1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarcelG

MarcelG Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook Interpolis en nadat Microsoft had aangegeven de 360 niet meer te repareren maakte Interpolis netjes €399 over.
    Als je een goede inboedelverzekering hebt ben je voor bliksem en afgeleide schade (indirecte bliksem) verzekerd.

2. Jarno120

Jarno120 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    echt genaaid dat die hdd 120GB wordt -.-

3. basovich

basovich Guest

?? omdat..

4. Jarno120

Jarno120 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij 2 jaar geleden een xbox360 premium kochten met een 20gb hdd, wacht je 2 jaar, komt voor 50 euro meer een xbox met 120gb hdd op de markt -.-

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wat verwacht je dan, dat de ontwikkeling stil staat?

6. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar het is wel opmerkelijk dat voor 50 euro meer het 6voudige qua geheugenopslag wordt aangeboden. Niet dat ik het heel erg vind, maar het is wel opmerkelijk imo, cker omdat er in 2006 ook niks aan veranderd is..

7. Sebastiaandebruin

Sebastiaandebruin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

Aangezien ik hier waarschijnlijk de enige ben zonder xbox360 had ik een aantalvragen aan jullie "kenners". De xbox360 elite wordt dus 500 euro en de premium is al te halen vanaf 350 euro (400 euro supersizepack). Waarom zou ik dan in godsnaam 100 euro meer betalen voor een console met 100 gig extra en maar 1 controller en geen plug and play kit? Wanneer je bij de xbox360 elite het zelfdewilt alseen supersize pack kom je uit op zo'n 150 euro extra... Nou weet ik als leek natuurlijk niet hoeveel gebruikde gemiddelde xbox gebruiker maakt van zijn HD, misschien kunnen jullie mij daarbij helpen? Ik zal de xbox360 alleen gebruiken voor spelletjes en het updaten hiervan, geen poespas met mp3,s of hd films (daar heb ik een pc voor). Heb ik dus die 100 gig extra nodig om de komende jaren up 2 date te blijven met mijn xbox360 games? Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groeten,

Sebastiaan de Bruin

8. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Sebastiaan,

De Xbox 360 Elite is voornamelijk voor mensen bedoeld die veel gebruik maken van de Video Marketplace, waar je HD-films etc kan downloaden. Voor deze mensen is de 120GB HDD dus wel interessant omdat die films veel ruimte in beslag nemen. Voor de meeste mensen die geen gebruik (kunnen) maken van de Video Marketplace is de 20 GB HDD meer dan genoeg. Ikzelf heb altijd genoeg ruimte over. Demo's die ik download verwijder ik nadat ik ze gespeeld heb, en voor de rest gaat deze ruimte op aan extra content voor games die ik download. Naast de 120GB HDD heeft de Elite een HDMI aansluiting, wat inhoud dat de beeldkwaliteit en het geluid iets beter zouden moeten zijn. Verschil is alleen niet te zien of te horen.

Dus als ik jou was zou ik mooi voor de superzise pack gaan. Alles wat iemand nodig heeft die geen grote gebruiker is van Video Marketplace. De superzise pack is goedkoper, en je krijgt er een hele zooi aan spullen bij die je goed kan gebruiken.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als je geen 100 gig extra nodig hebt en ook geen gebruik wilt maken van HDMI dan kan je beter een normale premium kopen... Blijkt het dat je later toch meer gebruik gaat maken van de HDD dan kan je deze later als nog los kopen

10. Looney-Crew

Looney-Crew Punish and Enslave

Leuk Bevonden:
    0
    jajaaaaaaaaaaaa hij is er!!! de elite 499 euro op www.xboxhome.nl

\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/

_0/

@ Jarno....dat heb je met techniek....kun je beter 5 jaar wachten heb je een xbox 720 met golden hdmi of dat soort shit....je koopt het gewoon en over een tijd voel je je genaaid want dan is de techniek beter en is ons spul ''oud''.....zo zit het nou eenmaal daar moet je jezelf bij neerleggen.....wordt zo moet van die mensen die zich meteen genaaid voelen.....ja jammer dan het is niet anders en je kunt er lang of kort over lullen...je bent niet de enige die het jammer vind.

Laatst bewerkt: 23 jul 2007
  11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Hij is er nog niet :)

Xbox 360 Elite

De Xbox 360 Elite is vanaf nu te bestellen op onze website. Op 24 augustus komt hij uit in nederland. Wil je als 1 van de eerste in Nederland een Elite bemachtigen. Bestel hem dan nu !

12. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet dat jij de Elite al had en al uitgebreid de Premium met de Elite hebt kunnen vergelijken.

13. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zat vandaag een riview van de elite te kijken op youtube en daaruit begreep ik dat de 120gig hardeschrijf al voor 17gig volstaat met demo's. Opzich lijkt me dat verdomde handig aangezien ik toch echt niet het geduld heb om ze allemaal te downen......

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Toch verdomd dat dat waarschijnlijk niet de nieuwste demo's zullen zijn.

15. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet.

Engagdet had een test uitgevoerd waarin ze keken naar het verschil in beeldkwaliteit tussen de Premium en de Elite, met het spel Gears of War.
    Link erbij? alstublieft:
    http://www.engadget.com/2007/04/26/xbox-360-elite-vs-classic-the-test/

Laat in het vervolg dit soort mongolige opmerkingen aub maar achterwege.

Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  16. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Dag allemaal,

Ik heb sinds januari 2007 geen 360 meer. Deze toen verkocht ivm nieuwe drukke baan en problemen met dit apparaat (o.a. bekrassen en crashen).

Nu verveel ik me soms weleens en wil weer graag gaan gamen.
    Ik denk dat ik weer voor de 360 ga. De PS3 vind ik niet echt sterk overkomen. Je hoort er te veel negatieve dingen over.

Ik had ook gelezen dat de Elite zal komen. Is er ook iets anders aan de binnenkant? De hardware zal natuurlijk hetzelfde zijn, maar hoe zal het met de ventilator etc zitten? Ik vind de 360 best veel lawaai maken met een schijfje erin.

Als dat allemaal ook hetzelfde is...ben ik van plan de SuperSize pack te halen. Dan heb ik alles voor een mooie prijs en ben ik binnenkort weer op Live te vinden!

Alvast bedankt voor de reacties!

17. forsho

forsho Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals microsoft al zei: De elite is voor de elite mensen, die iets extras willen. In principe heb je aan een xbox360 core systeem +memorycard voor 300euro al alles wat je nodig hebt om te beginnen. Maar voor 100euro meer heb je de supersize pack. Dus zou voor die supersize pack gaan voor 400euro.

En als je xbox over een half jaar ofso kapot gaat krijg je een nieuwe xbox terug met 65NM dat houdt in minder lawaai en minder warm.

Dus gewoon snel die supersize pack halen, vanaf augustus gaat de xbox360 knallen met topgames.

AUGUSTUS: Blue dragon, stranglehold, BIOSHOCK

SEPTEMBER: HALO3

OKTOBER: GTA 4, Lost Oddyssey

NOVEMBER: assasins creed, Mass Effect, PGR 4, army of 2

DECEMBER: HALO WARS, ALAN WAKE,

Dit zijn echt de topgames en meeste exclusive op 360, ook zijn er nog veel andere games die uitkomen maar die hierboven staan zijn echt allemaal van een heel hoog niveau.

18. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de info!

Begin 2007 was ik dat ding gewoon enorm beu, dus vandaar ook de verkoop. Ik game al vanaf mijn 6e (NES in 1989) en dat blijft gewoon in je zitten.

Ik denk dat ik vandaag is even voor de supersize pack ga kijken :).

Dat er veel toppers aankomen wist ik al en dat is ook juist sterk!

/edit: Als ik bijv. de Forza 2 pack koop, is dat de game in een doosje zoals ie ook los wordt verkocht, of heb je dan zo'n plastic mapje eromheen?

Laatst bewerkt: 27 jul 2007
  19. forsho

forsho Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt gewoon normale doosje erbij :)

20. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit uit je eigen fantasie ontsproten of heb je hier ook een bron van?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina