepp1n Raz0r

Leuk Bevonden:
    0
    Oja, kan ook natuurlijk :emo:

Deel Deze Pagina