1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Spiegelbeeld. Ik heb hem wel eens andersom gezien.
     
  2. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich lijken ze wel erg op elkaar...

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb dat vind ik ook ..2 druppels water .. als ms dit gaat aankondigen dan is het volgende week
     
  4. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik dan mis, en waar op Tweakers ook al over gesproken wordt: waar is mijn TOSLINK gebleven? Want HDMI is leuk maar dit begint te lijken op dat ik een nieuwe versterker moet kopen met HDMI-passthru alsmede mogelijk een nieuwe TV want mijn huidige TV heeft maar 1x HDMI en die wordt op dit moment gebruikt door mijn DVD-speler.
     
  5. Menace

    Menace Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je koopt die nieuwe gewoon niet :)
     
  6. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de "nieuwe" Xbox 360 nog steeds op de oude manier aansluiten dus ook al heeft deze HDMI, je bent niet verplicht het te gebruiken. Het is een toevoeging, niet meer, niet minder. Wil je ook digitaal geluid hebben dan lijkt het erop dat je dan de AV-kabel met TOS-link moet gebruiken of de HDMI aansluiten op een versterker met deze optie (en die zijn niet goedkoop).

    Edit: waar niemand het hier over heeft maar wat ik zeker ook belangrijk vind is de nieuwe CPU die koeler zou moeten blijven. Hopelijk betekent dat ook dat de Xbox minder snel kapot gaat.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    geen USB ding, want dan ziet mijn klepje er zo gaar uit laat ze maar er iets aan de achterkant voor verzinnen..
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    En dan te bedenken dat ik vorige week mn 360 besteld heb :mad:.

    Mocht het waar zijn, dan denk ik dat het product toch een iets andere naam gaat krijgen. Gewoon omdat deze veranderingen te ingrijpend zijn om eigenlijk nog van een Xbox 360 te spreken.

    Bij het maken van de Xbox 360 heeft MS gekozen om geen HDMI ingang er in te zetten (en om de HD-DVD speler extern te verkopen). Van zodra ze er 1 van die 2 dingen insteken kan je imo niet meer spreken van een Xbox 360.

    Zover ik weet hebben ze echter nooit echt ontkent dat er ooit een grotere HDD zal verschijnen. Maar toch zou ik me genaaid voelen moest ie zo direct erbij komen te zitten voor dezelfe prijs (zo'n HDD voor een laptop kost in de winkel toch al rond de €125).
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik neem aan dat Micorosft met een apparte Xbox 360 hdmi kabel komt met een toslink aansluiting
     
  10. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel een beetje bagger voor degenen met een 'oude' xbox 360. Het lijkt me wel redelijk als er ook een nieuwe reeks harde schijven voor de 360 komt, gewoon betaalbare harde schijven van 20-360 GB. Dat zou echt een pluspunt zijn voor de 360, aangezien je dan in principe oneindig veel schijfruimte hebt, terwijl je bij de ps3 altijd aan de 60GB vast zit.
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Kun je ook uitbreiden hoor .;)
     
  12. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, de nieuwe naam zal denk ik Xbox 361 worden :+
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Update, MS reageert op Xbox 360 'V2':


    Dus niet veel wijzer van geworden!:+
     
  14. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    als dees uitkomt kun je tog ook nog gewoon de huidge 360 gebruiken of kan je die gelijk wegdonderen of??
     
  15. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt me idd sterk dat aleen de nieuwere versies, hdmi bevatte voor 1080P

    neem idd aan dat ze voor de "oudere" 360's ook een kabel zullen maken zodat we wij ook op 1080P kunnen spelen.

    anders zijn het zeker een stelletje naaiballe =)
     
  16. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Die chip is toch zuiniger? Hoor ik daar iemand interne voeding zeggen?

    PLEASE MICROSOFT GEEF ONS EEN COMPACT APPARAAT, ALS JULLIE DAT DOEN, INTERNE VOEDING, HD-DVD EN STILLER, DAN KAN MICROSOFT ECHT ONE ON ONE MET SONY.

    Zo dit was dus echt belangrijk ik zet mijn capslock namelijk niet zo maar aan. :D
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Tuurlijk, er veranderd eigenlijk niets aan de 360 wat de performance bepaald. Je zal dan misschien geen games kunnen spelen op 1080p (als er überhaupt een game komt die dat ondersteunt en als je HDTV dat ondersteunt), maar nog steeds wel op 720P (en 1080i).

    De grotere HDD zal ook geen effect hebben op de performance aangezien er bij de 20GB als plaats genoeg is voorzien als cache geheugen voor de games. De CPU op 65nm zal alleen de stabiliteit verbeteren.
     
  18. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    aangezien ik maar 720 p heb en aan 20 gig genoeg heb is het niet nodig voor mij

    edit: wat bedoel je met stabiliteit?
     
  19. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    De CPU op 65nm betekent minder hitte, en dat betekent minder vastlopers, en dat betekent stabieler. :)
     
  20. Schelemug NL

    Schelemug NL Guest

    Als ze er ook een HD Dvd speler in hebben gebouwd, en hij niet meer als 500,- kost koop ik hem gelijk. Ik verkoop me 'oude' 360 dan wel met een paar ouwe games, en leg wat bij voor deze versie.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina