1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat je de Xbox 360 premium met de PS3 20 GB moet vergelijken. Dan heeft de PS3: Blu ray disc en HDMI als voordeel. Maar zal de consument hiervoor 100 euro meer waard vinden?
     
  2. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht dit zo zijn, voel ik me fliink genaaid.
    Grote kans dat ik 'm dan niet meer hoef. Is al keer stuk geweest en momenteel doet ie soms weer gekke dingen... dus vrees binnenkort voor het ergste.
    Straks ga je zien dat iedereen de 360 te koop zet... wordt niets waard en iedereen wilt de nieuwere versie... wordt duur grapje!!!
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  3. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt ego van MS, ik weet marketing is belangrijk voor MS om de Nex-gen wars te winnen. Maar ze denken echt NIET aan de 9,5 miljoen mensen die de Xbox 360 hebben gekocht....Als ze nou met een speciale HDMI kabel ofzo komen en met dat probleem van een te kleine HDD (inruilactie plus we betalen een klein bedrag erbij misschien?) :+ Zou het niet zo erg zijn.
    EDIT: nieuwe plaatjes en video van de Xbox 360 v2, het opvallende is dat er staat dat er wat veranderingen zitten bij de moederbord en dat er nieuwe chip inzit.
    http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EEylpyZkVpwzemjZKk.php
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  4. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Minder, het is dus geen hoax :mad: Zouden ze hierna nog oude versie 360 's gaan maken anders zeg ik gewoon dat hij kapot is en dan hopen dat ik zo'n nieuwe krijg :)
     
  5. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat het lukt, alsof je een kappotte core stuurt naar de repair center en ze sturen je gewoon een premium terug......
    Maar op xbox.com forum staat er dat dit maar een prototype is. Dus het hoeft niet perse om de markt te komen, wel een vette prototype in iedergeval.
     
  6. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor iedereen die het nog niet geloofd.
    Op www.xbox-scene.com staat een filmpje waar ze de HDMI slot gebruiken plus nog wat hi res foto's.

    sorry dubbel zie ik net iemand was me te snel af:p

    Grtzz berend
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan al via de ''oude'' kabels 1080p ontvangen.
    Maar als deze uit komt ga ik me genaait voelen :mad:
     
  8. Menace

    Menace Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap niet zo goed waarom eigenlijk.....

    Alleen met een 'Full HD' TV heb je iets aan 1080p, en ik verwacht dat het overgrote merendeel van de mensen hier die niet hebben.

    Daarnaast zullen de games dan ook 1080p moeten ondersteunen, en die heb ik ook nog niet gezien.

    Denk dat het allemaal dus wel wat meevalt :)
     
  9. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar iedereen wil de betere moederborden enzo want die produceren minder warmte en dus ook minder vastlopers/kappotte 360's. En ook omdat bijna iedereen hier al een 20 Gb schijfje heeft en er nu in één keer een veel betere is :mad:
     
  10. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht wel af
     
  11. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap niet dat iedereen zich genaaid voelt?..

    Leuk is anders maar dit gebeurt al zolang er consoles bestaan..Hardware word continue verbeterd (voornamelijk om kosten te besparen) en is voornamelijk intern dus aan de buiten kant zie je geen verschil maar er worden wel degelijk dingen veranderd/verwijderd/toegevoegd etc.

    Een voorbeeld sinds de release van de PS2 zijn er 14! revisies geweest. Ik heb zelf meerder PS2 in mijn bezit gehad in de loop der jaren o.a dus door die revisies. Zohad de launch model (Japan) geen ingebouwde dvd speler maar moest je een encrypted speler copieren van een meegeleverde cd-rom naar je memory card! en een PCMCIA slot i.p.v. de expansion bay. en bij latere modellen werden er ook geen kleine veranderingen toegepast (althans dat vond ik) van ingebouwde IR poort i.p.v dongle, verwijdering firewire port, de mogelijkheid om DVD-RW en +RW discs af te spelen, progressive-scan, stillere fan, ingebouwde netwerk adapter i.p.v losse adapter. Dus hou aub op met die ikvoelmegenaaid posts en stick to the topic! bedankt..
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  12. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    w8 es eve :p welke kabel moet ik kopen wil ik 1080p ontvangen :)
    dat is tog het hoogste voor de 360, dus dan ga ik die even halen !
     
