1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    jongens weet niemand dit :'-(

2. rawkus

rawkus OMFG!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik lees hier nu al een aantal keer dat die grotere Harde schijf van de Elite alleen handig is als je veel HD films download vanaf Marketplace/Videoplace(?) - maar waar staan die HD movies dan, ik zie op Markelplace niet meer dan een paar (sport-/gamereview-) filmpjes (vaak in 480P, dus geen HD) en twee filmtrailers.

Op de 'Europese Marketplace' staan geen HD movies, toch?

Als er dus inderdaad geen enkele HD film op Marketplace staat en als het verschil tussen component en hdmi echt bijna niet zichtbaar is (of je moet een scherm hebben van 2 mtr. doorsnee en 'eagle eyes') zie ik behalve de kleur geen enkele reden om die Elite aan te schaffen....

3. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn in europa nog geen HD films te downloaden. Dat is nog alleen in de U.S. het geval. Microsoft gaf aan dat dit aan het eind van het jaar ook naar europa zou moeten komen maar er is nog geen datum.

4. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    binnen in de 360 word het te warm, moederbord zet uit, daardoor raken soms enkele contact puntjes los omdat er te weinig Soldeertin is gebruikt.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    In europa gaat het nog wel even duren voor de premium met HDMI uit komt ... vermoedelijk net zo lang als de release van de Elite (6 maanden verschil) ... dus +/- begin zomer 2008 kan je ze hier verwachten

6. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Deze Elite is toch een premium met HDMI of ben ik debiel :confused:

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als je goed de foto's bekijkt van de Elite dan zie je 2 extra dingen.
    1. Optische/Stereo adapter.
    2. HDMI-kabel.

8. Warmaster

Warmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet een xbox altijd rechtop staan, of kan ie ook liggen?

9. Koleos

Koleos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het beste is dat je Xbox 360 horizontaal legt, dus liggend.

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Maakt niet uit, ik heb hem hier al vanaf release rechtop staan en niks aan de hand ;)

Kun je een bron laten zien waarin iemand dit bevestigd na uitvoerig testen ...??

Je opmerking klopt namelijk niet.

11. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ben ik het niet mee eens. recht op deed mijn xbox het perfect en liggend bleef de lade steeds hangen + kreeg ik Ring of death, dat laatste had waarschijnlijk ook wel rechtopstaand gebeurt. :p

12. Koleos

Koleos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat TV programma Kassa had het onderzocht en het wordt wel door meerdere gezegd. Zelf kreeg ik op me discs van me games steeds kleine lichte krasjes toen ik mijn Xbox 360 verticaal (recht op) had staan en toen ik hem horizontaal had neergezet had ik daar geen last meer van.

Warmte stijgt en komt dan uit bij de disc-drive waardoor de disc die erin zit warmer wordt en de harddisk krijgt het wat warmer. Maar de CPU en de GPU chips zullen het dan minder warm krijgen.

Laatst bewerkt: 21 aug 2007
  13. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    ligt aan je ondergrond. In een ouder huis met een houten vloer heb je veel meer last van trillingen. Ook maakt het uit hoe druk de omgeving is. Staat jou box bijv midden in de kamer waar veel mensen langs lopen dan heb je veel eerder last van trillingen. Door je xbox horizontaal neer te zetten kun je de trillingen iets verminderen maar dan nog ligt het aan de bovenste punten.

14. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    na mn 3e foute xbox kreeg ik gewoon me 399 euro van de dixons. nu zit ik eraan te denken een elite te kopen, maar kun je een xbox 360 premium controller aansluiten op een elite? en gebruikt de elite dezelfde xbox live gold cards?

15. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    ja, het is gewoon een xbox360 maar dan zwart. Met natuurlijk wat verbeteringen.

16. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit er nou standaard die 65nm chip en een benQ drive in de elite?

17. Koleos

Koleos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wel zo is dat wanneer je Xbox 360 plat ligt kan de warmte via de achterkant kant verdwijnen en aan de rechterkant komt wat koelere lucht, wanneer je de Xbox 360 rechtop staat is die rechterkant de onderkant en wordt de koele lucht voor een deel terug geblazen in de Xbox 360. Dit zegt iemand die ik ken en die wel wat verstand heeft van koeling installatie voor computers enzo.

In begint werd er gezegd dat de Xbox 360 Elite de eerste Xbox 360 versie in Europa is waarin elke unit de 65 nm cpu chip zit, maar de gpu chip zal 90 nm blijven. Maar Microsoft heeft niks bevestigd, dus het is maar gokken of het echt zo is.

18. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    stel dat er idd een 65 nm chip in zit, kun je dat aan de buitenkant zien?

19. Koleos

Koleos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, helaas niet...

20. upd1706

upd1706 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina