Ik ben hier n tijdje niet geweest en ik lees nu al veel berichten van jou over je kapotte xboxxen.
Het verbaast me dat mensen hier jou adviseren om je Elite om te ruilen in de winkel omdat je enkele vastlopers zou hebben.
Bijna alle vastlopers worden veroorzaakt door de disc zelf, de game dus en niet door de xbox.
Ik heb zelf een launch xbox360 en die doet t vanaf t begin foutloos en is werkelijk fluisterstil. Maar ineens kreeg ik n tijd geleden wel 3 vastlopers op n avond, maar alleen bij Need for speed Carbon. Nadat ik de game had geruild voor n ander exemplaar, was t probleem zo goed als opgelost.
Het lag dus echt aan de dvd. Probeer dus eerst de dvd s goed schoon te maken en als dat niet lukt: dan omruilen.
Want ik heb al van jou gelezen dat ook je nieuwe Elite vastloopt, dus kan je wel nagaan dat er iets anders aan de hand is toch?
Maar ondertussen heb je al ik weet niet hoe vaak gemeld dat je box is vastgelopen en dat dit al je 5de xbox is, terwijl ik denk dat t dus gewoon aan je game ligt. Want ik las ook al dat je het maar bij 1 bepaalde game hebt.
Je hebt ook al premiums omgeruild, ben benieuwd wat daar dan mee was.
Net zoals ik laatst weer s las van iemand die een nieuwe Elite voor de eerste keer aansloot en meteen rode lampjes verschenen. Wat een slecht product riep deze persoon. Daarna nog s 10 reacties van mensen die t schande vinden.
Ik denk dan meteen: kabels niet goed aangesloten, dan krijg je ook rode lampjes. En ja hoor, later blijkt er niets aan de hand te zijn, kabel niet goed in de tv ofzo. Maar alle posts zijn dan al geplaatst.
Ook deze week iemand die riep dat zn nieuwe box perfect ronde krassen op zijn game maakte...schandalig!!
Nou ik weet niet of jullie wel s heel goed naar jullie games hebben gekeken? Kijk maar s van heel dichtbij in het licht en dan ietsjes kantelen en kijk naar ong 1cm vanaf t middengad....verdomd een kras! Ja maar die hoort er gewoon op te zitten hoor! Ik weet zelf niet wat er op dat gedeelte staat, maar er zal wel speciale data op staan, maar die zit dus op iedere xbox360 game.
Ik weet dat ik makkelijk praten heb, aangezien die van mij t zo goed doet, maar t valt me gewoon op hoe vaak dit soort posts ook herhaald worden bijv
-mijn box doet soms raar, hopelijk niet stuk
-hoop t niet dat die kapot gaat
-ja helaas toch kapot gegaan
-microsoft gebeld, sturen sticker op
- waar blijft die sticker nu voor mn kapotte xbox
-kapotte xbox opgehaald, hopelijk snel terug
-ik wacht nu al 2 weken
-ik wil een compensatie
-morgen wordt mn kapotte xbox geleverd
enz enz enz (you get the point
)
Begrijp me niet verkeerd, t lijkt me ook heel erg als die kapot gaat. Maar die van mij staat iedere dag 3 uur aan en in mn vorige woning was t s zomers zó ongelooflijk heet, dat ik alleen in een short zat te gamen en t zweet langs mn rug liep, maar die xbox360 deed t altijd.
En nee, je moet m niet verschuiven als die aanstaat. Dat moet ik met mn pc ook niet doen, aangezien de harde schijf dan ook als n dolle rondtolt en je dan schade aan je pc krijgt.
En je hebt tegenwoordig 3 jaar garantie toch. Ik zat gisteren s die ps3 forum te lezen en daar hebben ze bijna helemaal geen uitval. Maar je leest daar nooit over hoe goed een game is, want er zijn er volgens mij nog niet zoveel?
Alleen F1 zou ik wel willen spelen, maar die controller van die ps3 vind ik een stuk minder goed! En volgens mij hebben ze bij de ps3 ook nog geen stuurtje?
Klik om te vergroten...