Ik snap niet dat iedereen zich genaaid voelt?..
Leuk is anders maar dit gebeurt al zolang er consoles bestaan..Hardware word continue verbeterd (voornamelijk om kosten te besparen) en is voornamelijk intern dus aan de buiten kant zie je geen verschil maar er worden wel degelijk dingen veranderd/verwijderd/toegevoegd etc.
Een voorbeeld sinds de release van de PS2 zijn er 14! revisies geweest. Ik heb zelf meerder PS2 in mijn bezit gehad in de loop der jaren o.a dus door die revisies. Zohad de launch model (Japan) geen ingebouwde dvd speler maar moest je een encrypted speler copieren van een meegeleverde cd-rom naar je memory card! en een PCMCIA slot i.p.v. de expansion bay. en bij latere modellen werden er ook geen kleine veranderingen toegepast (althans dat vond ik) van ingebouwde IR poort i.p.v dongle, verwijdering firewire port, de mogelijkheid om DVD-RW en +RW discs af te spelen, progressive-scan, stillere fan, ingebouwde netwerk adapter i.p.v losse adapter. Dus hou aub op met die ikvoelmegenaaid posts en stick to the topic! bedankt..
Laatst bewerkt: 6 jan 2007