1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    bij een pc kun je bijna elke week wel een nieuwe kopen, zo snel gaat het bij pc's
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Daar heb je een punt, maar welke 360 je ook hebt, je kan nog steeds elk spel spelen, in dezelfde kwaliteit en op dezelfde snelheid in tegenstelling tot PC's. Dat is 't belangrijkste. Qua nieuwe (voor velen overbodige?) snufjes heb je inderdaad een verouderd model met een 1ste revisie Core/Premium.
     
  3. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet helemaal waar, er komen al games waarbij een HDD verplicht is.
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je gelijk in, en mensen met een Core systeem zonder HDD vallen dan inderdaad buiten de boot.
     
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    maar de meeste mensen wat een Core hebben besteld gebruiken deze als DVD speler en om Arcade games op te spelen. bijna nooit voor het vele spelen van grote games
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Die games liggen al weer een paar jaar in de winkel.
    De eerste game waarbij een HDD moest hebben was Football Manager.
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar een HD requirement is meer een shift in gamemaking/games dan het echt naaien van mensen.
    Tenminste dat zie ik dan zo.
    Niet echt slim om wel 2 varianten te hebben die ogenschijnlijk het zelfde zijn dan maar ok.
     
  8. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    175 euro
     
  9. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al iets bekend over inruil acties ?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit is trouwens complete onzin ..we hebebn dit ook wel eens gehad met een Nederlandse promotor .. die beweerde dat er voor de HD-DVD games gaan uitkomen
     
  11. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Nope, bij xboxhome staat ie al voor 155,-
     
  12. basovich

    basovich Guest

    hoeveel gaat de Elite nou in Nederland kosten?? ik las ergens €450. maar Overal is hij niet voor minder dan €500 te bestellen.
     
  13. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die elite wel een beetje onzin.. 120 GB kun je los kopen en HMDI kabels (of vervangers met dezelfde functie voor de Premium) zullen vast wel los komen..
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Nope, je hebt namelijk alleen maar een AV-mulit out. Dus alleen analoge video. HDMI is toch echt digitaal, dus je hebt een andere uitgang nodig en dus ook een andere Xbox 360.
     
  15. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    en je tv moet het uiteraard hebben, ik ken mensen die dan een elite willen kopen voor de hdmi die geen hdmi aansluiting op de tv hebben :+
     
  16. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben heel erg aan het twijfelen tussen een Elite, een HALO limited edition 360 of een gewone 'premium'.

    Heb al uren zitten lezen op Tweakers, Endgadget, AVS, Afterdawn, HDTVarcade en andere zooi en iedereen roep wat anders.
    Ik heb een Samsung die 720p/HDMI aankan ( en ik moet zeggen dat de PS3 er mooi beelden op weergeeft via HDMI ). Maar.....of het de moeite is heb ik nog steeds niet helder. Ben zowat blut i.v.m. nieuwe woning namelijk en 500 roebels komen dan toch vrij hard aan :).

    For the record, ik ga die 120 GIG schijf niet echt gebruiken vrees ik. Mijn redenen voor een ELite zijn:
    - de kleur
    - HDMI
    - drive schijnt iets rustiger te wezen ( al zie je nog steeds dat ze gebruik maken van 3 toeleranciers....waarom niet kiezen voor 1 stille drive??? )
    - heatsink / epoxy dus minder RROD?
    - CPU op 65nm? Who knows, maar schijnt van niet.

    IK heb er eigenlijk zo'n haast mee omdat ik BIOSHOCK moet spelen :)

    Een advies?
    Thnx
    Tallon
     
  17. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ken je allebei wel schrappen als redenen om een elite te nemen, nooit officieel bevestigd door ms.
     
  18. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Heatsink en Epoxy zitten erin...zullen ze niet zeggen, maar er zijn foto's zat die daar het bewijs voor zijn. 65 nm is nooit bewezen, maar al is het zo MS zal er nooit uitspraken over doen.

    Epoxy CPU en GPU:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Verder ook wat wijzigingen in het moederbord: link
    http://www.llamma.com/xbox360/news/inside_the_xbox_360_elite.htm

    Heatsink o.a. en andere kleine vernieuwingen:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2007
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik zie de voordelen van HDMI niet zo, er zou amper tot geen verschil zijn met Component. En de drive in de US versie van de Elite schijnt helaas net zo lawaaierig te zijn :'-(, althans, dat is wat ik een tijdje terug las. Wat is het voordeel precies van die 65nm CPU? Ik dacht dat het alleen kostenbesparing zou zijn.
     
  20. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0

    65nm GPU is het probleem schijnt het ( niet de CPU ).
    65 nm wordt minder heet is is voor MS goedkoper te produceren dacht ik.
    Engagdet liet screenshots zien waarin ze zeiden dat de verschillen niet groot waren. ( iedereen zonder - 10 kan echter zien dat het detail veel groter is en er meer diepte in vooral het zwart zit ).

    Op Eurogamer staan ook enkele screenshots waarin je ziet dat HDMI een licht voordeel laat zien ( let op de dwarsspijlen van de ramen in de gebouwen rechtsboven ).
    Maar dat schijnt dan ook per tv te verschillen8)
    Wordt er niet duidelijker op :+
    [​IMG]

    Verdere info op:

    http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=78001&page=5
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina