mooi niet dat ik weer aan ups pakketten doe ben hem ik net kwijt voor gow2 claim maar lekker een nieuwe bij de winkelier.... en ja zwaar pech dus
Op je 20gb hard drive staat ook de update, na het transferen naar de 120gb zal je xbox elite ook de NXE update uitvoeren.
Stel dat ik nu een elite koop en er tijdelijk de harddrive van mijn ouwe 360 opzet ipv de nieuwe 120gb drive, gaat dat dan lukken? Totdat ik dat transfer kabeltje van Ms opgestuurd krijg kan ik dan gewoon met mijn "oude" gegegevens door blijven spelen.
Net elite binnengekregen... Ik wil mijn data overzetten... Hoe gaat dat? Is dit mogelijk zonder iets te bestellen of te kopen?
En (dit is even in het algemeen) Als je geen transferkabel hebt: Bel naar Microsoft! Die stuurt je er namelijk 1 toe
Ja, maar het probleem is dat het dringend is, wil mijn andere zo snel mgoelijk verkopen die internetkabel is dat die datakabel? Hoe werkt het dan? moet ik ééntje op mijn tv aansluiten ofzo?
Nee, de transferkabel sluit je volgens mij aan de ene HDD aan, de ander aan de andere en dan aan je Xbox volgens mij en dan zet het alles over (Ik zou het niet weten, heb namelijk geen datakabel )
kutnest.. duurt weken naar het schijnt maar ik kan me gewoon inloggen op die xbox met mijn gamertag en al mijn arcadegames opnieuw downloaden? Die savegames boeien me eigelijk vrij weinig... speelt och meestal iets meteen uit...
Ik wacht al sinds begin oktober, maar op het forumulier is vermeld dat het tot 4 maanden kan duren. Dus tja, afwachten.
Weet iemand waar je zo'n transferkabel kan kopen? Kan niet zo lang wachten... en hoeverre gaat die data? Moet ik dan bijvoorbeeld ook met fifa/cod 4 met 0 ervaringspunten beginnen?
Je kan een transferkabel niet kopen, die kan je gratis bestellen bij MS. Je ervaringspunten staan op je Gameraccount dus die blijven gewoon.
Ik heb gelezen dat het wachten op een transferkabel maar iets van rond de 7 dagen duurt, dat lijkt mijn niet zo lang. In de winkel is het niet te koop, mischien via marktplaats maar of dat nou zo veel voordeel heeft. Verder begrijp ik niet wat je bedoelt, maar heb ook het idee dat je er zelf niks van begrijpt.
Ik zag anders toch een transferkabel liggen voor de XBOX 360 toen ik laatst in de MM rondliep hoor... Heb wel niet gekeken wat hij koste