1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is gewoon precies dezelfde controller, maar dan met een ander kleurtje.

    Gaat dus ook werken op de 'oude' 360 :)
     
  2. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    De Elite is geinig, maar waarom geen witte?!
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Komt nog wel. Witte Premium, mèt HDMI aansluiting en mèt de 65 nM fan.
    Enige verschil zal waarschijnlijk het HDD formaat zijn.
     
  4. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb heel lang getwijfeld om hierop te wachten. Reden dat ik nu voor de ELITE kies...heb geen 360 meer ( was hem een beetje zat )...wil dolgraag Bioshock en HALO 3 spelen....en denk maar zo: als die Elite in de poeier loopt krijg ik een nieuwe Elite daarvoor terug. Daarnaast trok de 449 me over de streep.

    Vind het net iets beter klinken als 499 ( zit tussen mijn oortjes denk ik :) )
    Vind zwart ook meer old-skool. Heb het wel gehad met dat wit:x
    Bovendien...staat mooi naast mijn zwarte Samsung en dito PS3:):
    Zag in de folder van Dynabte ook de premium met Gears voor 349...ook geen slechte deal:b:
     
  5. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik vraag me alleen af wanneer deze beschikbaar zullen zijn in Nederland...
     
  6. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Me too :) De nieuwe HDMI Premiums zullen er denk ik wel redelijk snel zijn, paar maandjes ofzo. De falcon of 65nm zal denk ik pas einde van het jaar het daglicht zien hier.

    Ik ga zeker geen Elite halen bij launch. Ten eerste vind ik het zwart niet zo heel cool, tenminste, wit vind ik nu wel netjes. 120GB heb ik écht niet nodig op t moment. En ik kijk ook eerst even mooi de kat uit de boom wat betreft dat HDMI, ik ben nog niet overtuigd.
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    * momelt iets over 'kinderziektes'...
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent bang voor kinderziektes in de Elite? Wat betreft het HDMI enzo? Zou ook best kunnen hoor dat dat nog gaat komen. We'll see :)
     
  9. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    HDMI is geen kinderziekte. Kinkhoest wel:)
    Ik kan me niet voorstellen dat er problemen zijn met HDMI in ieder geval.
    Tis geen slijtdeel. Ik ben wel superbenieuwd naar de DVD-ROM drive. Misschien kucht die nog wel als iemand die kinkhoest heeft:D
     
  10. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Die Premium pakketten met HDMI waren in Amerika gelijk beschikbaar, maar nog geen berciht over Europa dus? Want in Amerika kwam dat bericht gelijk met de prijsverlaging
     
  11. alpha_prime

    alpha_prime resident@gekkenhuis

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeiedag allemaal,

    Ik ben van plan een tweede 360 te kopen, en heb een budget van rond de 600€. Ik was eerst van plan een premium te kopen en die te waterkoelen, maar nu hoor ik dat de hdmi versies misschien uitkomen. Ik ben nu aan het twijfelen tussen de elite en de premium. Als ik de premium koop, heb ik waarschijnlijk geld over om hem te waterkoelen. Met de elite zou dit waarschijnlijk niet meer lukken. Zou het een goed idee zijn om de elite te kopen en zo te laten? Zijn de problemen met uitvallen nogsteeds zo erg?
     
  12. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe Xbox 360 Premium en Elite untis worden geleverd met extra heatsink, dus de Xbox 360's van tegenwoordig worden minder warm en overhitte hardware zal dus minder snel voorkomen.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2007
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    De zwarte controller kan je ook gewoon gebruiken op je Premium toch ? Moet toch eind van het jaar een controller erbij kopen dan neem ik wel een zwarte :)
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja hoor, helemaal hetzelfde afgezien van de kleur :)
     
  15. alpha_prime

    alpha_prime resident@gekkenhuis

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    OK. Nog een vraagje ivm met de harde schijf: die 120 gig schijf is toch niet echt nodig? Ik hoor allemaal verhalen over mensen die de nieuwe schijf MOETEN hebben, maar dat heb je toch alleen nodig voor video's te downloaden enzo, of heb ik dat nu verkeerd begrepen?
     
  16. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die schijf is handig als je allerlei HD films en demos download op Xbox Marketplace, anders heb je aan 20 gig meer dan genoeg
     
  17. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is komt de Elite vrijdag uit. Zit die kabel waarmee je shit van je ouwe harde schijf naar je nieuwe harde schijf kunt overzetten er al meteen bij of moet je die er bij kopen?

    Echt vette shit met HDMI en 120 gb HD :). Ik wil wel cker weten of dat overzetten van je account werkt voordat ik hem koop. Heb niet voor niks die 11000 GS opgebouwd, ik ga echt niet overnieuw beginnen :9.
     
  18. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft de Elite betrouwbaardere hardware dan eerdere generatie Xbox 360 untis? Zoals extra heatsink enzo?
     
  19. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Kijk is, al had je even omhoog gescrolt kwam je uit op dit bericht:

     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de kabel zit niet bij de elite .. je moet deze gratis bestellen bij de helpdesk .. als het goed is moet je het serie nummer van de 120GB hdd opnoemen ... je kan ej gamertag makkelijk overzetten door recover gamertag
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina