1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

  1. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij kwam het vorige week door de brievenbus het huis binnen.
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dinsdag de support gebeld voor die transfer kabel, vandaag in huis :thumbs:
     
  3. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    goedeavond allemaal,
    ik heb snel een vraagje,
    ik had me ondanks een half jaartje terug al een 360 gekocht de pro versie, 60 gb.
    mijn vader krijgt inmiddels deze 360 en ik krijg de elite,
    mijn vraag is omdat ik nu al me saves op de 60 b harde schijf heb staan hoe ik die het beste naar de 120 gb krijg?
    en verlies ik dan ook niet me live account?

    hopelijk hoor ik snel meer.;)

    dankje alvast:)
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Als je het begin van het topic had gelezen had je dat waarschijnlijk wel geweten ;)

    Maar goed, je moet even naar microsoft bellen en naar een transfer kabel vragen. Die sturen ze dan gratis naar je op en dan kan je je data overzetten.
     
  5. nizzle79

    nizzle79 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen m.b.t de HDMI-kabel die je krijgt bij de Elite.

    Ik heb sindskort mijn Premium verkocht en een Elite gehaald :thumbs:en ben dik tevreden. Met mijn Premium speelde ik altijd met VGA, superstrak beeld met wat minder kleurintensiteit. Nu heb ik de Elite uiteraard aangesloten met de HDMI-kabel en de kleuren spatten van mijn scherm\o/ waarbij het beeld net zo strak is als VGA.

    Ik heb nu alleen dat soms het beeld een beetje na blijft ijlen op de achtergrond. Ik kan het niet zo goed omschrijven maar je ziet het vooral als bijvoorbeeld het scherm van heel licht naar zwart gaat, dan zie je door het zwarte heen nog vormen die blijven staan.

    Ik hoop dat het een beetje duidelijk omschreven is. Dit probleem heb ik niet als ik het met VGA aansluit, zou het dan toch een beetje cheap-ass kabeltje zijn? of wellicht iets aan de beeldscherminstellingen van mijn tv?

    ik kan het me niet voorstellen want ik had dit probleem nooit met mijn VGA-kabel =(

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Aan de HMDI-kabel ligt het niet want Digitaal=Digitaal.

    Bij een slecht digitale signaal heb je slecht beeld (blokjes) of helemaal geen beeld.
     
  7. nizzle79

    nizzle79 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
     
  8. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Als het zo erg is zou ik toch ffe microsoft bellen, dan ligt het (denk Ik) aan je Xbox
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Of aan zijn tv, die misschien een brakke hdmi controller heeft?
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat klinkt wel een beetje als ghosting, toch? Maar dat zal het wel niet zijn, aangezien het probleem er niet is wanneer je via VGA aansluit. Misschien zoals Lenny zegt, een brakke hdmi controller. Oftewel een TV die niet zo goed overweg kan met HDMI. Maar dat lijkt me sterk. Hoe oud is je TV?
     
  11. nizzle79

    nizzle79 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een Samsung LE32R81 uit mei 2007, dus zo oud is die niet.

    Ik heb ondertussen wat met de beeldscherminstellingen zitten vogelen en dat heeft al behoorlijk geholpen :) Ik zal ook eens een andere HDMI-input proberen, misschien is de huidige een beetje brak inderdaad,

    in ieder geval bedankt voor het meedenken mensen :thumbs:

    nizzle
     
  12. ZizziZ

    ZizziZ Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan de tv. Ik speel zelf op een dikke Pioneer KRL37. Superbeeld, maar inderdaad bij donkere bewegingen tov witte achtergrond ijlt het een beetje na. Spelen met jouw instellingen helpt het best. Kijk ook of je beeldverbeteraars (zoals 100Hz) uit hebt gezet. Succes!
     
  13. Yuco

    Yuco Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren mijn 3 jaar oude premium verkocht, wil graag een Elite kopen. Maar dan wel graag een met de Jasper chipset. Is er al meer duidelijkheid, vanaf lot nr zit ik bijvoorbeeld goed?
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2008
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Een Jasper Elite is volgens mij nog niet opgedoken. Check sowieso 360drives.com ;)

    Ik had ook graag een Jasper gehad, maar mij duurde het te lang en eerlijk gezegd vindt ik m'n Falcon ook prima. Sowieso veel stiller dan m'n Premium en er komt amper warmte vanaf. Tot nu tevreden! :thumbs:
     
  15. Yuco

    Yuco Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Jasper Elite niet nee zo te zien, toch kun je wel uit het overzicht halen dat sinds oktober de jasper daadwerkelijk in nieuwe xbox-en aanwezig is.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat klopt.
     
  17. Yuco

    Yuco Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er nog verschil in kwaliteit van de componenten (zoals HDMI uitgang) tussen de Pro en Elie uitvoering?

    Anders gezegd het verschil tussen de Pro en Elite is alleen nog maar de 60 gig grotere schijf (120 tov 60) naast de de kleine verschillen zoals prijs, kleur en wel/geen spel erbij. Toch?

    Ik ben met name in de Jasper geinteresseerd omdat mijn xbox kastje komt te staan waar niet al te veel ruimte is. Een kleiner voedingsblok is dan erg welkom of is het verschil in grote te verwaarlozen?
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zover ik weet is de 150W voeding niet veel kleiner alleen lichter zoals ook het geval is bij de 203W en 175W voeding. Maar goed, wat betreft de andere verschillen: De HDD verschilt ja en verder krijg je de HDMI-kabel alleen bij de Elite geleverd. Component is net zo goed en de beeldkwaliteit verschilt ook per TV/monitor. Ik heb hier een Premium en Elite staan waarvan de Elite is aangesloten via HDMI en hoewel de kleuren intenser zijn, de Component aangesloten Premium geeft scherper beeld. Wat ik wel heel fijn vindt van HDMI is dat je alleen zo'n klein, dun kabeltje nodig hebt.
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bij de Elite zit ook nog een audio dongle, zodat, als je je Xbox360 via HDMI op de TV/Monitor aansluit, je via de audio dongle 5.1 surround sound kan krijgen als je een goede versterker heb staan.
     
  20. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet niet als ik hier goed zit met mijn vraag

    maar ik heb vandaag mij 120 Gb HDD binnen gekregen maar ik las dat er al wat content opstond zoals trailers, demo's en gamerpictures

    1) maar als ik dan mijn gegevens van de 20 gig hdd overzet naar de 120 gig hdd worden die extra's van de 120 gig hdd overschreven ? en wat staat er juist op die 120 gig hdd als extra's ?

    2) in een filmpje van majornelson zeggen ze dat je de kabel in elke usb poort mag steken om de data over te zetten, maar dat je connectie met het internet moet hebben door de drm over te zetten van de content op je schijf, maar in de handleiding staat dat je de achterste usb moet nemen maar daar steekt mijn wireless adapter in (die heb ik dus nodig voor de drm over te zetten)

    ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn vraag, alvast bedankt :)
     

Deel Deze Pagina