1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

  1. 2 euro

    2 euro Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    29-06-2007
     
  2. 2 euro

    2 euro Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb ook ervaring met mijn Premium 2 maanden kwijt te zijn geweest, kreeg toen een game ter compenstatie.
     
  3. 2 euro

    2 euro Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tv schakelt niet automatisch over, klopt dit dan wel of ondersteund mijn tv dat dan niet?
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    *heeft net elite 360 in zijn winkelwagen geplaatst*

    *leest reacties*

    *wordt bang*
     
  5. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik speelde ook met de gedachte een Elite te gaan kopen, maar ik denk dat ik het na het lezen van dit topic toch maar niet ga doen. Als Microsoft een “betere” Xbox op de markt brengt mag je toch op z’n minst verwachten dat de problemen van alle huidige premiums verleden tijd zijn?

    Ik vind het schandalig om te lezen dat er nu nog mensen met dezelfde problemen zitten, krassen, ring of death, nog meer lawaai en noem het maar op terwijl ze net een Elite gekocht hebben. Dit was de perfecte kans voor Microsoft om een tweede start te maken en alle negatieve publiciteit achter zich te laten m.b.t. de problemen van de 360. Wat doen ze? Nou, schijnbaar hebben ze schijt aan alle klachten, want ze gaan met de Elite gewoon op dezelfde tour verder.

    Ik wacht nog wel even met de aanschaf van een Elite totdat er wellicht volgend jaar wel weer een nieuwe versie uitkomt ;).
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2007
  6. Spunz

    Spunz Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt dus echt geen flaus aus, of je nu die benQ drive hebt, of de hitachi. Hij maakt evenveel herrie en mijn 2 games zaten vol met fikse krassen. (ik had benQ) Hij staat op dit moment al in Duitsland. Hij is in totaal 8dagen in mijn bezit geweest. Als hij werkt, is het een super product, je hebt bv. 3 jaar garantie waarvan je er hooguit 2 jaar echt mee kunt gamen (ivm terugsturen en klachten) na die 2 jaar spelen is de garantietermijn verlopen, en wil je uiteraard nog op je paar jaar oude console lekker gamen online en/of met friends. Maar dan gaat hij weer kapot, ja en dan?

    Volgens mij heeft microsoft alles al uitgedacht, als er dit jaar zoveel consoles defect raken, zal het dat jaar erop nog iets meer zijn. De ondedelen kosten geen drol, dus dan krijg je dit sommetje:

    Verkopen 100
    Garantiekosten 65
    ---------------------
    Winst 35

    Zo toch goed aan verdiend, want zeg nu zelf. Hoeeel xboxen worden er nu nog verkocht? Véél, heel véél!
     
  7. Nosferatu111072

    Nosferatu111072 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk vandaag mijn transferkabel binnen gekregen. Hehe.
     
  8. matrixjunk

    matrixjunk Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook :)
     
  9. maurice05

    maurice05 Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer hebben jullie hem besteld?
    Ik heb de kabel 3 september besteld,
    en nog steeds niet gekregen.
     
  10. matrixjunk

    matrixjunk Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had mijn kabel besteld op 25 sept en gisteren dus eindelijk ontvangen.
     
  11. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0

    Volgens mij maakt MS nog altijd verlies op elke Xbox die ze verkopen....
    Verder ben ik het helemaal met je eens!

    Ik speel nog wel eens op m'n PS2 en die doet het nog steeds erg goed! Ding is toch al een jaar of 5 oud!
    Nu sta ik op het punt om een X360 te halen, maar als ik dit soort flauwekul lees, dan begin ik toch ook te twijfelen...
    Natuurlijk denk ik nu nog: "Mij gebeurt het niet", maar dat zullen jullie ook wel gedacht hebben.

    Ben nu van plan om er 1 bij de Dixons te halen en zal zo maar s gaan vragen welke MFD al hun dozen hebben...
    Ik heb iig gelezen dat batch 0730 MFD 25-07-07 goede resultaten geeft. Verder zou 07-27 ook nog wel een aardig goede keus zijn....


    Mja, tis echt onwijs frustrerend dat die gasten bijna 3 jaar na introductie nog steeds klote hardware fabriceren en verkopen.... =(

    En wij zijn nog zo dom om ze te kopen ook! |:-
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn MFD is 22-11-05 en hij werkt nog steeds goed! Nooit vastlopers of herrie gehad etc.

    Ben nu aan het kijken voor een nog een extra xbox, zit te twijfelen tussen de elite en een pro. Als ik het zo lees ben ik volgens mij iemand met geluk :)
     
  13. Simba

    Simba Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik wel cool nieuws.

    Zal dus denk ik niet lang meer duren voordat dit MoBo in alle consoles zit.

    Maar dat is misschien alleen nog de GPU die 65nm is, de CPU zou nog even 90 blijven dacht ik gelezen te hebben.
    Als het echt duidelijk is dat alles 65nm is koop ik maybe wel een nieuwe.
     
  15. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleempje is dat alle Elites die ik zie, van begin juli zijn... Ik heb nog nooit een nieuwere gezien, bijv. uit augustus.... Jullie wel?

    Maar, dit doet me waarschijnlijk wel weer overstappen naar de Halo pack premium... Elites van nu hebben nog dezelfde "kinderziektes" van de premiums van voor HDMI... |:-
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Sinds gisteren!

    [​IMG]
    [​IMG]

    Nu nog een Aurea Ambilight van Philips! :D

    Mijne is trouwens ook uit Juli 26ste, BenQ drive. Hij is zelfs stil. :eek: Ongeveer hetzelfde als me pc... geen opstijgend vliegtuig, en dat is de Premium van een vriend van mij wel ghehe. Naja ik ben blij met me Elite! :b:
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hopen dat ie het blijft doen, net post gelezen van Amerikaan waarbij de elite na 3 minuten het begaf.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Naja hij heeft al een tijd(je) aangestaan, maarja hoop het idd wel! Gelijk alle xbox live demos gedownload! Best vet allemaal, maarja op gewone tv ziet het er niet allemaal even vet uit vind ik, daarom snel maar een ambilight kopen!
     
  19. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mm de mijne lijkt zo kleine rechte krasjes te maken, of zou dat komen van de hoesjes
     
  20. Hero of Dragons

    Hero of Dragons Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit te denken om zo'n elite aan te schaffen,maar na 5 kapotte 360's in me achterhoofd wordt het een moeilijke keuze :confused:.
     

Deel Deze Pagina