  13. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal met je eens. Niet zeuren jongens :b:

    Ik vraag me wel af hoe het dan zit met de audio aansluiting als je HDMI wilt gaan gebruiken. Lijkt me een beetje raar als je dan nog de grote 360 stekker erin moet steken voor de audio kabels, en of dat sowieso past is een 2e vraag. Dus misschien moet je perse de audio over HDMI gebruiken, en naar mijn inzien zit dat niet op alle TV's, en zou je dus echt een HDMI receiver moeten hebben oid. We zien het wel. Speculatie, speculaas.
     
  14. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Voor veel mensen zal deze verbetering niet uitmaken.
    De meeste mensen hebben nog geen HDTV en HDMI is niks minder dan een dunner kabeltje, hij heeft wel een grotere bandbreedte, maar ik denk niet dat de nieuwe 360 dat zal benutten. De 65nm processor geeft minder warmte, waardoor er minder koeling nodig is. Bij de oude processor wordt de extra hitte opgevangen door een extra koeler. Dit maakt dus ook niks uit. Want ik heb eigelijk nooit last van het geluid van de vans. Wel maakt de dvd-drive veel lawaai. Verder zul je de nieuwe HDD apart kunnen kopen, waarschijnlijk.

    EDIT: @ JEFFOR,

    De HD-componentkabel en de HDMI kabel kunnen beide 1080P aan.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  15. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dames, de Xbox 360 kan al 1080p aan.
    Kijk maar,

    [​IMG]

    Als je me niet gelooft, maar ik desnoods nog een foto van het HD menutje :)
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Mwa, op het moment dat de filmstudios in de toekomst het ICT activeren op hun HD-DVD schijfjes, zitten de HD-DVD add-on eigenaren wel degelijk met een probleem. Over component video wordt dan het HD signaal gedownscaled, en alleen over HDMI kan men in volle glorie genieten van 720p/1080p. Dus iedereen met een 1e revisie Xbox 360 en de HD-DVD speler zijn dan gedupeerd.

    Verder twijfel ik ook wel een beetje aan de bron van deze screens en het filmpje....niet bepaald een legale site....Dus waarom uitgerekend zij met zulke info naar buiten komen?
     
  17. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    heb jij een Full HDTV dan? Die 1080p ook echt aankan en dan dus geen 1080i zooi.
     
  18. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, het grote verschil tussen de huidige aansluitingen op de 360 en HDMI is dat het digitaal is, in plaats van de analoge component en vga aansluitingen. Digitaal staat gewoon voor minder vatbaarheid voor storingen en gewoon strakker gedefineerd beeld. Het zal niet reteveel schelen, maar wel iets. Dat het meer bandbreedte heeft ed, maakt idd geen bout uit voor de 360.

    Verder heb ik natuurlijk ook mijn twijfels bij dit bericht :)
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Full HDTV's zijn eral en betaalbaar. Voor €2000 kan je al een 40"+ Full HDTV kopen. Misschien duur zal je zeggen, maar eind 2005 (een dik jaar geleden dus) kostte een 32" HD Ready HDTV ook €2000. Die prijzen kunnen dus zeer snel zakken.
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Maar veel FullHD TV's kunnen alleen een 1080p signaal binnen krijgen via HDMI (via Component en VGA gaat het vaak maar tot 1080i) en HDMI geeft ook een net wat mooier beeld dan de analoge kabels. Het is dus gewoon erg prettig om een HDMI kabel te hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina