1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Meen ik serieus, heb ik ook bij mijn xbox gedaan ik had hem een dag en er kwam een rare reuk uit, en kreeg ik gewoon een nieuwe van de winkel.

2. Stepp1n Raz0r

Stepp1n Raz0r Watch out for Detox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem je ook serieus :):
    vindt het stom dat ik er gewoon zelf niet op gekomen ben.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    O oke, dan heb ik niks gezegd ;)

4. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb hem sinds zaterdag. Ben er wel positief over. Reden voor mij was het feit dat mijn huidige xbox al bijna 3 jaar oud was, dus geen garantie meer bijna. Kleur zwart staat perfect bij mijn mooie audio apperatuur. Had iets stiller gemogen van mij. Maakt net iets te veel lawaai naar mijn smaak. Lot:0838 Team:FDOU.

5. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He waar moet je heen bellen voor zo een datatransfer kabel? en kan je die alleen pas aanvragen als je een elite hebt, want die koop ik pas over een maand..

6. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat kan pas al je een Elite hebt. Je hebt namelijk 2 serienummers nodig. 1 van je oude xbox en 1 van je nieuwe Elite.

7. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt.. en naar welk nummer bel ik dan?

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    1. Informatie Xbox Helpdesk
    [​IMG] Telefoon
    Zeven dagen per week telefonische ondersteuning:
    0800 023 3894
    of +31 202036606 als je mobiel belt
    Slechthorenden (teksttelefoon):
    0800 023 3895
    De service is bereikbaar op:
    maandag - vrijdag: 09:00-22:00
    zaterdag: 09:00-20:00
    zondag: 09:00-17:00
    Of klik hier voor online ondersteuning

9. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    geen id:p. Ik heb gewoon dat formulier ingevuld en opgestuurd. Anders denk ik gewoon naar de helpdesk? Zie www.xbox.com.

10. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    super, allebei bedankt!!

11. double u 2

double u 2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sommige mensen zijn ook te lui om zelf wat op te zoeken...

12. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    reageer anders gewoon niet..

13. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb sinds vorige week nu ook een Elite. Het valt mij op dat bij de controller de rechterschouderbutton niet helemaal lekker klikt. Nu meen ik mij te herinneren dat ik dit eerder heb gelezen. heb een paar bladzijden teruggebladerd maar kon het niet 1-2-3 vinden. Een maat van mij merkte geen verschil, maar ik wel. Hij klikt gewoon minder dan de linker en mijn oude witte controller. Zijn er nog meer die dit herkennen? En wat zou ik er aan moeten doen? Naar de winkel teruggaan of MS bellen? Wat is wijsheid?

14. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Had ik ook en ik ken er nog een paar die hetzelfde hebben. Je kan naar de winkel gaan en dan wordt het in de meeste gevallen omgeruild (zeker binnen 14 dagen), maar ik heb zelf gewoon de helpdesk gebeld en ik heb zonder problemen een nieuwe opgestuurd gekregen (binnen een week al) welke wel goed is. Er is blijkbaar een rotte partij in omloop, maar goed ik heb nu 2 controllers… altijd handig! :)

15. Dexterity

Dexterity Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oké ik heb al sinds begin oktober een elite nadat mijn premium 4x ROD heeft gehad, alleen heb ik laatste tijd heel erg last van strepen op mijn Samsun 40inc fullhd lcd. De strepen zijn dan wit en verspringen heel bizar vaak komen ze in de dashboard maar zodra ik ga gamen en het is donker dan is het wel zwaar hinderend en ook continue. Bij dead space was het gewoon zo irritant dat ik hem gewoon niet verder ben gaan spelen.

Elite is aangesloten met de bijgeleverde hdmi kabel van microsoft, heb ook al gekeken als het aan me hdmi poorten ligt via een hdmi xbox 360 van een vriend van me en hier heb ik dan geen last van.

De strepen lijken net een soort storing te zijn een witte storing streep, ook al mijn andere aparaturen werken verder prima via hdmi component en scart.... maar daarop geen streep te bekennen.

Hebben meer mensen hier last van ik ga iig proberen een nieuwe elite mee te krijgen ben die microsoft service nu echt wel zat!!!

16. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga binnenkort ook een Elite kopen, maar op welke gegevens moet ik letten als ik 1tje koop? Wil natuurlijk de beste versie hebben die uit is.

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het kan aan de kabel liggen, maar ik ben bang dat je wederom pech hebt en dat het wordt veroorzaakt door de GPU. Heb je het al geprobeerd met de andere meegeleverde kabels, bijv. Component?

Op dit moment maakt het niet meer echt uit, maar als je zeker wilt zijn moet je kiezen voor LOT #0817 en hoger. Suc6! ;)

18. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, maar weet jij toevallig ook wat er zou gebeuren, als ik de data overzet via die transfer kabel van mijn 20Gb console naar de 120Gb HDD, met het dashboard. Zou deze ook geupdate worden of blijft die hetzelfde dan? (heb namelijk de Beta NXE op mijn oude console en die wil ik niet op mijn elite tot hij volledig uitkomt)

19. Dexterity

Dexterity Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb het ook al geprobeerd met een andere hdmi en geld het zelfde zwaar zuur weer maar denk dat het aan GPU ligt aangezien zelfs het in de dasboard plaatsvind. Zal morgen effe contact maar weer opnemen met leveranciers.

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het Dashboard staat los van die data, dus het lijkt me niet. Maar hoe het precies met die NXE zit weet ik niet en ik zou wachten tot 19 november eerlijk gezegd. ;)

Ja, dan ligt het ook gewoon aan de GPU. Balen man en ik moet zeggen dat je wel heel erg veel pech hebt! :eek:

Deel Deze Pagina