1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0

    dat heb ik ook :+ maarja ik had de vraag al in een andere thread gesteld en volgens Fardo moest je microsoft bellen voor een kabeltje omdat deze niet in de winkel te koop was
     
  2. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik weet dat ik dat vanochtend gezegd heb omdat een vriend van me laatst dat tegen me zei, maar wou het even van meerdere weten ;)
     
  3. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    nog een keer dan, omdat er geen prijsverlaging thread is nadat Fardo ze allebei gesloten heeft
     
  4. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Goeiemorgen, ik kom er ook even achter dat jij beide berichten had geplaatst. excuus :cool:
     
  5. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, geef niet ;) Maar zijn er nog mensen die weten of de Elite over extra heatsink(s) of andere betrouwbaardere hardware beschikt, zodat de kans kleiner is dat die kappot gaat ofzo?
     
  6. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja goeie vraag. Misschien minder kans op die drie rode ringen ofzo?
     
  7. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegenwoordig zetten ze in Xbox 360 die zijn opgestuurd extra heatsink boven op de GPU chip zodat die niet te warm wordt, want grootste probleem die zorgt voor de Ring Of Death is dat de GPU te warm wordt en kapot gaat of losraakt van het moederbord. Wanneer ze gewoon ook in de Xbox 360 units die in de winkels komen een heatsink boven de GPU chip zetten is dat probleem opgelost.
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vind mijn Xbox360 (Launch) nog steeds heel betrouwbaar.
    Geen vastlopers en ook geen krassen op de DVD's

    Vind het alleen jammer dat de Eilte geen Hoogglans Zwart is anders had ik hem wel gekocht.
    Heb nu het audio/tv meubel in 3 kleuren verdeelt.
    Links = Wii en Xbxo360 + HD-DVD.
    Midden = Zilver Yamaha versterker.
    Rechts = HD-decoder en PS3.
    Bovenop staat mijn LE32R71B
     
  9. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb (of had eigenlijk) een Xbox 360 launch console maar die is ook getroffen door de Ring Of Death paar weken geleden, ben nu van plan een Elite te kopen en dan wanneer me Premium Xbox 360 terug is van reperatie die te verkopen of te gebruiken voor in de woonkamer ofzo. Maar ik wil eerst zeker weten of de Elite over die extra heatsink boven op of vlakbij de GPU chip beschikt.
     
  10. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil de 120gb hdd er los bij kopen voor mijn huidige premium, ik had begrepen dat ie er dan wel bij zit of moet je dan ook weer bij ms zijn?
     
  11. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kan je idd wel in de winkels kopen (via sommige internet shops kan je die 120GB HD goedkoper kopen dan in de winkel).
     
  12. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hij zit er al bij, tenminste, dat had ik ook begrepen. Alleen als je een Elite hebt niet; want daar gingen / gaan ze er (al) vanuit dat dat zeer waarschijnlijk je eerste 360doos zou zijn / worden.

    Als je los die 120GB koopt, dan heb je dus al een doos (of je HD is kapot :+) en zit hij daar wel standaard bij. Heb hem voor 161 euro gekocht.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2007
  14. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Elite vandaag bij de Dynabyte gereserveerd, dus hoop dat ik vrijdagmorgen direct een telefoontje ontvang :)
     
  15. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je dus je gamertag terug maar ook met al je gamerscore?
     
  16. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, je gamerscore is gekoppeld aan je gamertag, alleen je savegames heb je dan niet op de elite
     
  17. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, maar dat overzetten moet je wel goed doen want anders ben je al je gegevens kwijt las ik ergens...
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Je krijgt er een speciaal kabeltje en dvd-tje bij waarmee je al je gegevens + savegames over kunt zetten op de nieuwe schijf.
     
  19. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dat 100% zeker :)?
     
  20. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    In Amerika moesten mensen in het begin die kabel gratis aanvragen via de klantenservice, later zat de kabel er standaard bij als ik het goed heb dus kan best zijn dat vrijdag dat kabeltje er al bij zit. Maar ik kan het niet met zekerheid zeggen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina